Forum
[Ypodomes.com] Αθήνα:εγκρίθηκε η μελέτη του ποδηλατόδρομου στο τμήμα Φάληρο-Γκάζι - Printable Version

+- Forum (https://mesametaforas.gr/forum)
+-- Forum: Ειδήσεις - Αθήνα & Θεσσαλονίκη (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=57)
+--- Forum: Αθήνα (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=87)
+--- Thread: [Ypodomes.com] Αθήνα:εγκρίθηκε η μελέτη του ποδηλατόδρομου στο τμήμα Φάληρο-Γκάζι (/showthread.php?tid=5288)



[Ypodomes.com] Αθήνα:εγκρίθηκε η μελέτη του ποδηλατόδρομου στο τμήμα Φάληρο-Γκάζι - meganium - 02-02-2012

Μία πολύ σημαντική απόφαση για τους ποδηλάτες και λάτρεις του ποδηλάτου στην Αθήνα πήρε προχτές το Υπουργείο Περιβάλλοντος. Συγκεκριμένα μετά από αρκετό καιρό εγκρίθηκε η μελέτη για το Νότιο τμήμα του Ποδηλατικού άξονα Φαληρικός Όρμος-Κηφισιά που είναι από τον Φαληρικό Όρμο μέχρι το Γκάζι.

Πρόκειται για μια πολύ σημαντική εξέλιξη καθώς από τον Σεπτέμβριο είχε δημοσιευθεί η πρόθεση του Υπουργείου να προωθήσει τον Ποδηλατικό άξονα της πρωτεύουσας. Ο πρώτος ποδηλατικός άξονας είναι μήκους 25,5 χλμ, με κατεύθυνση Βορρά-Νότου και συνδέει τον σταθμό του ΗΣΑΠ της Κηφισιάς με τον Φαληρικό Όρμο, διασχίζοντας τους αρχαιολογικούς χώρους του κέντρου της Αθήνας. Θα συνδέεται με επί μέρους ποδηλατικά δίκτυα και πρόκειται να κοστίσει 4,5 εκατομμύρια ευρώ.

Το τμήμα που εγκρίθηκε και πάει προς δημοπράτηση θα συνδέει το Γκάζι με το Φάληρο και θα έχει μήκος 6,3 χλμ. Ο δεύτερος ποδηλατικός άξονας είναι η παραλιακή διαδρομή μήκους 3 χλμ, όπου σε πρώτη φάση θα ξεκινά από το ρέμα της Πικροδάφνης του δήμου Φαλήρου μέχρι την περιοχή του κέντρου Φαντασία, ενώ στόχος είναι να δημιουργηθεί ο υπερτοπικός παραλιακός ποδηλατόδρομος που θα τελειώνει στη Βουλιαγμένη.

Με την προώθηση αυτού του έργου ικανοποιείται ένα πάγιο αίτημα των ποδηλατικών συλλόγων αλλά και φορέων της πόλης για την ανάπτυξη του ποδηλάτου, όπως ήδη συμβαίνει σε άλλες πόλεις της Ευρώπης.

Μια από τις προτεραιότητες θα είναι και η δημιουργία χώρων στάθμευσης των ποδηλάτων σε σταθμούς των ΜΜΜ και σε σημεία που έλκουν μετακινήσεις. Στόχος η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ώθηση στους ποδηλάτες αλλά και τους μελλοντικούς χρήστες για την καθημερινή μετακίνηση με ένα μέσο που γνωρίζει μεγάλη άνθηση στην πρωτεύουσα λόγω της πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης.