Forum
Υπηρεσιακά Οχήματα Πανεπιστημίων - Printable Version

+- Forum (https://mesametaforas.gr/forum)
+-- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41)
+--- Forum: Υπηρεσιακά - Εκπαιδευτικά - Σχολικά (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=94)
+--- Thread: Υπηρεσιακά Οχήματα Πανεπιστημίων (/showthread.php?tid=1464)



Υπηρεσιακά Οχήματα Πανεπιστημίων - AlexNik - 06-09-2010

Ξεκιναω το θεμα με μια ειδηση.

Τον περασμενο Ιουνιο το Πανεπιστημιο Ιωαννινων συναψε συμβαση με την Evobus Hellas για την προμηθεια ενος Πουλμαν 51+1+1 Θεσεων για τις αναγκες του πανεπιστημιου.

Ο μειδοτικος διαγωνισμος ειχε αρχικο προυπολογισμο 290.000 ευρω, ενω τον κερδισε η Evobus Hellas με τιμη προσφορας τις 222.000 Ευρω.

Με γεια το Tourismo στο πανεπιστημιο Ιωαννινων Big Grin


RE: Υπηρεσιακά Οχήματα Πανεπιστημίων - panos81 - 09-09-2010

Το Πανεπιστήμιο Αθηνών μισθώνει πούλμαν για να κάνει το εσωτερικό δρομολόγιο της Πανεπιστημιούπολης, του οποίου η διαδρομή είναι σχεδόν ίδια με το 250 του Ο.Α.Σ.Α. εντός των ορίων της Πανεπιστημιούπολης. Η μίσθωση των πούλμαν από ένα ιδιωτικό ταξιδιωτικό γραφείο συνεπάγεται και το ανάλογο κόστος.

Την ίδια στιγμή εκατοντάδες λεωφορεία της Ε.ΘΕ.Λ. που αποσύρθηκαν σε μέση ηλικία παραμένουν αναξιοποίητα. Θα μπορούσαν άνετα να ενοικιάσουν κάποια από αυτά τόσο στο Ε.Κ.Π.Α. όσο και στο Ε.Μ.Π. για να κάνουν εσωτερικό δρομολόγιο, αλλά και να αναλάβουν για λογαριασμό τις Ε.ΘΕ.Λ. τις γραμμές 242 και 250, ίσως μάλιστα μετατρέποντάς τις σε express (χωρίς στάσεις εκτός Πολυτεχνούπολης και Πανεπιστημιούπολης). Τα Neoplan, Van Hool και Βεργίνες έχουν ακόμα κάποια χρόνια που μπορούν να κυκλοφορήσουν, και τέτοιες γραμμές (ειδικά οι εσωτερικές) όπου η χρήση τους είναι ελαφριά, χωρίς μποτιλιαρίσματα και μεγάλο όγκο επιβατών, σημαίνει πως κάποια από αυτά, γύρω στα 11 με έναν πρόχειρο υπολογισμό (ήτοι για την Πολυτεχνούπολη 2 αμιγώς εσωτερικά και 2 για το 242, ενώ για την Πανεπιστημιούπολη 2 αμιγώς εσωτερικά και 3 για το 250, συν από 1 εφεδρικό) θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν εκεί.


RE: Υπηρεσιακά Οχήματα Πανεπιστημίων - abc - 09-09-2010

(09-09-2010, 03:19 PM)panos81 Wrote: Το Πανεπιστήμιο Αθηνών μισθώνει πούλμαν για να κάνει το εσωτερικό δρομολόγιο της Πανεπιστημιούπολης, του οποίου η διαδρομή είναι σχεδόν ίδια με το 250 του Ο.Α.Σ.Α. εντός των ορίων της Πανεπιστημιούπολης. Η μίσθωση των πούλμαν από ένα ιδιωτικό ταξιδιωτικό γραφείο συνεπάγεται και το ανάλογο κόστος.

Η πρόταση σου σημαίνει ότι πρέπει το Πανεπιστήμιο να προσλάβει οδηγούς και να ασχολήται με την συντήρηση των οχημάτων. Με τον να νοικιάζει από ταξιδιωτικό γραφείο τα έχει λύσει όλα αυτά τα θέματα....


RE: Υπηρεσιακά Οχήματα Πανεπιστημίων - panos81 - 10-09-2010

Τα λεωφορεία που μισθώνουν οι Δήμοι από την Ε.ΘΕ.Λ., δεν τα συντηρεί η Ε.ΘΕ.Λ.; Αν είναι έτσι, γιατί να ισχύσει κάτι διαφορετικό για τα εκπαιδευτικά ιδρύματα;


RE: Υπηρεσιακά Οχήματα Πανεπιστημίων - abc - 10-09-2010

(10-09-2010, 08:36 AM)panos81 Wrote: Τα λεωφορεία που μισθώνουν οι Δήμοι από την Ε.ΘΕ.Λ., δεν τα συντηρεί η Ε.ΘΕ.Λ.; Αν είναι έτσι, γιατί να ισχύσει κάτι διαφορετικό για τα εκπαιδευτικά ιδρύματα;

Δεν μιλώ μόνο για το κόστος των εργασιών. Εννοώ ότι την ημέρα που θα πάει το ιδιωτικό για συντήρηση, το γραφείο ταξιδίων θα στείλει άλλο όχημα στην θέση του. Εάν το πανεπιστήμιο είναι υπεύθυνο για την λειτουργία του έχει χάσει και όχημα και οδηγό εκείνη την ημέρα.