Vanhool Alstom A300T (Σειρά 7000) - Printable Version +- Forum (https://mesametaforas.gr/forum) +-- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41) +--- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=13) +---- Forum: Οδικές Συγκοινωνίες (Ο.ΣΥ.) (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=14) +----- Forum: Ο.ΣΥ. - Τροχαίο Υλικό / Υποδομές (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=27) +----- Thread: Vanhool Alstom A300T (Σειρά 7000) (/showthread.php?tid=1783) |
Vanhool Alstom A300T (Σειρά 7000) - Konstantinos - 08-02-2011 Αριθμοί οχημάτων : 112 Κατασκευαστής αμαξώματος : VANHOOL – ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ Κατασκευαστής Μηχανολογικού εξοπλισμού : VANHOOL Κατασκευαστής Ηλεκτρολογικού εξοπλισμού : ALSTOM Διαστάσεις : M 12000 x Π2500 x Y3490 χλστ.. Ισχύς κινητήρα έλξης : 180 KW Χωρητικότητα : 25 επιβάτες καθήμενοι και 71 όρθιοι επιβάτες Αυτοκίνηση : Με ηλεκτροπαραγωγό ζεύγος ισχύος 50 KW RE: Vanhool Alstom A300T (Σειρά 7000) - SAMOS - 25-11-2011 Αν δεν κάνω λάθος ολόκληρη αυτή η σειρά είναι εισαγωγής και όχι Ελληνικής συναρμολόγησης ; RE: Vanhool Alstom A300T (Σειρά 7000) - AlexNik - 25-11-2011 Έτσι είναι. Είναι κατασκευασμένα εξ'ολοκλήρου από τη VanHool στο Βέλγιο. RE: Vanhool Alstom A300T (Σειρά 7000) - Dante - 26-11-2011 Επειδή χρησιμοποιώ καθημερινά τρόλει σε γραμμή που έχει Vanhool, νομίζω ότι είναι τα καλύτερα. Δεν κοπανάνε όπως τα άθλια και αργοκίνητα Neoplan και τα πολύ νεότερα Vossloh. Βέβαια στα μεν Neoplan έχει βάλει το χεράκι του ο Papadakis και στα δε Vossloh η ΕΛΒΟ, οπότε........ RE: Vanhool Alstom A300T (Σειρά 7000) - Paul - 26-11-2011 Και τα Vossloh που λες Neoplan είναι... RE: Vanhool Alstom A300T (Σειρά 7000) - Dante - 26-11-2011 Στα λόγια μου έρχεσαι RE: Vanhool Alstom A300T (Σειρά 7000) - AlexNik - 26-11-2011 Ο Παπαδάκης είναι μόνο εισαγωγέας/αντιπρόσωπος, σε όλα τα τρόλεϊ της Neoplan έχει βάλει χέρι η ΕΛΒΟ (N6014, N6216, N6221 - για το ποιό είναι ποιό ανατρέξτε στην Gallery) και μόνο σε οτι αφορά τον εσωτερικό διάκοσμο και τους υαλοπίνακες. Vossloh - Kiepe είναι τα ηλεκτρικά των Τρόλεϊ της Neoplan, ενώ στα της VanHool, έχουν χρησιμοποιηθεί ηλεκτρικά της Alstom. RE: Vanhool Alstom A300T (Σειρά 7000) - Giannis - 24-01-2012 Σήμερα είδα το τρόλλεϋ #7006 στην γραμμή 21 με πορτοκαλί γράμματα στην μπροστινή προμετωπίδα. Μου θύμισε την προμετωπίδα που έχει το Ν1 #172. Απ' ότι θυμάμαι ο αριθμός της γραμμής στην πίσω ένδειξη ήταν πράσινος όπως στα υπόλοιπα τρόλλεϋ. RE: Vanhool Alstom A300T (Σειρά 7000) - ecoj - 08-05-2013 Το συγκεκριμένο (#7006) βρίσκεται στο σταθμό Αττικής και παραμένει το μόνο τρόλεϊ της Ελλάδας με πορτοκαλί προμετωπίδα. RE: Vanhool Alstom A300T (Σειρά 7000) - aliance - 05-02-2014 Ξέρουμε πως είναι μοιρασμένα τα Vanhool στην Αττική και Ρουφ? RE: Vanhool Alstom A300T (Σειρά 7000) - Nikolas A. - 09-03-2014 Που πήγε ο πυροσβεστήρας οέοο;;; Είναι δυνατόν κάτι τέτοιο; RE: Vanhool Alstom A300T (Σειρά 7000) - Paul - 09-03-2014 Κανονικά όχι... Μήπως τον είχαν βάλει μέσα στην καμπίνα του οδηγού? Κατα