Forum
Ο Έλληνας Dr. Beeching κατέφτασε... - Printable Version

+- Forum (https://mesametaforas.gr/forum)
+-- Forum: Forum Corner (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=69)
+--- Forum: Blog (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=83)
+--- Thread: Ο Έλληνας Dr. Beeching κατέφτασε... (/showthread.php?tid=1675)



Ο Έλληνας Dr. Beeching κατέφτασε... - panos81 - 23-12-2010

Ο Dr. Beeching (το Dr. ήταν επειδή είχε διδακτορικό, δεν ήταν γιατρός) ήταν υπουργός μεταφορών στην Αγγλία την δεκαετία του '60 και έμεινε στην ιστορία γιατί έκλεισε δεκάδες σιδηροδρομικές γραμμές στην Αγγλία και προγραμμάτισε να κλείσει και άλλες τόσες (ανεπιτυχώς ευτυχώς), μερικές από τις οποίες που γλύτωσαν σήμερα όχι απλά δεν είναι "για κλείσιμο" αλλά αντίθετα είναι από τις πλέον αποδοτικές του δικτύου.

Σε μια παρόμοια κατάσταση θα βρεθεί σε 10 μέρες η Ελλάδα. Ο Ο.Σ.Ε. καταργεί καταρχήν όλα τα δρομολόγια (κλείνει όλες τις γραμμές) της Πελοποννήσου, αφήνοντας χωρίς σιδηροδρομική εξυπηρέτηση Πάτρα, Πύργο, Καλαμάτα, Τρίπολη, Άργος και Ναύπλιο αλλά και άλλες μικρότερες πόλεις και χωριά.

Στην βόρεια Ελλάδα κλείνει η γραμμή προς ανατολική Μακεδονία και Θράκη, στερώντας τον σιδηρόδρομο από την Καβάλα, την Δράμα, τις Σέρρες, την Ξάνθη και την Αλεξανδρούπολη. Όπως επίσης κλείνουν και όλες οι γραμμές προς τα σύνορα με Σκόπια και Βουλγαρία.

Τέλος, κλείνει και η γραμμή Παλαιοφαρσάλου - Καλαμπάκας, αφήνοντας χωρίς εξυπηρέτηση την Καλαμπάκα, τα Τρίκαλα και την Καρδίτσα. Από τους άλλοτε "Θεσσαλικούς Σιδηροδρόμους" παραμένει μόνο η γραμμή Λάρισσας - Βόλου.

Αυτό κατάφεραν λοιπόν όσοι τόσο καιρό δεν δέχονταν με τίποτα την ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρόμου. Άφησαν την μισή Ελλάδα χωρίς τρένο και την άλλη με το έκτρωμα που είναι ο σημερινός Ο.Σ.Ε.. Από την στιγμή που έβλεπαν ότι το κράτος αδυνατούσε να κρατήσει σε ανεκτά επίπεδα - και από πλευράς έκτασης και από πλευράς ποιότητας - το δίκτυο, γιατί να μην επιτρέψουν τόσο καιρό την συμβολή ιδιωτών; Είτε με σύμπραξη δημοσίου - ιδιωτικού τομέα, είτε με ανάθεση του συγκοινωνιακού έργου των γραμμών αυτών σε ιδιώτες, για να μπορέσουν να συνεχίσουν να λειτουργούν. Πάρτε τα τώρα...


RE: Ο Έλληνας Dr. Beeching κατέφτασε... - Konstantinos - 23-12-2010

Αν δεν κανω λαθος το δικτυο του ΟΣΕ ειναι 2.500χλμ και θα μειωθει στα 500χλμ, αν ειναι λαθος διορθωστε με.


RE: Ο Έλληνας Dr. Beeching κατέφτασε... - AlexNik - 23-12-2010

http://www.youtube.com/watch?v=t4cGRpOspkk
http://www.youtube.com/watch?v=AFU-fY5rfLE
http://www.youtube.com/watch?v=ZWeEaCXjXjo
http://www.youtube.com/watch?v=feyifQJtreQ
http://www.youtube.com/watch?v=lGXsvHgu7fI
http://www.youtube.com/watch?v=kRV1XCh5MEQ


RE: Ο Έλληνας Dr. Beeching κατέφτασε... - panos81 - 24-12-2010

(23-12-2010, 06:20 PM)Konstantinos [Mercedes Benz]. Wrote: Αν δεν κανω λαθος το δικτυο του ΟΣΕ ειναι 2.500χλμ και θα μειωθει στα 500χλμ, αν ειναι λαθος διορθωστε με.

