Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Ταξιδιωτικές προτάσεις - Printable Version +- Forum (https://mesametaforas.gr/forum) +-- Forum: Σιδηροδρομικές Μεταφορές (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=165) +--- Forum: Σιδηροδρομικό Δίκτυο Κανονικού Εύρους (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=134) +---- Forum: Τροχαίο Υλικό - Υποδομές Δικτύου Κανονικού Εύρους (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=162) +---- Thread: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Ταξιδιωτικές προτάσεις (/showthread.php?tid=11898) |
Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Ταξιδιωτικές προτάσεις - Nikolas A. - 06-11-2015 Στην Ελλάδα κακά τα ψέμματα, δεν υπάρχει ουσιαστικός σιδηρόδρομος. Έτσι, μεταξύ των 3-4 δρομολογίων που αποτελούν την πλειονότητα του σιδηροδρομικού έργου της χώρας μας, η γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη είναι το "state-of-the-art" του δικτύου μας. Στο παρακάτω βίντεο παρουσιάζεται σε timelapse 10+κάτι λεπτών μια διαδρομή 5-6 ωρών όπου φαίνεται η ομορφιά του ταξιδιού με τρένο, που μόνο στην τριτοκοσμική χώρα μας όσο περνάν τα χρόνια το δίκτυο ελαττώνεται δραματικά. Καλή απόλαυση και καλά ταξίδια! RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Ταξιδιωτικές προτάσεις - Nikolas A. - 11-04-2016 Ένα άρωμα ιταλικής φινέτσας υπάρχει πιθανότητα να αποκτήσει ο ελληνικός σιδηρόδρομος. Φυσικά θα αναρωτιέται κάποιος τι σχέση έχει η παραπάνω Frecciarossa με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ... Η κατάθεση όμως (μη δεσμευτικής) προσφοράς για την εξαγορά της ελληνικής εταιρείας σιδηροδρόμων μπορεί να φέρει και τέτοια τρένα πάνω σε ελληνικές ράγες. Παραπάνω βλέπουμε το Κόκκινο Βέλος της προηγούμενης (πλέον) γενιάς στον σιδηροδρομικό σταθμό Centrale του Μιλάνου. Στην Ιταλία βέβαια, από το 2013, τρέχει και η επόμενη γενιά ETR 1000, 8δυμη ηλεκτροκίνητη αυτοκινητάμαξα μέσα από την κατασκευαστική συνεργασία Bombardier-Ansaldobreda. Και μάλιστα με ταχύτητες στην εμπορική λειτουργία τους στα 300χλμ/ώρα, ενώ οι ταχύτητες δοκιμών άγγιξαν τα 400χλμ/ώρα. Στην Ελλάδα του 2016 φυσικά δεν έχουμε υποδομές για τέτοιες ταχύτητες, αλλά η ανάγκη εκσυγχρονισμού, ακόμα και με ταχύτητες κάτω των 200χλμ/ώρα, είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητη. RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Ταξιδιωτικές προτάσεις - ignatios - 14-04-2016 Δύο βίντεο από τους θεματικούς μας σιδηροδρόμους... RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Ταξιδιωτικές προτάσεις - Nikolas A. - 11-02-2017 "Από Δευτέρα 20/02/2017 γίνεται μια νέα δρομολόγηση στο τμήμα, ΑΙΡ-ΤΙΘΟΡΕΑ της αμαξοστοιχίας 3522/3523. Η αμαξοστοιχία θα αναχωρεί απο το Σταθμό ΑΙΡ στις 4:11 μαζί μα το 1530 πραγματοποιώντας όλες τισ σταθμέυσεις μέχρι το σταθμό της Οινόης. Στην συνέχεια θα αποκόπτεται η σύνθεση της 1530 και η αμαξοστοιχία 3522 με 1 R/B θα συνεχίζει μέχρι Τιθορέα (6:29). Στο τμήμα Οινόη Τιθορέα θα σταθμεύει σε Θήβα, Αλίαρτο, Λειβαδειά. Η αμαξοστοιχία θα αναχωρεί από Τιθορέα 6:36 με στάθευση σε Λειβαδειά, Αλίαρτο, Θήβα, Αυλώνα, Αφίδνες, Αγ.Στέφανο,Σκα ώρα άφιξη στο Σταθμό Λαρίσης 8:32." Μια είδηση από το blog Ανεξάρτητη Σιδηροδρομική Κίνηση, που μακάρι να δείχνει ότι κάτι αρχίζει να κινείται στον ελληνικό σιδηρόδρομο... |