Forum
[ΣΚΑΪ] Πόσο συχνοί είναι οι έλεγχοι εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες; - Printable Version

+- Forum (https://mesametaforas.gr/forum)
+-- Forum: Ειδήσεις - Αθήνα & Θεσσαλονίκη (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=57)
+--- Forum: Αθήνα (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=87)
+--- Thread: [ΣΚΑΪ] Πόσο συχνοί είναι οι έλεγχοι εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες; (/showthread.php?tid=5808)



[ΣΚΑΪ] Πόσο συχνοί είναι οι έλεγχοι εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες; - meganium - 18-03-2012

Ακριβά φαίνεται ότι στοίχισαν στις αστικές συγκοινωνίες οι μετατάξεις προσωπικού, οι οποίες έχουν αποδεκατίσει το σώμα ελεγκτών κομίστρου.

Αποτέλεσμα είναι οι έλεγχοι εισιτηρίων στα μέσα μαζικής μεταφοράς και ιδιαίτερα στα μέσα σταθερής τροχιάς να είναι περιορισμένοι λόγω ελλείψεων σε ανθρώπινο δυναμικό.

Η εταιρία ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) μετράει σήμερα 35 ελεγκτές κομίστρου έναντι 90 που απασχολούσε πριν από το κύμα μετατάξεων και συνταξιοδοτήσεων στις αστικές συγκοινωνίες.

Τα μέσα σταθερής τροχιάς και ιδιαίτερα το μετρό εμφάνιζαν παραδοσιακά τους χαμηλότερους δείκτες λαθρεπιβίβασης, καθώς ήταν ευκολότερα στον έλεγχο, ενώ η φύση τους (σχεδόν κλειστεί σταθμοί, σταθερό και ελεγχόμενο δίκτυο) διευκόλυναν τον έλεγχο των επιβατών.

Σήμερα τα μεγαλύτερα κενά παρατηρούνται στο σώμα ελεγκτών της εταιρίας των μέσων σταθερής τροχιάς.

Σε αντίθεση με το παρελθόν, εκτιμήσεις λαθρεπιβίβασης δεν κάνει ο ΟΑΣΑ με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν στοιχεία τα οποία μπορούν να συγκριθούν με παλαιότερες εποχές.

Λύση στο πρόβλημα των περιορισμένων ελέγχων αναμένεται να δώσουν σε πρώτη φάση τα νέα οργανογράμματα των εταιριών της ΣΤΑΣΥ.

Η νέα διάρθρωση των εταιριών θα παρέχει τη δυνατότητα μετακινήσεων προσωπικού εντός των εταιριών ή ακόμα και μεταξύ των εταιριών, ώστε να καλυφθούν τα κενά.


[Thebest.gr] Αυξήθηκαν οι λαθρεπιβάτες στα Μέσα Μεταφοράς - Nikolas A. - 19-03-2012

Εμφανές είναι πλέον το πρόβλημα εντοπισμού και τιμωρίας των λαθρεπιβατών στα μέσα μαζικής μεταφοράς και ιδιαίτερα στα μέσα σταθερής τροχιάς, λόγω των μετατάξεων προσωπικού.Όπως αναφέρει η εφημερίδα "Καθημερινή", οι έλεγχοι εισιτηρίων, κυρίως στα μέσα σταθερής τροχιάς είναι λίγοι, καθώς δεν υπάρχουν αρκετοί ελεγκτές.
Πλέον στις Σταθερές Συγκοινωνίες, εργάζονται 35 ελεγκτές, έναντι 90 που υπήρχαν πριν το κύμα μετατάξεων και συνταξιοδοτήσεων.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΣΤΑΣΥ, ο έλεγχος εισιτηρίων γίνεται τακτικά στο βαθμό, που μπορούν 35 άνθρωποι να εξυπηρετήσουν και τα τρία μέσα.Από τους ελέγχους που διεξάγονται, παρατηρείται μεγάλος αριθμός προστίμων, κάτι που σημαίνει ότι αυξάνεται ο αριθμός όσων επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν τα ΜΜΜ, χωρίς να "χτυπήσουν" εισιτήριο. Υπολογίζεται ότι οι απώλειες εσόδων αγγίζουν το 40% λόγω της λαθρεπιβίβασης.

Αξίζει, ωστόσο να σημειωθεί ότι σε αρκετές περιπτώσεις δεν φταίνε οι πολίτες, καθώς υπάρχουν κενά και στον τομέα έκδοσης εισιτηρίων.Πολλά εκδοτήρια παραμένουν κλειστά, με αποτέλεσμα ακόμα και όσοι θέλουν να προμηθευθούν εισιτήρια, να μην τα καταφέρνουν.

Η εταιρεία ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες), που εποπτεύει τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, συνεχίζει να αναθέτει τον έλεγχο του κομίστρου στο σώμα εθελοντών ελεγκτών, το οποίο στο παρελθόν είχε προκαλέσει σοβαρά προβλήματα.

Σήμερα το σώμα διαθέτει περίπου 600 ελεγκτές οι οποίοι απασχολούνται σε άλλους τομείς και πραγματοποιούν ελέγχους σε λεωφορεία και τρόλεϊ εκτός ωραρίου εργασίας, ενώ η αμοιβή τους προέρχεται από ποσοστά επί των προστίμων που καταλογίζουν.