Όχι τόσο πολύ... η Αθήνα από την Θεσσαλονίκη είναι 504 χλμ. Η Αθήνα από το Κιάτο γύρω στα 100, βάλε άλλα 35 περίπου στο τμήμα Σ.Κ.Α. - Αεροδρόμιο, συν το Αθήνα - Πειραιάς, και μάλλον την γλυτώνει και το τοπικό της Πάτρας (Ρίο - Άγιος Ανδρέας), δεν κλείνει η γραμμή από Πλατύ προς Εδεσσα και Φλώρινα (κλείνει μόνο η διακλάδωση προς Κοζάνη από το Αμύνταιο) και τέλος το Λάρισσα-Βόλος. Είναι αρκετά πάνω από 500 χλμ. που μένουν.

Και τέλος πάντων, ας προκηρύξει διαγωνισμό για να φέρει ιδιώτες να λειτουργήσουν τις γραμμές αυτές, ενοικιάζοντάς τους την υποδομή και επιδομή. Είναι σίγουρα καλλίτερο από το να κλείσουν τελείως.

Άλλωστε την δεκαετία του '90 έγινε τεράστιος σάλος με τη ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων στην Βρετανία (έχω προσωπική εμπειρία και την φέρνω σαν παράδειγμα). Θα είχαν γίνει όμως έργα όπως η HS1, τα Pendolino, οι υπερταχείες Shinkasen από St. Pancras προς την νοτιοανατολική Αγγλία, οι ταχείες Meridians της Midland Mainline και Coradias της First Great Western που συμπληρώνουν (δεν αντικαθιστούν) τα διαχρονικά Intercity 125 και πλέον το Bristol και το Λονδίνο συνδέονται ανά 30 λεπτά εκεί που πριν ήταν κάθε 2 ώρες, ή κάθε 1 ώρα Λονδίνο-Liverpool και Λονδίνο-Γλασκώβη, χωρίς την ιδιωτική πρωτοβουλία; Αν το κράτος δεν μπορεί να κάνει τον επιχειρηματία, ας μην τον κάνει.


RE: Ο Έλληνας Dr. Beeching κατέφτασε... - Konstantinos - 27-12-2010

Σε ευχαριστω για την διορθωση, δεν ημουν σιγουρος.


RE: Ο Έλληνας Dr. Beeching κατέφτασε... - ELBO O405GN - 29-12-2010

Όποιος ταξιδεύει συχνά με τρένο στην Ελλάδα. έχει διαπιστώσει ότι είναι μεγάλη η επιβατική ζήτηση στα τρένα σε αρκετές γραμμές (και όχι μόνο για Θεσσαλονίκη). Δεν είναι τυχαίο ότι για Χαλκίδα, Κιάτο, Καλαμπάκα, αλλά και Αλεξανδρούπολη, Βόλο, τα τρένα έχουν ικανοποιητικές πληρότητες. Αυτές οι γραμμές αν λειτουργούσαν σωστά και αποδοτικά, θα μπορούσαν να συντήρουν και άλλες με λιγότερη επιβατική κίνηση (όπως για Δίκαια, Ναύπλιο, Καλαμάτα).


RE: Ο Έλληνας Dr. Beeching κατέφτασε... - Konstantinos - 29-12-2010

(29-12-2010, 02:25 AM)ELBO O405GN Wrote: Όποιος ταξιδεύει συχνά με τρένο στην Ελλάδα. έχει διαπιστώσει ότι είναι μεγάλη η επιβατική ζήτηση στα τρένα σε αρκετές γραμμές (και όχι μόνο για Θεσσαλονίκη). Δεν είναι τυχαίο ότι για Χαλκίδα, Κιάτο, Καλαμπάκα, αλλά και Αλεξανδρούπολη, Βόλο, τα τρένα έχουν ικανοποιητικές πληρότητες. Αυτές οι γραμμές αν λειτουργούσαν σωστά και αποδοτικά, θα μπορούσαν να συντήρουν και άλλες με λιγότερη επιβατική κίνηση (όπως για Δίκαια, Ναύπλιο, Καλαμάτα).

