Forum
Iveco Urbanway 18 CNG - Printable Version

+- Forum (https://mesametaforas.gr/forum)
+-- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41)
+--- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+---- Forum: Οδικές Συγκοινωνίες (Ο.ΣΥ.) (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+----- Forum: Ο.ΣΥ. - Τροχαίο Υλικό / Υποδομές (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=27)
+----- Thread: Iveco Urbanway 18 CNG (/showthread.php?tid=12288)



Iveco Urbanway 18 CNG - tomasxouliaras - 21-06-2023

Μετά από 12 χρόνια αναμένοντας πότε θα δει η Αθήνα ολοκαίνουργια λεωφορεία, επιτέλους ξεκίνησε η κατασκευή των 100 Iveco Urbanway 18 CNG (τα πρώτα αρθρωτά CNG για την Αθήνα) στο εργοστάσιο της Iveco που βρίσκεται στο Annonay της Γαλλίας. Τα πρώτα 2 είναι ήδη έτοιμα ενώ τα 100 αναμένεται να παραδωθούν μέχρι το τέλος του έτους.

Πηγή

[Image: 1.jpg]

Εμένα προσωπικά δεν του πάει ο χρωματισμός αλλά εμφανισιακά είναι ωραία. Ανυπομονούμε να το δούμε στους δρόμους πολύ σύντομα!


RE: Iveco Urbanway 18 CNG - Paul - 02-07-2023

Αυτό που ο ΟΑΣΑ, η ΟΣΥ και το Υπουργείο κατ' επέκταση δεν μπορούν να αποφασίσουν ποιο livery αντικατοπτρίζει το σύστημα συγκοινωνιών της πρωτεύουσας και επιτρέπουν νέα οχήματα να έρχονται με άλλα χρώματα κατα περίπτωση με ξεπερνάει. Με την ίδια λογική και τα ηλεκτρικά οχήματα που δεν έχουν όμοιο θα φορέσουν άλλο χρωματισμό και όχι τον γνωστό μπλε- κίτρινο-γαλάζιο του Τσεκλένη.

Αλλά παράλληλα θα αναγκάσουμε τον όποιο ιδιώτη αναλάβει συγκοινωνιακό έργο μετά την λήξη της σύμβασης των ΚΤΕΛ να συμμορφωθεί με ένα χρωματισμό του φορέα. ΠΟΙΟΝ όμως ?

Σε ότι αφορά το όχημα που εικονίζεται φαίνεται να είναι κάποιου είδους demo όπως είχαμε δει και παλαιότερα καθώς αν δει κανείς τα παράθυρα θα καταλάβει ότι απέχει απο τις προδιαγραφές. Αν θα έρθει μόνο του νωρίτερα, μαζί με κάποιο ακόμα, ή θα χρησιμοποιηθεί προκειμένου να οριστικοποιηθούν οι εσωτερικές διαμορφώσεις για την συμμόρφωση με τις απαιτήσεις και να δοθεί η εντολή κατασκευής των υπολοίπων δεν είναι σαφές. Πάντως δεν νομίζω να κατασκευάζονται οχήματα προς παράδοση χωρίς να έχει υπογραφεί επίσημα η ανάθεση.

Προσωπική άποψη: όμορφο δεν το λες, αλλά μπροστά σε άλλα που μειοδότησαν σε άλλα μέρη του διαγωνισμού ίσως καταλήξει το πιο αξιοπρεπές.

Το κακό της υπόθεσης είναι οτι με την άφιξή τους εντός 2024 πάλι δεν θα υπάρξει ενίσχυση στόλου γιατί μπορώ να σκεφτώ τουλάχιστον 30 GN της Ανθούσας υπο διάλυση που θα αποσυρθούν "ΧΘΕΣ" μήπως και δώσουν 1-2 χρόνια ζωής σε άλλες που είναι σε καλύτερη κατάσταση... Γενικά καθώς το 2026 στα 27 τους τυπικά πρέπει να φύγουν ΟΛΕΣ οι GN, πάλι ο διαγωνισμός με 100 αρθρωτά, ειδικά αν δοθούν οχήματα και στην Θεσσαλονίκη, είναι σαν μπαλωμα με σελοτεϊπ σε κουβά με τρύπα...