Η ποιότητα των μεταφορών στην ακτοπλοία (Νέα και σχολιασμός) - Printable Version +- Forum (https://mesametaforas.gr/forum) +-- Forum: Θαλάσσιες συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=138) +--- Forum: Γενική Συζήτηση (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=163) +--- Thread: Η ποιότητα των μεταφορών στην ακτοπλοία (Νέα και σχολιασμός) (/showthread.php?tid=3840) |
Η ποιότητα των μεταφορών στην ακτοπλοία (Νέα και σχολιασμός) - Konstantinos - 11-10-2011 Εδώ μπορούμε να αναφέρουμε ζητήματα σχετικά με την ποιότητα των ακτοπλοικών συγκοινωνιών Για να ανοίξω αυτό το θέμα πιάστηκα από ένα δημοσίευμα που βρήκα στο the best news και αναφέρεται στην πορθμειακή γραμμη Ρίου-Αντιρρίου που λόγο της αύξησης των τελών στα διόδια της γέφυρας αρκετοί επιλέγουν ξανά τα ferry boat για τις μετακινήσεις τους χωρίς αυτά να έχουν τις ιδανικές συνθήκες Το σχετικό δημοσίευμα: http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/92938 RE: Η ποιότητα των μεταφορών στην ακτοπλοία - ELBO O405GN - 14-10-2011 Η κατασκευή γέφυρας στο Ρίο, οφείλεται και στις άθλιες υπηρεσίες της εν λόγω πορθμειακής γραμμής. Αν οι πλοιοκτήτες, δρομολογούσαν αμφίπλωρα οχηματαγωγά (φόρτωση-εκφόρτωση και από τις δύο πλευρές του πλοίου) και αύξαναν την ταχύτητα των πλοίων, τότε η γέφυρα θα παρέμενε στο χρονοντούλαπο. Κάτι ανάλογο ίσχυε στη γραμμή Πέραμα-Σαλαμίνα μέχρι πρίν λίγα χρόνια. Οι συζητήσεις για γέφυρα στην εν λόγω γραμμή, μέχρι τις αρχές του 2000 ήταν έντονες. Οι εκεί πλοιοκτήτες, αντέδρασαν έξυπνα και έγκαιρα, ναυπηγώντας σε ελληνικά ναυπηγεία, υπερσύγχρονα αμφίπλωρα ανεβάζοντας τη χωρητικότητα και τα standards της γραμμής. RE: Η ποιότητα των μεταφορών στην ακτοπλοία - Nikolas A. - 19-05-2013 Η ποιότητα των μεταφορών στην ακτοπλοΐα και σε κάθε τομέα των συγκοινωνιών εξαρτάται και από τη κάθε εταιρία που δραστηριοποιείται στον εκάστοτε τομέα. Μια τέτοια έιναι και η ΝΕΛ στην ελληνική ακτοπλοΐα. Πολλά τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί στις θαλάσσιες συγκοινωνίες το τελευταίο καιρό από τις βλάβες σε πλοία της ΝΕΛ. Ξεκινήσαν με τη μηχανική βλάβη του ΕΓ/ΟΓ Ταξιάρχης που συνδέει το Λαύριο με το Β. Αιγαίο και τη Καβάλα, μέσα στη Μ. Εβδομάδα. Το κενό προσπάθησε να το καλύψει το ΕΓ/ΟΓ Aqua Maria. Συνεχίστηκαν τη προηγούμενη εβδομάδα με τη βλάβη σε μια κύρια μηχανή του ΕΓ/ΟΓ Aqua Jewel που ενεργεί στα ενδοκυκλαδικά με αντικατάστασή του από το Aqua Maria και πάλι. Ο Ταξιάρχης ξαναμπήκε στη γραμμή αλλά χθές ΞΑΝΑχάλασε με την ανακοίνωση της εταιρίας να αναφέρει: "Λόγω δυσλειτουργίας στην αριστερή κύρια μηχανή του πλοίου της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ τα δρομολόγια του πλοίου, σήμερα Κυριακή 19/05/2013 από Καβάλα προς Λήμνο – Αγ. Ευστράτιο – Λαύριο και αύριο Δευτέρα 20/05/2013 από Λαύριο προς Αγ. Ευστράτιο – Λήμνο – Καβάλα, θα παραμείνουν ανεκτέλεστα. Με μέριμνα της εταιρείας γίνονται όλες οι απαραίτητες ενέργειες ώστε να εξυπηρετηθούν οι επιβάτες." Τελικά το μόνο πλοίο που λειτουργεί σωστά ( ;;; ) στη ΝΕΛ είναι το ΕΓ/ΟΓ European Express;; Η μηχανική βλάβη στον Ταξιάρχη αποκαταστάθηκε ή μπαλώθηκε όπως όπως; Η μηχανική βλάβη στο Aqua Jewel θα επιδιορθωθεί ή θα το δώσουν; Εν τέλη θα υπάρξει κάποιο πλοίο που να εξυπηρετεί σωστά τα δρομολόγια σε αυτή την εταιρία; ΥΓ 