Forum
[EllisPoint] Νόμιμη η απόλυση λόγω Facebook - Printable Version

+- Forum (https://mesametaforas.gr/forum)
+-- Forum: Forum Corner (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=69)
+--- Forum: Καθημερινότητα (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=91)
+--- Thread: [EllisPoint] Νόμιμη η απόλυση λόγω Facebook (/showthread.php?tid=2481)



[EllisPoint] Νόμιμη η απόλυση λόγω Facebook - Konstantinos - 19-04-2011

Οι επισκέψεις στο Facebook και σε άλλες ιστοσελίδες που δεν έχουν παραγωγικό ρόλο στην εργασία, αποτελούν νόμιμο λόγο απόλυσης και μάλιστα δίχως αποζημίωση, σύμφωνα με το Πρωτοδικείο Αθηνών.

Νόμιμη και χωρίς αποζημίωση έκρινε το Πρωτοδικείο της Αθήνας την απόλυση υπαλλήλου, η οποία κατά το ωράριο εργασίας του επισκέπτονταν την ιστοσελίδα Facebook.

Το δικαστήριο δικαίωσε αεροπορική εταιρεία η οποία απέλυσε υπάλληλό της, καθώς επισκεπτόταν καθημερινά και επί ώρες διάφορες ιστοσελίδες και μάλιστα «πιάστηκε στα πράσα» από το διευθυντή της να επισκέπτεται το Facebook.

Το Πρωτοδικείο έκρινε επίσης ότι «η απόλυση της εργαζομένης δεν έλαβε χώρα καταχρηστικά, αλλά νομίμως και στα πλαίσια του καλώς νοούμενου συμφέροντος της εργοδότριας επιχείρησης, καθόσον πραγματικό κίνητρο της καταγγελίας ήταν η πλημμελής και μη προσήκουσα άσκηση των συμβατικών υποχρεώσεων της εργαζομένης, η οποία δημιουργούσε προβλήματα στην ομαλή και αποδοτική άσκηση της εργασίας και στις ανάγκες της επιχείρησης και επέφερε ακολούθως κλονισμό της εμπιστοσύνης της εργοδότριας στο πρόσωπό της, εκ του οποίου εξέλιπε το απαιτούμενο πνεύμα συνεργασίας».

Ακόμη, το δικαστήριο απέρριψε τους ισχυρισμούς της υπαλλήλου ότι η απόλυσή της έγινε για λόγους εχθρότητας και εκδίκησης της εργοδότριας εταιρείας.

Από τις μαρτυρικές καταθέσεις αποδείχθηκε, σύμφωνα με τη δικαστική απόφαση, ότι ενώ η αεροπορική εταιρεία από το Δεκέμβριο του 2008 είχε στείλει ηλεκτρονικό μήνυμα που απαγόρευε στο προσωπικό της να επισκέπτεται ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, ήτοι ιστοσελίδες με περιεχόμενο άσχετο με την εργασία του, παρ' όλα αυτά η υπάλληλος καθημερινά επισκεπτόταν το Facebook προκειμένου να διαβάσει και να γράψει σχόλια.

Πολλές φορές, όταν την καλούσαν πελάτες για να προβούν σε κράτηση εισιτηρίων, τους απαντούσε ότι το σύστημα κρατήσεων δεν λειτουργεί και τους ζητούσε να ξανακαλέσουν αργότερα, προκειμένου να έχει περισσότερο χρόνο για να ασχοληθεί με την περιήγηση στο Facebook.