[Skai.gr] Δολιοφθορά στα καλώδια του ΟΣΕ στη γραμμή Θεσσαλονίκης-Σίνδου - Printable Version +- Forum (https://mesametaforas.gr/forum) +-- Forum: Ειδήσεις - Λοιπή Ελλάδα (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=89) +--- Forum: Σιδηροδρομικά Θέματα (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=124) +--- Thread: [Skai.gr] Δολιοφθορά στα καλώδια του ΟΣΕ στη γραμμή Θεσσαλονίκης-Σίνδου (/showthread.php?tid=2596) |
[Skai.gr] Δολιοφθορά στα καλώδια του ΟΣΕ στη γραμμή Θεσσαλονίκης-Σίνδου - AlexNik - 09-05-2011 Από τις 10 το βράδυ έχει διακοπεί η κυκλοφορία στο δίκτυο του ΟΣΕ στο τμήμα Θεσ/νίκη-Σίνδος, καθώς για πολλοστή φορά τις τελευταίες ημέρες, άγνωστοι προκάλεσαν εκτεταμένες δολιοφθορές στα καλώδια ηλεκτροδότησης. Η Τρενοσέ προτίθεται να κινηθεί κατά παντός υπευθύνου μέσω της Δικαιοσύνης προκειμένου να εντοπιστούν και να τιμωρηθούν οι υπαίτιοι. Η διακοπή σημειώθηκε στο 9ο χιλ. της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσ/νίκης-Σίνδου. RE: [Skai.gr] Δολιοφθορά στα καλώδια του ΟΣΕ στη γραμμή Θεσσαλονίκης-Σίνδου - Konstantinos - 09-05-2011 Μεαα σε 5 μερες εχουν ανεβει εδω στο Forum 3 ειδησεις για κλοπη καλωδιων απο το δικτυο του ΟΣΕ. Τωρα που γινονται ανακαταταξεις στον οργανισμο μερικοι αετονυχιδες βρηκαν την ευκαιρια να το γλεντησουν και στην διοικηση του ΟΣΕ υπαρχει υπνος βαρυς, ας κοιταξουν να παρουν τουλαχιστον καποια στοιχειωδη μετρα γιατι πλεον εχει γινει ρουτινα αυτη ιστορια. [Το Βήμα] Μυστήριες κλοπές χαλκού στις σιδηροδρομικές γραμμές - AlexNik - 09-05-2011 Σαμποτάζ ή συμμορίες λαθρεμπόρων χαλκού; Οπως και να έχει, χαρακτηριστικά μεγάλου πλήγματος κατά των ελληνικών σιδηροδρόμων παρουσιάζει η δολιοφθορά που πραγματοποιήσαν άγνωστοι στις σιδηροδρομικές γραμμές έξω από τη Θεσσαλονίκη τη νύχτα της Κυριακής, όπως σημειώνουν υψηλόβαθμοι παράγοντες του ΟΣΕ. Οπως εξηγούν, το συγκεκριμένο συμβάν είναι το τρίτο μεγάλο πλήγμα που δέχτηκε ο ελληνικός σιδηρόδρομος, καθώς «χτυπήθηκε» η κρίσιμη υποδομή του, δηλαδή η ηλεκτροκίνηση στο πλέον κομβικό της σημείο, δηλαδή έξω από τη Μακεδονική πρωτεύουσα, όπου συναντώνται οι τρεις γραμμές προς Αθήνα, Φλώρινα και Ειδομένη. Και, μάλιστα, σε γραμμές με διαρκή παροχή υψηλής τάσης 25.000 βολτ. «Αυτό το στοιχείο από μόνο του δείχνει ότι επρόκειτο για ιδιαίτερα πεπειραμένη και εξοπλισμένη ομάδα που ήξερε τι έκανε, που το έκανε και πώς το έκανε» υπογραμμίζουν οι ίδιες πηγές. Είχε προηγηθεί ένα μείζονος σημασίας συμβάν πριν από λίγες ημέρες, με ένα άνευ προηγουμένου σαμποτάζ στις νεοπαγείς εγκαταστάσεις της ηλεκτροδότησης στο πολλά υποσχόμενο εμπορευματικό κέντρο του Θριασίου, στο οποίο όχι μόνο ο ΟΣΕ, αλλά σύσσωμος ο κλάδος της εφοδιαστικής αλυσίδας επενδύει πολλά. Το μεγαλύτερο πλήγμα είχε καταγραφεί το 2009, όταν αποπερατώθηκε η ηλεκτροκίνηση στη σιδηροδρομική γραμμή Αχαρνές - Τιθορέα. Οπως διηγούνται υψηλόβαθμοι σιδηροδρομικοί, όταν έκλεισε η παροχή του ηλεκτρικού ρεύματος, προκειμένου να γίνει συντήρηση του δικτύου και έλεγχος ρουτίνας, άγνωστοι διέλυσαν πολλούς υποσταθμούς, αλλά και το κέντρο ηλεκτροδότησης που βρίσκεται στις Αχαρνές. Καθημερινά τα πλήγματα Η άνοδος της διεθνούς τιμής του χαλκού τα τελευταία χρόνια έχει προκαλέσει καθημερινές επιδρομές στο σιδηροδρομικό δίκτυο, καθώς σχεδόν κάθε εβδομάδα η ΕΛΑΣ συλλαμβάνει ομάδες ημεδαπών και αλλοδαπών που κλέβουν τα καλώδια της ηλεκτροκίνησης. Τελικώς, με τις συνεχείς επιδρομές από τους «κυνηγούς του χαλκού», η ηλεκτροκίνηση νοτίως του Δομοκού δεν δούλεψε ποτέ (πλην της γραμμής Κιάτο - Αεροδρόμιο). Μάλιστα, έχουν κλαπεί κονσόλες και ειδικός εξοπλισμός, ο οποίος δεν μπορεί καν να μεταπωληθεί στην αγορά! Διόλου τυχαίο ότι πριν από δεκα ημέρες «χτυπήθηκε» και η ηλεκτροδότηση του Κιάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών, τα τελευταία πέντε έτη έχουν κλαπεί 240 χιλιόμετρα καλωδίου ηλεκτροκίνησης, πράξη που προκάλεσε ζημία στο δημόσιο άνω των επτά εκατ. ευρώ. Πρακτικά, νοτίως της Τιθορέας άνω του 70% της ηλεκτροκίνησης είναι διαλυμένο. |