Volvo 7700 - Printable Version +- Forum (https://mesametaforas.gr/forum) +-- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41) +--- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=13) +---- Forum: Οδικές Συγκοινωνίες (Ο.ΣΥ.) (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=14) +----- Forum: Ο.ΣΥ. - Τροχαίο Υλικό / Υποδομές (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=27) +----- Thread: Volvo 7700 (/showthread.php?tid=12258) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Volvo 7700 - AlexNik - 19-06-2021 Volvo 7700 από την Tide, σε σασσί B9L. Κινητήρας D9B310, κιβώτιο ZF. Καθίσματα Kiel ημιαστικού τύπου. Κυκλοφορούν 21, όλα δίπορτα.
RE: Volvo 7700 - AlexNik - 20-06-2021 Οι αναφορές για το κάθισμα της kiel είναι αληθινές. Για κάποιο Νορβηγικό λόγο, τα οχήματα έχουν ημιαστικού τύπου κάθισμα, το οποίο αν και προσθέτει βάρος αχρείαστο για μια αστική διαδρομή, προσφέρει περισσή άνεση. Απ'ότι φαίνεται τα οχήματα έχουν αλλαγμένη την επένδυση στο πάτωμα, γιατί είναι / φαίνεται καινούργια. Το κακό είναι ότι υπάρχουν ενδείξεις ότι έχουν περάσει πάρα πολλή ταλαιπωρία - οι βάσεις των θυρών στο πάτωμα είναι σε πολλά δείγματα σκουριασμένες σε πολύ μεγάλο βαθμό, ίσως είδα περισσότερη σκουριά απ'όση σε όλα τα οχήματα που έχουν έρθει με lease. Δεν γνωρίζω τι γίνεται από "κάτω", αλλά ελπίζω να μην είναι έτσι. Η αλήθεια είναι ότι η Νορβηγία δεν είναι κλιματολογικά ό,τι καλύτερο για ένα όχημα, βέβαια. Στα λειτουργικά, το όχημα είναι κυρίως καθήμενων, με πτυσσόμενες θέσεις απέναντι από την δεύτερη πόρτα (ήδη βλέπω κάποιες να μην ανεβαίνουν όσο πρέπει). Εντυπωσιακό, το τράβηγμα των οχημάτων. Δεν έχουν την σπιρτάδα των Ν1/N2, αλλά φαίνεται ότι ο κινητήρας με το σασμάν συνεργάζονται άψογα, με kickdown να ακούει, έντονα και έγκαιρα κατεβάσματα στις ανηφόρες και τράβηγμα απο στάση με μια πολύ ελαφριά υστέρηση για τα μεγέθη που συζητάμε, κάτι που δημιουργεί μια αίσθηση ότι είναι ένας άριστος αντικαταστάτης των πυραύλων της δεκαετίας του '90. Λογικά 310 άλογα (D9B310) με ZF κιβώτιο. Συναρμογή καλή, όχι άριστη, αλλά γενικά ένα ικανοποιητικό όχημα, που αν είχε λιγότερες θέσεις καθήμενων και 3η πόρτα θα ήταν πιο ψηλά στην προτίμηση. |