Forum
[NewsBeast.gr] Οσμή Σκανδάλου με τις διαφημίσεις στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ - Printable Version

+- Forum (https://mesametaforas.gr/forum)
+-- Forum: Ειδήσεις - Αθήνα & Θεσσαλονίκη (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=57)
+--- Forum: Θεσσαλονίκη (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=88)
+--- Thread: [NewsBeast.gr] Οσμή Σκανδάλου με τις διαφημίσεις στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ (/showthread.php?tid=3270)



[NewsBeast.gr] Οσμή Σκανδάλου με τις διαφημίσεις στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ - Konstantinos - 02-08-2011

Σωρεία εξωδίκων κατά του ΟΑΣΘ και του Πρόεδρου Χρ. Στεφανίδη

Επιβεβαιώθηκαν οι πληροφορίες περί επικείμενων ένδικων μέσων κατά του ΟΑΣΘ και του Προέδρου του κ. Χρήστου Στεφανίδη με αφορμή την απευθείας ανάθεση της διαφημιστικής εκμετάλλευσης των λεωφορείων του ΟΑΣΘ σε Βορειοελλαδίτικη εταιρεία.

Συγκεκριμένα, την περασμένη εβδομάδα πήρε φωτιά το fax του ΟΑΣΘ από τα εξώδικα των διαφημιστικών εταιρειών. Οι διαφημιστικές εταιρείες ισχυρίζονται ότι εάν επαληθευτεί η έντονη φημολογία (την οποία μέχρι και σήμερα δεν έχει διαψεύσει ο ΟΑΣΘ) περί απευθείας αναθέσεως τότε αυτό θα αποτελεί μια πρωτοφανή μεθόδευση με πολλά ερωτηματικά για τη σκοπιμότητά της και θα εκθέτει ανεπανόρθωτα τον Πρόεδρο του ΟΑΣΘ κ. Στεφανίδη ο οποίος σε επιστολή που απέστειλε την άνοιξη που μας πέρασε προς τις διαφημιστικές εταιρείες που είχαν κατά καιρούς εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους για τη διαφημιστική εκμετάλλευση του στόλου του ΟΑΣΘ (ακόμα και για τη περίοδο μέχρι τη διενέργεια δημοπρασίας) είχε δεσμευτεί ότι η ανάθεση των διαφημίσεων θα γίνει μόνο μέσω διαγωνισμού.

Έχοντας λοιπόν παραμάσχαλα την επιστολή του κ. Στεφανίδη τουλάχιστον πέντε διαφημιστικές εταιρείες και τα νομικά τους επιτελεία ετοιμάζονται να καταθέσουν αγωγές κατά του ίδιου και των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΑΣΘ αναζητώντας αποζημιώσεις, αφού θεωρούν ότι με αυτόν τον τρόπο εξαπατήθηκαν.

Τέλος, σύμφωνα με πληροφορίες, οι διαφημιστικές εταιρείες ισχυρίζονται ότι η απευθείας ανάθεση αποτελεί, μεταξύ άλλων, παραβίαση της Οικονομικής Συμφωνίας μεταξύ του ΟΑΣΘ και του Ελληνικού Δημοσίου αφού η μη διενέργεια δημοπρασίας αποτρέπει από τον ΟΑΣΘ τη δυνατότητα επίτευξης του μεγαλύτερου δυνατού οικονομικού κέρδους, γεγονός που με τη σειρά του επηρεάζει το ύψος της αντισταθμιστικής καταβολής που θα πρέπει να πληρώσει το Ελληνικό Δημόσιο.