[Ημερησία] Μετρό: Σε λειτουργία επτά νέοι σταθμοί το Μάρτιο του 2013 - Printable Version +- Forum (https://mesametaforas.gr/forum) +-- Forum: Ειδήσεις - Αθήνα & Θεσσαλονίκη (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=57) +--- Forum: Αθήνα (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=87) +--- Thread: [Ημερησία] Μετρό: Σε λειτουργία επτά νέοι σταθμοί το Μάρτιο του 2013 (/showthread.php?tid=5720) |
[Ημερησία] Μετρό: Σε λειτουργία επτά νέοι σταθμοί το Μάρτιο του 2013 - meganium - 08-03-2012 Τον Μάρτιο του 2013 αναμένεται να δοθούν σε λειτουργία οι επτά έτοιμοι σταθμοί του Μετρό, ενώ ως το 2017 θα είναι έτοιμη η επέκταση της γραμμής 3 προς το κέντρο του Πειραιά. Όσον αφορά το θέμα της σύμβασης της Siemens μετά την έγκριση που έλαβε από τη Βουλή, ο υπουργός Υποδομών έδωσε εντολή για την υπογραφή της, η οποία αναμένεται έως τα μέσα του Μαρτίου. Η σύμβαση αφορά το σύστημα σηματοδότησης των επεκτάσεων του Μετρό. Οι εργασίες για την εγκατάστασή του και τις απαραίτητες δοκιμές αναμένεται να διαρκέσουν περίπου δώδεκα μήνες και έτσι η παράδοση των σταθμών αναμένεται να αρχίσει σταδιακά από το πρώτο τρίμηνο του 2013. Πρόκειται για τις επεκτάσεις: Προς Ελληνικό: Η επέκταση της γραμμής 2 προς το Ελληνικό περιλαμβάνει 5,5 χλμ υπόγειας γραμμής και 4 νέους Σταθμούς (Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη, Ελληνικό). Προς Περιστέρι: Η επέκταση της γραμμής 2 προς το Περιστέρι περιλαμβάνει 1,5 χλμ. γραμμής και δύο νέους σταθμούς (Περιστέρι, Ανθούπολη). Προς Χαϊδάρι: Η επέκταση της γραμμής 3 προς το Χαϊδάρι περιλαμβάνει 1.5 χλμ. γραμμής με ένα νέο σταθμό (Αγία Μαρίνα) Οι εργασίες εντός και εκτός των σταθμών έχουν πλέον ολοκληρωθεί, και η μόνη εκκρεμότητα είναι η εγκατάσταση του συστήματος σηματοδότησης που θα ξεκινήσει μέσα στις επόμενες εβδομάδες. Τον Φεβρουάριο η Αττικό Μετρό, παρέδωσε στην ΣΤΑ.ΣΥ (Εταιρία Λειτουργίας Μετρό - ΗΣΑΠ - Τραμ) την ευθύνη συντήρησης των ηλεκτρονικών συστημάτων των τεσσάρων σταθμών του μετρό προς το Ελληνικό. Εφόσον οι εργασίες έχουν ολοκληρωθεί, οι ηλεκτρονικές και μηχανολογικές εγκαταστάσεις πρέπει να λειτουργούν καθημερινά, ακόμη και αν οι σταθμοί παραμένουν κλειστοί, ώστε να μην προκληθούν βλάβες από την αχρησία. Σύμφωνα με υπολογισμούς, αν λειτουργούσαν σήμερα αυτοί οι σταθμοί, θα εξυπηρετούσαν καθημερινά πάνω από 160.000 επιβάτες βάζοντας στο ταμείο έσοδα περίπου 65 εκατ. ευρώ το χρόνο. Επέκταση γραμμής 3 προς Πειραιά Σημαντικές εξελίξεις και για την επέκταση της γραμμής 3 από το σταθμό της Αγίας Μαρίνας (Χαϊδάρι) προς τον Πειραιά, καθώς υπεγράφη η σύμβαση μεταξύ της Αττικό Μετρό και της κοινοπραξίας J&P Αβαξ - Ghella SPA - Alstom Transport που θα κατασκευάσει το έργο. Ορίζοντας ολοκλήρωσης του έργου είναι το έτος 2017, αν βεβαίως δεν προκύψουν σημαντικές καθυστερήσεις λόγω χρηματοδότησης, αρχαιολογικών ευρημάτων ή άλλων αιτιών. Προς το παρόν, αναμένεται να ξεκινήσουν οι οριστικές μελέτες, οι οποίες θα ολοκληρωθούν μέχρι τον Φεβρουάριο του 2013. Οι πρώτες εργασίες θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2013, ενώ μέχρι τότε θα έχει έρθει και το μηχάνημα διάνοιξης σηράγγων (μετροπόντικας) από το εξωτερικό. Το μήκος της επέκτασης θα φτάνει τα 7,6 χλμ και θα περιλαμβάνει έξι νέους σταθμούς Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια, Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό Θέατρο. Όταν τεθεί σε λειτουργία θα εξυπηρετεί περισσότερους από 135.000 επιβάτες σε καθημερινή βάση. Γραμμή 4 του Μετρό Προχωρούν οι μελέτες για την κατασκευή της γραμμής 4, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό Χρ. Τσίτουρα. Προτεραιότητα θα δοθεί στο τμήμα από το Άλσος Βεΐκου έως τον Ευαγγελισμό. Η δημοπράτηση όμως του τμήματος αυτού δεν αναμένεται πριν το 2013. Το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 που θα κατασκευαστεί (Άλσος Βεΐκου- Ευαγγελισμός) θα καλύπτει μια απόσταση 8,5 χλμ. με 9 νέους σταθμούς (Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Πανεπιστήμιο, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός). Θα εξυπηρετεί καθημερινά περισσότερους από 200.000 επιβάτες στους Δήμους Γαλατσίου και Αθηναίων. Η γραμμή 4 θα έχει συνολικό μήκος 55 χλμ. και θα εκτείνεται από τον Περισσό και το κέντρο της Αθήνας μέχρι την Ηλιούπολη, το Βύρωνα, τη Φιλοθέη,το Μαρούσι και τη Λυκόβρυση. Ο εκτιμώμενος προϋπολογισμός του συνόλου του έργου θα είναι 3,3 δισ. ευρώ ενώ καθημερινά θα εξυπηρετούνται περίπου 500.000 επιβάτες. |