Forum
Volvo 7700 - Printable Version

+- Forum (https://mesametaforas.gr/forum)
+-- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41)
+--- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+---- Forum: Οδικές Συγκοινωνίες (Ο.ΣΥ.) (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+----- Forum: Ο.ΣΥ. - Τροχαίο Υλικό / Υποδομές (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=27)
+----- Thread: Volvo 7700 (/showthread.php?tid=12258)



Volvo 7700 - AlexNik - 19-06-2021

Volvo 7700 από την Tide, σε σασσί B9L. Κινητήρας D9B310, κιβώτιο ZF. Καθίσματα Kiel ημιαστικού τύπου.

Κυκλοφορούν 21, όλα δίπορτα.

[Image: thumb__DSC3037-as-Smart-Object-1.jpg]

Licence PlateFleet NumberTelematics NoHome DepotManufacturerModelVariantDoor ConfigSeat ConfigFirst SeenFormer
XEK-6030603056030ΑΜ ΜΠΡVolvo77002-2-09/4/2021 9:04Tide
XEK-6031603156031ΑΜ ΜΠΡVolvo77002-2-016/4/2021 20:04Tide
XEK-6032603256032ΑΜ ΜΠΡVolvo77002-2-016/4/2021 9:04Tide
XEK-6033603356033ΑΜ ΜΠΡVolvo77002-2-09/4/2021 10:04Tide
XEK-6034603456034ΑΜ ΜΠΡVolvo77002-2-015/4/2021 18:04Tide
XEK-6035603556035ΑΜ ΜΠΡVolvo77002-2-09/4/2021 10:04Tide
XEK-6036603656036ΑΜ ΜΠΡVolvo77002-2-09/4/2021 8:04Tide
XEK-6037603756037ΑΜ ΜΠΡVolvo77002-2-012/4/2021 16:04Tide
XEK-6038603856038ΑΜ ΜΠΡVolvo77002-2-012/4/2021 17:04Tide
XEK-6039603956039ΑΜ ΜΠΡVolvo77002-2-09/4/2021 11:04Tide
XEK-6040604056040ΑΜ ΜΠΡVolvo77002-2-016/4/2021 14:04Tide
XEK-6041604156041ΑΜ ΜΠΡVolvo77002-2-031/5/2021 11:05Tide
XEK-6042604256042ΑΜ ΜΠΡVolvo77002-2-02/6/2021 5:06Tide
XEK-6043604356043ΑΜ ΜΠΡVolvo77002-2-014/5/2021 10:05Tide
XEK-6044604456044ΑΜ ΜΠΡVolvo77002-2-014/5/2021 7:05Tide
XEK-6045604556045ΑΜ ΜΠΡVolvo77002-2-014/5/2021 10:05Tide
XEK-6046604656046ΑΜ ΜΠΡVolvo77002-2-031/5/2021 12:05Tide
XEK-6047604756047ΑΜ ΜΠΡVolvo77002-2-010/5/2021 7:05Tide
XEK-6048604856048ΑΜ ΜΠΡVolvo77002-2-012/5/2021 6:05Tide
XEK-6049604956049ΑΜ ΜΠΡVolvo77002-2-014/5/2021 14:05Tide
XEK-6050605056050ΑΜ ΜΠΡVolvo77002-2-01/6/2021 9:06Tide



RE: Volvo 7700 - AlexNik - 20-06-2021

Οι αναφορές για το κάθισμα της kiel είναι αληθινές. Για κάποιο Νορβηγικό λόγο, τα οχήματα έχουν ημιαστικού τύπου κάθισμα, το οποίο αν και προσθέτει βάρος αχρείαστο για μια αστική διαδρομή, προσφέρει περισσή άνεση. Απ'ότι φαίνεται τα οχήματα έχουν αλλαγμένη την επένδυση στο πάτωμα, γιατί είναι / φαίνεται καινούργια. Το κακό είναι ότι υπάρχουν ενδείξεις ότι έχουν περάσει πάρα πολλή ταλαιπωρία - οι βάσεις των θυρών στο πάτωμα είναι σε πολλά δείγματα σκουριασμένες σε πολύ μεγάλο βαθμό, ίσως είδα περισσότερη σκουριά απ'όση σε όλα τα οχήματα που έχουν έρθει με lease. Δεν γνωρίζω τι γίνεται από "κάτω", αλλά ελπίζω να μην είναι έτσι. Η αλήθεια είναι ότι η Νορβηγία δεν είναι κλιματολογικά ό,τι καλύτερο για ένα όχημα, βέβαια.

Στα λειτουργικά, το όχημα είναι κυρίως καθήμενων, με πτυσσόμενες θέσεις απέναντι από την δεύτερη πόρτα (ήδη βλέπω κάποιες να μην ανεβαίνουν όσο πρέπει). Εντυπωσιακό, το τράβηγμα των οχημάτων. Δεν έχουν την σπιρτάδα των Ν1/N2, αλλά φαίνεται ότι ο κινητήρας με το σασμάν συνεργάζονται άψογα, με kickdown να ακούει, έντονα και έγκαιρα κατεβάσματα στις ανηφόρες και τράβηγμα απο στάση με μια πολύ ελαφριά υστέρηση για τα μεγέθη που συζητάμε, κάτι που δημιουργεί μια αίσθηση ότι είναι ένας άριστος αντικαταστάτης των πυραύλων της δεκαετίας του '90. Λογικά 310 άλογα (D9B310) με ZF κιβώτιο. Συναρμογή καλή, όχι άριστη, αλλά γενικά ένα ικανοποιητικό όχημα, που αν είχε λιγότερες θέσεις καθήμενων και 3η πόρτα θα ήταν πιο ψηλά στην προτίμηση.