Σωστος.


RE: Ο Έλληνας Dr. Beeching κατέφτασε... - amoran - 04-02-2011

Επειδή λέτε πως το κίνημα πολιτών που αρνείται να πληρώσει εισιτήριο και διόδια είναι παράνομο...

Οταν το ΠΑΣΟΚ σου λέει για παράδειγμα ότι...

"Σιδηρόδροµος – Εµπορευµατικές Μεταφορές


Εκσυγχρονισµός της υποδοµής των σιδηροδρόµων. Μαζί µε την ολοκλήρωση του σιδηροδροµικού ΠΑΘΕ δίνεται νέα πνοή σε όλο το περιφερειακό σιδηροδροµικό δίκτυο της χώρας (Πελοπόννησος, Δυτ. Μακεδονία, Ανατ. Μακεδονία και Θράκη). Έναρξη και πρόοδος των εργασιών της σιδηροδροµικής Εγνατίας (τµήµα Κοζάνη – Καλαµπάκα – Ηγουµενίτσα) µε προοπτική την ολοκλήρωση του Δυτικού Σιδηροδροµικού Άξονα. Επεκτείνεται ο προαστιακός προς Λαύριο και Ραφήνα. Λειτουργία Προαστιακού Σιδηροδρόµου στη Θεσσαλονίκη. Βελτιώνεται η σιδηροδροµική γραµµή Αλεξανδρούπολη – Κωνσταντινούπολη."

..............................................

"Σύγχρονες µεταφορές - Οι δεσµεύσεις µας:


Διασύνδεση των περιφερειακών και εθνικών δικτύων και ολοκλήρωση των Διευρωπαϊκών Δικτύων µεταφοράς.
Αύξηση στο 50% του συνόλου των µετακινήσεων των καθηµερινά µετακινούµενων πολιτών µε Μέσα Μαζικής Μεταφοράς σε Περιφέρεια Αττικής και Θεσσαλονίκης και στα άλλα µεγάλα πολεοδοµικά συγκροτήµατα.
Προτεραιότητα στον εκσυγχρονισµό της υποδοµής των σιδηροδρόµων.
Εγγύηση του δικαιώµατος των πολιτών των αποµακρυσµένων περιοχών και νησιών στην παροχή καθολικής υπηρεσίας."

http://www.pasok.gr/portal/resource/section/TransportForCompetitivenessAndQualityOfLife

...μα το Θεό, πείτε μου, η ΑΠΑΤΗ δεν είναι παράνομη και δεν διώκεται από το νόμο;
Αν εγώ θέλω να ταξιδέψω στην Πελοπόννησο με τη "νέα πνοή" αλλά δεν υπάρχει γιατί τη φύσηξε... ο άνεμος και την πήρε, γιατί να πληρώσω διόδια; Ορίστε, φέρτε μου τη "νέα πνοή", κύριοι...

Ο 65ρης γιατί να πληρώνει εισιτήριο στα αστικά λεωφορεία αφού δεσμεύονται να τον αφήνουν να ταξιδεύει τζάμπα;

Τα κινήματα πολιτών τους μάραναν... Το δικό τους κίνημα που μαράθηκε από μόνο του και έκλεψε εκατοντάδες χιλιάδες ψήφων δεν το τιμωρούν οι νόμοι και δεν το αγγίζουν οι εισαγγελείς;

Ζήτω η ευνομία!


RE: Ο Έλληνας Dr. Beeching κατέφτασε... - AlexNik - 14-04-2011

http://www.youtube.com/watch?v=maWrxKylyJY
http://www.youtube.com/watch?v=LKuo5BfyDmA
http://www.youtube.com/watch?v=TLhjMEgMNcQ
http://www.youtube.com/watch?v=WbuDe2tk-AM
http://www.youtube.com/watch?v=FyqXGEYLIVU