Forum
Champion Jet 1 (IMO:9151008) - Printable Version

+- Forum (https://mesametaforas.gr/forum)
+-- Forum: Θαλάσσιες συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=138)
+--- Forum: Ελληνικές Εταιρίες και Στόλος (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=67)
+---- Forum: Sea Jets (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=156)
+---- Thread: Champion Jet 1 (IMO:9151008) (/showthread.php?tid=11829)



Champion Jet 1 (IMO:9151008) - Paul - 27-05-2015

HSC Champion Jet 1

[Image: normal__DSC33775.jpg]

Έτος κατασκευής: 1997
Ναυπηγείο/Χώρα ναυπήγησης: InCat Hobart, Ταζμανία, Αυστραλία
Διαστάσεις (μ/π/υ): 86,62 x 26,00 x 3,50 μ.
Τύπος μηχανών: 4 Ruston 20RK270 diesel
Ισχύς μηχανών: 28320 kW.
Ταχύτητα: 40 κόμβοι
Χωρητικότητα επιβατών: 800
Χωρητικότητα οχημάτων: 200
GT/ Dwt: 5007/350.

Προηγούμενα ονόματα:
Incat 044 (1997-1998)
Condor Vitesse (1998-2015)

Το νέο ταχύπλοο της Sea Jets έφτασε χθες το βράδυ για πρώτη φορά στο λιμάνι του Ηρακλείου. Μέχρι τις 30/5/2015 αναμένεται να κάνει την γραμμή Ηρακλείο-Σαντορίνη-Ίος-Νάξος-Μύκονος στην θέση του Master Jet ενώ με την άφιξη του Tera Jet θα γυρίσει πίσω στον Πειραιά όπου θα ετοιμαστεί να μπεί απο τον Ιούνιο στην γραμμή Πειραιάς-Μύκονος-Νάξος-Σαντορίνη όπου και θα εξυπηρετεί.


RE: Champion Jet 1 (IMO:9151008) - Paul - 02-04-2018

Στην Ερμούπολη απο σήμερα το ταχύπλοο για να κάνει κάποια δρομολόγια στην άγονη γραμμή (ενδοκυκλαδικά) στην θέση του Aqua Jewel. Για το Πάσχα έχει προγραμματισμένα δρομολόγια απο Πειραιά


RE: Champion Jet 1 (IMO:9151008) - Paul - 13-08-2018

Μηχανική βλάβη Ε/Γ-Ο/Γ-ΤΑΧ στη Μύκονο

Quote:Ενημερώθηκε, πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Μυκόνου, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ-ΤΑΧ ''CHAMPION JET 1'' σημαίας Κύπρου, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Πειραιά για Μύκονο, ότι το εν λόγω πλοίο παρουσίασε βλάβη στην αριστερή εξωτερική κύρια μηχανή.

Το ''CHAMPION JET 1'' κατέπλευσε με μειωμένη ταχύτητα στο λιμένα Μυκόνου με 870 επιβάτες, όπου αρχικά έλαβε απαγόρευση απόπλου από την οικεία Λιμενική Αρχή, ενώ στη συνέχεια, κατόπιν προσκομίσεως βεβαίωσης διατήρησης κλάσης από το νηογνώμονα που το παρακολουθεί, επετράπη η συνέχιση του δρομολογίου του για έναν μεμονωμένο πλου, με τις τρεις κύριες μηχανές, από Μύκονο για Πειραιά με ενδιάμεσους σταθμούς Νάξου-Θήρας-Νάξου-Μυκόνου, με 888 επιβάτες.