Forum
Πιλοτική λειτουργία ηλεκτροκίνητων οχημάτων απο την ΟΣΥ - Printable Version

+- Forum (https://mesametaforas.gr/forum)
+-- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41)
+--- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+---- Forum: Γενική Συζήτηση (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=16)
+---- Thread: Πιλοτική λειτουργία ηλεκτροκίνητων οχημάτων απο την ΟΣΥ (/showthread.php?tid=12248)



Πιλοτική λειτουργία ηλεκτροκίνητων οχημάτων απο την ΟΣΥ - Paul - 21-10-2020

Η πρώτη δοκιμαστική γραμμή με ηλεκτρικό όχημα ξεκινάει απο την ΟΣΥ με όχημα της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας YUTONG.

Το λεωφορείο προσφέρεται στην Αθήνα από την κατασκευάστρια σε ανταπόκριση στην ανοιχτή πρόσκληση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για πιλοτική δοκιμή οχημάτων αυτού του τύπου, για διάρκεια δύο μηνών.

Να σημειώσουμε πως είναι το δεύτερο ηλεκτρικό όχημα που δοκιμάζεται μέσα στο 2020 μετά το όχημα της BYD το οποίο όμως έκανε λίγες εμφανίσεις και δεν πρόλαβε να δοκιμαστεί σε συνθήκες κυκλοφορίας.

[Image: 121613343_3489712611074852_2800102618947...e=5FB5FA83]

Το demo της Yutong έχει μήκος 12 μέτρα, 3 διπλές πόρτες, είναι μοντέλο χαμηλού δαπέδου χωρίς σκαλοπάτια εισόδου, διαθέτει ράμπα για ΑμΕΑ και ξεκινά απο σήμερα Τετάρτη 21 Οκτωβρίου τις πιλοτικές του διαδρομές με την μεταφορά επιβατών.

Η χωρητικότητα του οχήματος σε επιβάτες είναι 27 καθήμενοι, 46 όρθιοι, 1 ΑμΕΑ, διαθέτει κινητήρα ισχύος 350kw, με ροπή 1200Νm, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα HSA, εμπρόσθιες κάμερες για αποφυγή σύγκρουσης και σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας. Η μπαταρία του είναι χωρητικότητας 350 kWh, ενώ μια ευχάριστη νότα προσθέτουν οι θύρες φόρτισης USB για τους επιβάτες στα πλαϊνά πάνελ.

[Image: OSY-YUTONG.jpg]
Επιπλέον, το όχημα είναι εξοπλισμένο με το σύστημα τηλεματικής Yutong V+, που ενημερώνει ανά πάσα στιγμή για τις συνθήκες του λεωφορείου και βοηθά στην αύξηση της απόδοσης διαχείρισης, στη μείωση του κόστους συντήρησης και στη βελτίωση της ασφάλειας.

Όπως αναφέρεται και στο παρακάτω ρεπορτάζ του Open, αναμένεται σύντομα και η δοκιμαστική κυκλοφορία ενός ακόμη ηλεκτρικού λεωφορείου ευρωπαϊκής τεχνολογίας (πιθανότατα Solaris).

Το λεωφορείο θα εκτελεί νέα γραμμή μικρού μήκους εντός του κέντρου της Αθήνας χωρίς αντίτιμο προκειμένου να εξοικειωθεί το επιβατικό κοινό και θα ξεκινά από το αμαξοστάσιο της Ο.ΣΥ (ΗΛΠΑΠ) στο Ρουφ όπου θα στεγάζεται. Τα δρομολόγια θα είναι:

Έξοδος από Α/Σ Ρουφ προς Ομόνοια (Σταδίου)

Ομόνοια —> Κλαυθμώνος

Κλαυθμώνος —> Σύνταγμα

Σύνταγμα —> Φιλελλήνων

Φιλελλήνων —> Συγγρού

Συγγρού —> Αγ. Φωτεινή

Αγ. Φωτεινή —> Κολυμβητήριο

Κολυμβητήριο —> Αγ. Βύρωνος

Αγ. Βύρωνος —> Σύνταγμα

Σύνταγμα —> Ακαδημία

Ακαδημία —> Ρεξ

Ρεξ —> Ομόνοια

http://www.youtube.com/watch?v=Yp1eDpu3i08

Ο αριθμός κυκλοφορίας του οχήματος είναι ΧΕΗ-5278