τ' άλλα τι ανησυχείς ? Παθαίνουν ωρέ τίποτα τα τανκ ? :p RE: Vanhool Alstom A300T (Σειρά 7000) - Nikolas A. - 18-03-2015 Πώς θα λειτουργεί αυτό το σύστημα, θα ήθελα πολύ να καταλάβω, και πότε... RE: Vanhool Alstom A300T (Σειρά 7000) - Paul - 18-03-2015 Αμα το τροφοδοτήσουν και περνάς χωρίς κάρτα θα σηκώνει το μπράτσο με το σίδερο και θα σου τραβάει μια στο καλάμι :p RE: Vanhool Alstom A300T (Σειρά 7000) - Nikolas A. - 08-10-2015 (18-03-2015, 12:00 PM)nikolas86 Wrote: Πώς θα λειτουργεί αυτό το σύστημα, θα ήθελα πολύ να καταλάβω, και πότε... Το πότε αργώ ακόμα για να το καταλάβω.. Το πώς ίσως το διαφωτίζει η παρακάτω εικόνα. Οδηγίες χρήσης τουρνικέ για επιβάτες. RE: Vanhool Alstom A300T (Σειρά 7000) - AlexNik - 20-12-2016 Από την τηλεματική, το 7036 ήταν το τρίτο όχημα που πυρπολήθηκε χθες στο πολυτεχνείο. RE: Vanhool Alstom A300T (Σειρά 7000) - panos81 - 31-01-2017 Δημοσίευμα από το "ΒΗΜΑ" (το αναπαράγω όλο διότι ο Δ.Ο.Λ. κλείνει και δεν ξέρουμε για πόσο ακόμα θα υπάρχει ο ιστότοπος...): Διμοιρία των ΜΑΤ στην Πατησίων μετά τις επιθέσεις στα τρόλεϊ Προβληματισμός στην ΕΛ.ΑΣ. για τις βραδινές επιθέσεις κουκουλοφόρων ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 21/12/2016 19:44 Διμοιρία των ΜΑΤ στην Πατησίων μετά τις επιθέσεις στα τρόλεϊ Προβληματισμός επικρατεί στην ΕΛ.ΑΣ. μετά την πυρπόληση τριών τρόλεϊ στην οδό Πατησίων σε απόσταση αναπνοής από το Πολυτεχνείο, στο κέντρο της Αθήνας το βράδυ της Δευτέρας. Τα δύο από αυτά μάλιστα είχαν επιβάτες, καθώς εκτελούσαν τακτικό δρομολόγιο, αλλά ομάδα κουκουλοφόρων τα σταμάτησε, κατέβασαν τον κόσμο και τους έβαλαν φωτιά. Το τρίτο τρόλεϊ ακολουθούσε χωρίς επιβάτες και ο οδηγός του όταν είδε την επίθεση το εγκατέλειψε, αλλά δεν το ασφάλισε καλά, με αποτέλεσμα να κυλήσει και να πέσει πάνω στο προπορευόμενο που είχε τυλιχτεί στις φλόγες και να υποστεί και αυτό σοβαρές ζημιές. Στελέχη της ΕΛ.ΑΣ. σημείωναν ότι ελήφθη απόφαση να τοποθετηθεί τις βραδινές ώρες διμοιρία των ΜΑΤ έτσι ώστε η παρουσία να λειτουργεί αποτρεπτικά και να μην επαναληφθούν παρόμοιες επιθέσεις. Με αφορμή το περιστατικό οι διοικήσεις του ΟΑΣΑ ΑΕ και της ΟΣΥ ΑΕ «καταγγέλλουν και καταδικάζουν τις συνεχείς αναίτιες επιθέσεις ακραίας βίας και τους βανδαλισμούς που σημειώνονται από ομάδες κουκουλοφόρων και έχουν ως στόχο τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, με αποκορύφωμα την πυρπόληση τριών τρόλεϊ της ΟΣΥ μπροστά από το Πολυτεχνείο. Πρόκειται ασφαλώς για ύποπτες ενέργειες που φανερώνουν ότι κάποιοι έχουν στοχοποιήσει τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες, με άγνωστα προς το παρόν κίνητρα και ελατήρια. Ωστόσο, το μόνο που επιτυγχάνουν στην πράξη είναι η καταστροφή δημόσιας περιουσίας και η πρόκληση ταλαιπωρίας και εύλογης ανησυχίας στο επιβατικό κοινό». Επισημαίνουν ότι «οι τυφλές αυτές βίαιες επιθέσεις δεν στρέφονται μόνο εναντίον των αστικών συγκοινωνιών, αλλά και κατά της δημοκρατίας, αφού εμποδίζουν την ελεύθερη μετακίνηση των πολιτών και την απρόσκοπτη κυκλοφορία τους στον δημόσιο χώρο. Σημειώνουμε ότι από τον Φεβρουάριο του 2016 μέχρι