Forum
Πρότυπες πειραματικές λεωφορειακές γραμμές ΟΑΣΑ - Printable Version

+- Forum (https://mesametaforas.gr/forum)
+-- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41)
+--- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+---- Forum: Συγκοινωνιακός σχεδιασμός (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=235)
+---- Thread: Πρότυπες πειραματικές λεωφορειακές γραμμές ΟΑΣΑ (/showthread.php?tid=11258)



Πρότυπες πειραματικές λεωφορειακές γραμμές ΟΑΣΑ - AlexNik - 05-02-2014

Συζήτηση επί των πειραματικών λεωφορειακών γραμμών.

Quote:Ο ΟΑΣΑ, σε συνεργασία με την ΟΣΥ, επεκτείνει το ειδικό πειραματικό πρόγραμμα λειτουργίας, που εφαρμόζεται ήδη στις γραμμές 6,302,Α8 και στις παρακάτω γραμμές του δικτύου:

14 Πλ. Παπαδιαμάντη-λ. Αλεξάνδρας- Ν. Ψυχικό
131 Στ. Δάφνη- Αμαξοστάσιο Αγ. Δημητρίου
407 Στ. Νομισματοκοπείο- Ν. Ζωή-Στ. Δουκ. Πλακεντίας

Στις γραμμές αυτές δίδεται ιδιαίτερη προσοχή και φροντίδα στην εκτέλεση με ακρίβεια και στη κανονικότητα όλων των προγραμματισμένων δρομολογίων. Επίσης θα υπάρχει καλύτερη πληροφόρηση του επιβάτη στα τέρματα, στις αφετηρίες, στις στάσεις καθώς και εντός του οχήματος και αυξημένη επιμέλεια στη λειτουργικότητα και καθαριότητα των οχημάτων.

6 ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ-Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ
14 ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ - Λ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ - Ν. ΨΥΧΙΚΟ*
Α8 ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ-Ν.ΙΩΝΙΑ-ΜΑΡΟΥΣΙ
131 ΣΤΑΘΜΟΣ ΔΑΦΝΗΣ - ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟ ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ*
224 ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ - ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ (ΠΟΛΥΓΩΝΟ)
302 ΣΤ. ΔΟΥΚ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ-ΓΕΡΑΚΑΣ
407 ΣΤ. ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ - Ν. ΖΩΗ - ΣΤ. ΔΟΥΚΙΣΣΗΣ ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ*
* Έναρξη λειτουργίας Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου

Για περισσότερες πληροφορίες αλλά και παρατηρήσεις παρακαλούμε επικοινωνήστε με το πληροφοριακό κέντρο ΟΑΣΑ τηλ. 11 185

Quote:Η μετακίνηση με τις αστικές συγκοινωνίες, είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας για εκατοντάδες χιλιάδες κατοίκους του Λεκανοπεδίου. Στην προσπάθεια μας να κάνουμε πιο ευχάριστο το χρόνο παραμονής του επιβάτη μέσα στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, αξιοποιούμε την τεχνολογία Wi-Fi, παρέχοντας τη δυνατότητα ελεύθερης πρόσβασης στις υπηρεσίες του διαδικτύου.

Πρόκειται για μία πιλοτική εφαρμογή στα οχήματα που εξυπηρετούν τη γραμμή τρόλεϊ 6 και τη λεωφορειακή γραμμή 302. Στους επιβάτες των γραμμών αυτών θα δίνεται η δυνατότητα Wi-Fi σύνδεσης, με ταχύτητα έως 4G, μέσω κινητού, tablet, laptop, κ.λπ. όταν το όχημα βρίσκεται σε κίνηση, στα σημεία της διαδρομής που υπάρχει δίκτυο.

Στόχος μας είναι η πιλοτική αυτή εφαρμογή, το επόμενο διάστημα, να επεκταθεί στο μεγαλύτερο δυνατό αριθμό οχημάτων του στόλου της Ο.ΣΥ. Α.Ε..



RE: Πρότυπες πειραματικές λεωφορειακές γραμμές ΟΑΣΑ - Nikolas A. - 05-02-2014

Στη γραμμή 6, ώς πρότυπη, υπάρχει και το σηματάκι Wi-Fi στις πόρτες του οχήματος, ως επιπλέον "αξεσουάρ"-προσφορά για τον επιβάτη. (δεν έχω εξακριβώσει εάν δουλεύει)

Και στη γραμμή 14 έχει ενημερωτικά αυτοκολλητα σε όλο το όχημα με τη διαδρομή και τα ονόματα των στάσεων από τις οποίες περνάει το όχημα.


