[Metaforespress.gr] Η πώληση της Cyprus ίσως μειώσει τα τέλη - Printable Version +- Forum (https://mesametaforas.gr/forum) +-- Forum: Ειδήσεις - Λοιπή Ελλάδα (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=89) +--- Forum: Αεροπορικά Θέματα (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=121) +--- Thread: [Metaforespress.gr] Η πώληση της Cyprus ίσως μειώσει τα τέλη (/showthread.php?tid=11698) |
[Metaforespress.gr] Η πώληση της Cyprus ίσως μειώσει τα τέλη - Nikolas A. - 18-09-2014 Aegean: Η πώληση της Cyprus ίσως μειώσει τα αεροδρομιακά τέλη Η Aegean Airlines θα μπορούσε να επωφεληθεί από την ιδιωτικοποίηση των Κυπριακών Αερογραμμών, ακόμη κι αν δεν εξαγοράσει τον συγκεκριμένο αερομεταφορέα, καθώς η διαδικασία ανοίγει το δρόμο για μια αναθεώρηση των τελών και ευρύτερα της αεροδρομιακής πολιτικής σε Ελλάδα και Κύπρο. Το ενδιαφέρον της Aegean για τις κρατικές Κυπριακές Αερογραμμές περιστρέφεται περισσότερο γύρω από τις προοπτικές της κυπριακής αγοράς αεροπορικών ταξιδιών, παρά στις τρέχουσες προοπτικές της εταιρείας, αναφέρει ο αντιπρόεδρος της Aegean Ευτύχιος Βασιλάκης, σε συνέντευξή του στο Bloomberg, σύμφωνα με το capital.gr. Η Aegean, η οποία πέρυσι απορρόφησε την ανταγωνιστική Olympic Air, ανακοίνωσε τον Ιούλιο ότι ενδιαφέρεται να αγοράσει μετοχές ή στοιχεία του ενεργητικού των Κυπριακών Αερογραμμών. H Ryanair, ο βασικός ανταγωνιστής της Aegean στην ελληνική αγορά, δήλωσε τον Αύγουστο ότι επίσης συγκαταλέγεται, μεταξύ αυτών, που ενδιαφέρονται να αγοράσουν την κυπριακή αεροπορική εταιρεία. Μια κίνηση για την πώληση του κρατικού μεριδίου στις Κυπριακές Αερογραμμές, σε συνδυασμό με τις συζητήσεις για την αναβάθμιση και την ιδιωτικοποίηση των ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων, μπορεί να ωθήσει τις κυβερνήσεις σε Ελλάδα και Κύπρο να αναθεωρήσουν τις χρεώσεις των αεροδρομίων και τις πολιτικές, αναφέρει ο κ. Βασιλάκης. Ενώ μια συμφωνία της ελληνικής κυβέρνησης, τον Ιούλιο, έθεσε σε «ανταγωνιστικά επίπεδα» τα τέλη παραχώρησης για τα περιφερειακά αεροδρόμια, χρειάζεται μια αναθεώρηση και για τον αερολιμένα της Αθήνας, υποστήριξε ο κ. Βασιλάκης. Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «είναι ένα πολύ καλό, αλλά ακριβό αεροδρόμιο». Μια επέκταση της σύμβασης παραχώρησης, πρέπει να είναι μέρος «μίας συμφωνίας μεταξύ του κράτους και των μετόχων για να μειωθούν σημαντικά τα τέλη», σε επίπεδα κοντά σε αυτά ανταγωνιστικών αεροδρομίων, όπως της Βαρκελώνης, της Λισσαβόνας και της Κωνσταντινούπολης, συμπληρώνει. Πλήγμα οι εμπορικές κυρώσεις της ΕΕ στην Ρωσία Οι εμπορικές κυρώσεις που επέβαλε η Ε.Ε. στη Ρωσία, την έκτη μεγαλύτερη αγορά της Aegean, αποτελεί μια ανησυχία, παρότι οι επιπτώσεις θα μπορούσαν να αντισταθμιστούν από την ανάπτυξη σε άλλες αγορές, αναφέρει ο κ. Βασιλάκης, σημειώνοντας ότι η Γερμανία έχει πραγματοποιήσει το «μεγαλύτερο comeback» σε όρους τουρισμού στην Ελλάδα. Ένας αριθμός ρεκόρ 19,5 εκατ. τουριστών αναμένεται να επισκεφτεί την Ελλάδα φέτος, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΑΤΕ. Η Ελλάδα πρέπει να διευρύνει την τουριστική σεζόν, πέραν του καλοκαιριού, για να διατηρήσει τις τιμές και την απασχόληση στον κλάδο, λέει ο κ. Βασιλάκης. Η Aegean, αυτό το χειμώνα, θα πειραματιστεί με τη διατήρηση των εποχικών πτήσεων στα δρομολόγιά της, με προορισμό, μεταξύ άλλων, την Κοπεγχάγη, τη Στοκχόλμη, τη Ζυρίχη και το Άμπου Ντάμπι. |