και σήμερα οι διοικήσεις του ΟΑΣΑ ΑΕ και της ΟΣΥ ΑΕ έχουν προχωρήσει σε μια σειρά ενεργειών για την ασφαλή διέλευση των τρόλεϊ και λεωφορείων από τη συγκεκριμένη περιοχή. Επίσης βρίσκονται σε συνεχή συνεννόηση, αλληλογραφία και συναντήσεις με τις αρμόδιες αστυνομικές αρχές, ώστε να ληφθούν όλα εκείνα τα αναγκαία μέτρα για την προστασία των πολιτών και του δημόσιου χώρου από αντίστοιχα απαράδεκτα και καταδικαστέα περιστατικά. Σε κάθε περίπτωση δηλώνουμε πως θα είναι διαρκής η παρουσία και λειτουργία των ΜΜΜ στον δημόσιο χώρο, εξασφαλίζοντας το αναφαίρετο δικαίωμα της ελεύθερης μετακίνησης των συμπολιτών μας» Το περιστατικό «πυροδότησε» ένταση με τον δήμαρχο Αθηναίων κ. Γιώργο Καμίνη να ζητά την παραίτηση του αναπληρωτή υπουργού Προστασίας του Πολίτη κ. Νίκου Τόσκα ενώ ο εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας κ. Βασίλης Κικίλιας ανέφερε μεταξύ άλλων: «Η κατάσταση στο κέντρο της Αθήνας είναι απαράδεκτη και επιδεινούμενη. Η καρδιά της πρωτεύουσας εξακολουθεί να βρίσκεται σε ένα καθεστώς αποκλεισμού, με πολίτες οι οποίοι αισθάνονται καθημερινά ότι κινδυνεύει η σωματική τους ασφάλεια, καθώς και οι περιουσίες τους. Οι πολίτες είναι όμηροι των "γνωστών - αγνώστων" μπαχαλάκηδων, οι οποίοι -λόγω της ανεπάρκειας της πολιτικής ηγεσίας της χώρας- εξακολουθούν να "αλωνίζουν" στο κέντρο της Αθήνας». Από την πλευρά του ο Ν.Τόσκας απάντησε ότι «οι συντεταγμένες αντιδράσεις Κικίλια - Καμίνη αναδεικνύουν την όλο και στενότερη σύγκλιση των απόψεών τους. Συστηματικά επικεντρώνονται στο ειδικό προκειμένου να συγκαλύψουν τη γενικότερη εικόνα της ασφάλειας της πόλης. Ο κ. Κικίλιας εμφανίζεται για άλλη μια φορά με επιλεκτική μνήμη και αποφεύγει να ανατρέξει στα γεγονότα επί των ημερών διακυβέρνησης της ΝΔ. Τότε που διαδραματίζονταν εκτεταμένα επεισόδια στην Αθήνα και γινόταν μαζική χρήση δακρυγόνων και βίας, ακόμη και εναντίον γνωστών αγωνιστών σε διαδηλώσεις». Και πρόσθεσε: «Ξεχνούν ότι επί της ΝΔ συνέβαιναν κατ' επανάληψη εκτεταμένες ζημιές σε καταστήματα και οχήματα. Η ΝΔ της άκριτης βίας έναντι των πολιτών και της προκλητικής αδιαφορίας για την αντιμετώπιση του κοινού εγκλήματος, είναι αυτή που επί σειρά ετών έσπρωχνε τα προβλήματα κάτω από το χαλί, τόσο στα Εξάρχεια όσο και στη δυτική Αττική. Επί των ημερών της δεν εφάρμοζαν κανενός είδους αστυνόμευση σε αυτές τις περιοχές. Είναι αυτή που έκλεισε τα μάτια απέναντι στα προβλήματα, δεν έδωσε λύσεις και τώρα εγκαλεί τους άλλους. Σε ό,τι αφορά τον δήμαρχο της Αθήνας, συνηθίζει να επιλέγει την εύκολη κριτική, αλλά όποτε του έχει ζητηθεί να αναλάβει ευθύνες, το αποφεύγει. Η ασφάλεια δεν εξασφαλίζεται ούτε με ιδεοληψίες ούτε με εμπάθεια». Αυτό που έχω με τονισμένα γράμματα είναι δυνατόν να συμβεί; Η Πατησίων εκεί είναι ίσιωμα (ίσως και ελαφρώς ανηφορική προς τα Πατήσια), οπότε κάθε σύγκριση με το δυστύχημα στον Πειραιά είναι αδόκιμη. Επίσης, στα τηλεοπτικά πλάνα και τις φωτογραφίες που έχω δει, το τρίτο τρόλλεϊ (το Van Hool) είναι πολύ πίσω από το δεύτερο για να μπορέσει να έχει μεταδοθεί από αυτό η φωτιά, και δεν έχει ίχνη σύγκρουσης. |