RE: Πρότυπες πειραματικές λεωφορειακές γραμμές ΟΑΣΑ - AlexNik - 05-02-2014

Πράγματι, 11 τρόλεϊ και 4 λεωφορεία έχουν σύστημα πρόσβασης στο διαδίκτυο μέσω 4G, όπως λέει και το έγγραφο που επισύναψα στο πρώτο post.

Δεν το έχω χρησιμοποιήσει, αλλά από μια μικρή εμπειρία που έχω από το σύστημα 4G, λειτουργεί πολύ καλά ως τεχνολογία.

Στην λεωφορειακή γραμμή 302, τα Citelis που χρησιμοποιούνται εκτός από το ότι η μπροστινή πόρτα χρησιμοποιείται μόνο για επιβίβαση, έχουν και τουρνικέ το οποίο γυρίζει με την ακύρωση του εισιτηρίου ή την επίδειξη κάρτας απεριορίστων στον οδηγό. Μάλιστα από αυτό και μόνο καταγράφηκε αύξηση των επιβατών κατά 30%. Not bad..

Επίσης, πολύ ενδιαφέρον έχει το ότι στις πρότυπες γραμμές φαίνονται και οι χρόνοι διέλευσης των λεωφορείων από τη στάση στα τύμπανα των στάσεων. Δεν ξέρω αν το έχουν κάνει σε όλες, αλλά μέχρι τώρα αυτά τα δεδομένα έπρεπε να ψάξεις πολύ για να τα πάρεις..

Υπάρχουν φήμες και για την επέκταση του δικτύου πειραματικών γραμμών.

Υπάρχει η ανακοίνωση (ψιλοπροεκλογική κατά τη γνώμη μου) περί προτυποποίησης του 224 από τον Δήμο Καισαριανής.

(05-02-2014, 09:16 PM)aliance Wrote: Τώρα κάτι είχε πάρει το αυτί μου ότι στο Μπραχάμι θα γίνουν πρότυπες άλλες 2 γραμμές αλλά τίποτα επίσημο!!!Αυτές που μπορούν να γίνουν άνετα είναι κατά τη γνώμη μου το 201 & 136/137.

Μάλιστα! Για να δούμε..


RE: Πρότυπες πειραματικές λεωφορειακές γραμμές ΟΑΣΑ - marios.ilioupoli - 06-02-2014

(05-02-2014, 10:04 PM)AlexNik Wrote: Στην λεωφορειακή γραμμή 302, τα Citelis που χρησιμοποιούνται εκτός από το ότι η μπροστινή πόρτα χρησιμοποιείται μόνο για επιβίβαση, έχουν και τουρνικέ το οποίο γυρίζει με την ακύρωση του εισιτηρίου ή την επίδειξη κάρτας απεριορίστων στον οδηγό. Μάλιστα από αυτό και μόνο καταγράφηκε αύξηση των επιβατών κατά 30%. Not bad..

Ανάλογο σύστημα έχει εγκατασταθεί και στα οχήματα που δρομολογούνται στην 131, με την είσοδο να γίνεται μόνο από την πρώτη πόρτα και την επικύρωση εισιτηρίου ή την επίδειξη κάρτας απεριορίστων διαδρομών να απαιτούνται για την είσοδο στο όχημα.

(05-02-2014, 10:04 PM)AlexNik Wrote: Υπάρχει η ανακοίνωση (ψιλοπροεκλογική κατά τη γνώμη μου) περί προτυποποίησης του 224 από τον Δήμο Καισαριανής.

Η ανακοίνωση μπορεί να φάνηκε ψιλοπροεκλογική (λογικό, αφού βρισκόμαστε περίπου 4 μήνες προ αυτοδιοικητικών εκλογών), αλλά δεν είναι αναληθής. Η προτυποποίηση της 224 θα προχωρήσει, δεδομένου πως αναρτήθηκε και το φυλλαδιάκι στο site του ΟΑΣΑ (http://www.oasa.gr/pdf/224.pdf).


RE: Πρότυπες πειραματικές λεωφορειακές γραμμές ΟΑΣΑ - Nikolas A. - 06-02-2014

Ναι, από 10/2 λένε..

Έμαθα ότι θα βάλουν και ειδικά ολοκαίνουρια Citaro με συνοδό που θα σου προσφέρει και καφέ.. Tongue


RE: Πρότυπες πειραματικές λεωφορειακές γραμμές ΟΑΣΑ - nikos1991 - 09-02-2014

(06-02-2014, 06:39 PM)nikolas86 Wrote: Ναι, από 10/2 λένε..

