Forum
[Newsbeast.gr] Καλύτερη συγκοινωνία ζητούν στο Δήμο Κερατσινίου-Δραπετσώνας - Printable Version

+- Forum (https://mesametaforas.gr/forum)
+-- Forum: Ειδήσεις - Αθήνα & Θεσσαλονίκη (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=57)
+--- Forum: Αθήνα (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=87)
+--- Thread: [Newsbeast.gr] Καλύτερη συγκοινωνία ζητούν στο Δήμο Κερατσινίου-Δραπετσώνας (/showthread.php?tid=2295)



[Newsbeast.gr] Καλύτερη συγκοινωνία ζητούν στο Δήμο Κερατσινίου-Δραπετσώνας - Konstantinos - 28-03-2011

Η Δημοτική Αρχή έχει ζητήσει περισσότερα δρομολόγια στις γραμμές 832-833

Καλύτερη αστική συγκοινωνία ζητούν 25 φορείς στο Δήμο Κερατσινίου-Δραπετσώνας. Η Δημοτική Αρχή που αναμένεται να συναντηθεί γι' αυτό το λόγο με αρμόδιους του ΟΑΣΑ, έχει ζητήσει πύκνωση των δρομολογίων στις λεωφορειακές γραμμές 832 και 833 που εξυπηρετούν τις περιοχές Ευγένειας και Χαραυγής, καθώς και δρομολόγηση νέας γραμμής με αφετηρία το κέντρο του Πειραιά που να συνδέει τις συνοικίες Κερατσινίου και Δραπετσώνας.

Ο Δήμος Κερατσινίου-Δραπετσώνας αναφέρει επίσης, ότι έχει γίνει δέκτης πολλών παραπόνων από δημότες για την απόφαση του ΟΑΣΑ, εδώ και πολύ καιρό, να μεταφέρει τις αφετηρίες των γραμμών Αγίου Μηνά και Χαραυγής-Ευγένειας, στην οδό Β' Μεραρχίας στον Πειραιά


RE: [Newsbeast.gr] Καλύτερη συγκοινωνία ζητούν στο Δήμο Κερατσινίου-Δραπετσώνας - ELBO O405GN - 09-04-2011

(28-03-2011, 10:25 PM)Konstantinos MercedesBenz Wrote: Η Δημοτική Αρχή έχει ζητήσει περισσότερα δρομολόγια στις γραμμές 832-833

Καλύτερη αστική συγκοινωνία ζητούν 25 φορείς στο Δήμο Κερατσινίου-Δραπετσώνας. Η Δημοτική Αρχή που αναμένεται να συναντηθεί γι' αυτό το λόγο με αρμόδιους του ΟΑΣΑ, έχει ζητήσει πύκνωση των δρομολογίων στις λεωφορειακές γραμμές 832 και 833 που εξυπηρετούν τις περιοχές Ευγένειας και Χαραυγής, καθώς και δρομολόγηση νέας γραμμής με αφετηρία το κέντρο του Πειραιά που να συνδέει τις συνοικίες Κερατσινίου και Δραπετσώνας.

Οι Δήμοι είναι όμως που θέτουν διάφορα εμπόδια στη λειτουργία και τη χωροθέτηση των λεωφορειακών γραμμών. Δεν αποτρέπουν την παράνομη στάθμευση, διώχνουν αφετηρίες από κομβικά σημεία (βλέπε πλατεία ΗΣΑΠ Μαρούσι) κ.α. αιτίες που θα χρειαζόμασταν ώρες ή ημέρες ανάλυσης.