1: Ο Θεόφιλος "ξεκουράζεται" κανα εξάμηνο τώρα, χωρίς να είναι και το πιο αξιόπιστο και τελευταίας γενιάς.. ΥΓ 2: Το Aqua Maria θα τα θάψει όλα! ΥΓ 3: Η ΝΕΛ φροντίζει για τη καλή ποιότητα των μεταφορών στις θαλάσσιες συγκοινωνίες............... RE: Η ποιότητα των μεταφορών στην ακτοπλοία (Νέα και σχολιασμός) - Paul - 20-05-2013 Δυστυχώς δεν είναι μόνο η ΝΕΛ αν και αυτή στην κατάσταση που έχει περιέλθει θυμίζει την G.A. Ferries του Γ. Αγούδημου στις τελευταίες ημέρες της πριν μερικά χρόνια Quote:Η ΛΑΝΕ ανακοινώνει οτι λόγω μηχανικής βλάβης του Ε/Γ - Ο/Γ Βιτσέντζος Κορνάρος, δεν μπορεί να πραγματοποιήσει προσέγγιση στα Αντικύθηρα και τα Κύθηρα για την παραλαβή των επιβατών και πλέει προς Πειραιά για την αποκατάσταση της βλάβης και την επιθεώρηση από τα αρμόδια όργανα. Αρχίσαν και αλλού τα όργανα. Πιθανόν υπάρχει καιρό η βλάβη μιας και το πλοίο απο το Πάσχα και μετά δεν έχει ξεπεράσει του 14-15 κόμβους. Αυτην την στιγμή κινείται με 12 κόμβους και βρίσκεται ανοιχτά της Ύδρας με πορεία προς Πειραιά. Πληροφορίες λένε ότι θα πάει για δεξαμενισμό απο αύριο! Ας ελπίσουμε σε μια καλή συντήρηση αλλιώς δεν θα το βγάλει το καλοκαίρι. Κλείνοντας ελπίζω να δούμε και το Πηνελόπη Α να βγαίνει για συντήρηση τις επόμενες μέρες μιας και βρίσκεται σε άθλια κατάσταση. Τουλάχιστον να γίνουν τα βασικά ώστε να είναι αξιόπλοο και ασφαλές! RE: Η ποιότητα των μεταφορών στην ακτοπλοία (Νέα και σχολιασμός) - Nikolas A. - 20-05-2013 (20-05-2013, 01:33 AM)Paul Wrote: Πληροφορίες λένε ότι θα πάει για δεξαμενισμό απο αύριο! Ας ελπίσουμε σε μια καλή συντήρηση αλλιώς δεν θα το βγάλει το καλοκαίρι. Οι πληροφορίες σου είναι σωστές Πά(υ)νο Σόμπολε.. Από το πρωΐ ο ποιητής βρίσκεται στη πέτρινη δεξαμενή Βασιλειάδη για ετήσια (και κάτι παραπάνω!) επιθεώρηση. Θα έχει και φωτογραφικό ρεπορτάζ στο θέμα του πλοίου. RE: Η ποιότητα των μεταφορών στην ακτοπλοία (Νέα και σχολιασμός) - Nikolas A. - 13-09-2014 (13-09-2014, 12:12 PM)nikolas86 Wrote: Υπενθυμίζεται ότι ακτοπλοϊκή εταιρεία HELLENIC SEAWAYS υπέβαλε στο Συμβούλιο πρόταση, σύμφωνα με την οποία διαθέτει πλοίο πρώτης κατηγορίας και συγκεκριμένα το «Νήσος Μύκονος» που μπορεί να εξυπηρετήσει τη σύνδεση της γραμμής Ικαρίας-Σάμου-Λήμνου-Καβάλας και σύνδεσης με τον Πειραιά δύο φορές την εβδομάδα, ενώ εξετάζεται και για τρεις φορές. Με αφορμή την παραπάνω πρόταση για δρομολόγηση, κατά πόσο μπορεί ένα ημερόπλοιο όπως το Νήσος Μύκονος να εξυπηρετήση μια γραμμή που μπορεί να χρειαστεί και μέρα για να τη βγάλει; RE: Η ποιότητα των μεταφορών στην ακτοπλοία (Νέα και σχολιασμός) - Paul - 14-09-2014 Η ανάθεση στο Νήσος Μύκονος αν όντως αυτό γίνει θα είναι προσωρινή. Το υπουργείο θα προξυρήξει και πάλι την σύμβαση δημοσίου έργου όπου στις προϋποθέσεις μεταξύ άλλων απαιτεί τουλάχιστον 250 κλίνες και 300 θέσεις σε σαλόνια για τον χειμώνα και ολικό μήκος πλοίου άνω των 120 μέτρων. Ίσως υπάρχει η πρόθεση χρήσης του Νήσος Χίος (το οποίο είναι ναυλωμένο αυτή την στιγμή) απο την HSW. Πάντως σίγουρα υπάρχει ενδιαφέρον απλά με την διαδικασία του κατεπείγοντος που κατέβηκε μετά την κύρηξη την ΝΕΛ έκπτωτης όποια εταιρεία και να είναι, θα ήταν πρακτικά αδύνατον να συγκεντρώσει τα πιστοποιητικά/δικαιολογητικά εν μια νυκτί (ειδικά όταν περιλαμβάνονται γνωματευσεις απο λιμενικές αρχές, νηογνώμονα κ.ο.κ ). |