[In.gr] Κόντρα Σπίρτζη - αντιπολίτευσης για τις διοικήσεις - Printable Version +- Forum (https://mesametaforas.gr/forum) +-- Forum: Ειδήσεις - Αθήνα & Θεσσαλονίκη (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=57) +--- Forum: Αθήνα (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=87) +--- Thread: [In.gr] Κόντρα Σπίρτζη - αντιπολίτευσης για τις διοικήσεις (/showthread.php?tid=11913) |
[In.gr] Κόντρα Σπίρτζη - αντιπολίτευσης για τις διοικήσεις - Nikolas A. - 02-12-2015 Αθήνα Υπό τις έντονες αντιδράσεις της αντιπολίτευσης ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης εισηγήθηκε στην Ολομέλεια τροπολογία -που κατέθεσε στο ίδιο νομοσχέδιο- με την οποία διευρύνεται η σύνθεση των ΔΣ των συγκοινωνιακών φορέων, προκειμένου να τοποθετηθούν ξεχωριστά πρόσωπα στις θέσεις του προέδρου και του διευθύνοντος συμβούλου των τριών οργανισμών (ΟΑΣΑ, ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ), αφού ο νόμος προβλέπει να διορίζεται ένα πρόσωπο και στις δύο θέσεις. Αυτός άλλωστε ήταν και ο λόγος που αναβλήθηκε η συνεδρίαση της Επιτροπής ΔΕΚΟ, για την έγκριση των έξι διορισμών, την περασμένη Παρασκευή, αφού δεν υπήρχε πρόβλεψη για την τοποθέτηση έξι αλλά τριών προσώπων στους φορείς αυτούς. «Δυστυχώς, η στάση μας να αποδεχθούμε την πρόταση των βουλευτών της αντιπολίτευσης για αναβολή της συνεδρίασης, αντί να ληφθεί ως στάση αναζήτησης συγκλίσεων και πολιτικού πολιτισμού, ώστε να μην αποχωρήσουν από τη συνεδρίαση οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, έγινε αντικείμενο επικοινωνιακής σπέκουλας και σήμερα και το Σαββατοκύριακο. Μίλησαν για φιάσκο, για αύξηση των δαπανών λειτουργίας των Οργανισμών και για εγκατάσταση κομματικού κράτους» είπε ο κ. Σπίρτζης. Αιτιολογώντας την απόφασή του να αυξηθεί ο αριθμός των διοικητών είπε: «Η πολιτική μας που έγκειται στο να υπάρχει πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος προκύπτει από τη στάση μιας δημοκρατικής διοίκησης στους οργανισμούς του δημοσίου και του έργου αναδιάρθρωσης των αστικών μεταφορών υπέρ των πολιτών. Βρίσκεται στον αντίποδα των προτάσεων των απερχόμενων διοικήσεων προς τους θεσμούς εν αγνοία της κυβέρνησης. » Για να γνωρίζει το Κοινοβούλιο τι βρήκαμε, θα ήθελα να σας πω ότι βρήκαμε μια διαπραγμάτευση που είχε γίνει από τη διοίκηση του ΟΑΣΑ με τους θεσμούς χωρίς να την ξέρουμε και μέσω της οποίας προτεινόταν το ίδιο πρόσωπο να είναι πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος όχι μόνο στον ΟΑΣΑ, αλλά και στην ΟΣΥ και τη ΣΤΑΣΥ. Ένας άνθρωπος». Επί της συγκεκριμένης τροπολογίας, η ΝΔ κατέθεσε αίτημα για ονομαστική ψηφοφορία, ενώ ο βουλευτής Λευτέρης Αυγενάκης καταλόγισε στον κ. Σπίρτζη ότι δημιουργεί ένα σοβαρό πολιτικό θέμα με διοικητικές και οικονομικές συνέπειες σε φορείς που αντιμετωπίζουν ήδη δυσκολίες μετά την καταστροφική πολιτική της κυβέρνησης τους τελευταίους μήνες. Ο Γιάννης Μανιάτης από την Δημοκρατική Συμπαράταξη αμφισβήτησε τα όσα είπε ο κ. Σπίρτζης ότι δεν θα υπάρξει επιβάρυνση του προϋπολογισμού, υποστήριξε ότι ο διορισμός των προσώπων αυτών καθώς και των συνεργατών τους θα προκαλέσει ετήσια επιβάρυνση της τάξης των 340.000 ευρώ. Καταλόγισε δε, στον αρμόδιο υπουργό ότι ενσωματώνει τις επιβαρύνσεις στο εσωτερικό προϋπολογισμό των Οργανισμών προκειμένου να «αποκρύψει το κόστος» των διορισμών. Επίσης, το Ποτάμι εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αναφέρει ότι πετάγεται στα σκουπίδια ο νόμος που ψηφίστηκε τον προηγούμενο μήνα και προέβλεπε ότι θα υπάρχει μια μόνο θέση προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου στο ΔΣ κάθε εταιρείας. «Ο κ. Σπίρτζης τακτοποιεί τα δικά του παιδιά, τους κολλητούς του και στέλνει το λογαριασμό στους πολίτες» αναφέρει η ανακοίνωση. |