Έμαθα ότι θα βάλουν και ειδικά ολοκαίνουρια Citaro με συνοδό που θα σου προσφέρει και καφέ.. Tongue

Σας προτρέπω να συγκρίνεται τα δρομολόγια του ΟΑΣΑ σήμερα 9/2/14 [Image: thumb_ScreenShot016.jpg] με το φυλλάδιο που θα μοιράζεται στα οχήματα.


[split] ΕΛΒΟ C97.405N - ecoj - 17-04-2014

(16-04-2014, 11:28 PM)nikolas86 Wrote: Να προσθέσω και το #622 το οποίο πέτυχα στη γραμμή 224 σήμερα..
Το #622 έχει και χάρτες του 224 στο εσωτερικό του. Και σήμερα εκεί ήταν.


[split] Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Τροχαίο υλικό - Δρομολόγια - Nikolas A. - 17-04-2014

(17-04-2014, 06:32 PM)ecoj Wrote: Το #622 έχει και χάρτες του 224 στο εσωτερικό του. Και σήμερα εκεί ήταν.

Σε πολλά λεωφορεία και τρόλευ, διαφόρων μοντέλων έχω παρατηρήσει τους τελευταίους μήνες να είναι εξοπλισμένα με αυτοκόλλητα-αφίσες χάρτες της γραμμής και των στάσεων της διαδρομής που ακολουθούν.

Αυτό είναι αρκετά καλό δεδομένης της απουσίας τηλεματικής και ηχητικής ενημέρωσης των στάσεων (όπως στον ΟΑΣΘ πχ).


RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Τροχαίο υλικό - Δρομολόγια - ecoj - 17-04-2014

(17-04-2014, 07:09 PM)nikolas86 Wrote: Σε πολλά λεωφορεία και τρόλευ, διαφόρων μοντέλων έχω παρατηρήσει τους τελευταίους μήνες να είναι εξοπλισμένα με αυτοκόλλητα-αφίσες χάρτες της γραμμής και των στάσεων της διαδρομής που ακολουθούν.

Αυτό είναι αρκετά καλό δεδομένης της απουσίας τηλεματικής και ηχητικής ενημέρωσης των στάσεων (όπως στον ΟΑΣΘ πχ).

Συμφωνώ ότι είναι καλό!
Χάρτες στα εσωτερικά οχημάτων μπαίνουν όταν μια γραμμή γίνει πρότυπη (μπει σε πειραματικό πρόγραμμα λειτουργίας). Διαλέγουν κάποια οχήματα για τη συγκεκριμένη γραμμή και τους βάζουν χάρτες που είναι πολύ χρήσιμοι κατά τη γνώμη μου. 8000αρα του 6 δεν έχουν μόνο χάρτες αλλά και wi-fi που πιάνει και πολύ καλά μάλιστα.


RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Τροχαίο υλικό - Δρομολόγια - marios.ilioupoli - 17-04-2014

(17-04-2014, 07:09 PM)nikolas86 Wrote: Σε πολλά λεωφορεία και τρόλευ, διαφόρων μοντέλων έχω παρατηρήσει τους τελευταίους μήνες να είναι εξοπλισμένα με αυτοκόλλητα-αφίσες χάρτες της γραμμής και των στάσεων της διαδρομής που ακολουθούν.

Αυτό είναι αρκετά καλό δεδομένης της απουσίας τηλεματικής και ηχητικής ενημέρωσης των στάσεων (όπως στον ΟΑΣΘ πχ).

Χάρτες αυτή τη στιγμή υπάρχουν:
- Neoplan: Σε κανένα όχημα.
- Solaris 8.6: Στα οχήματα που δρομολογούνται στην πρότυπη 407, με τη διαδρομή της γραμμής.
- N1: Στα #303, #326 και #314 (εφεδρικό) που δρομολογούνται στην 131, με τη διαδρομή της γραμμής.
- N2: Στα οχήματα που δρομολογούνται στην πρότυπη 224, με τη διαδρομή της γραμμής.
- Irisbus Diesel: Ενδεχομένως να έχουν μπει σε κάποια χάρτες με τη διαδρομή της πρότυπης 837.
- GN: Στα 700άρια έχουν ξεμείνει χάρτες της Χ97, που απεικονίζουν όμως τη διαδρομή που ακολουθούνταν μέχρι πριν τη μεταφορά της αφετηρίας στο Στ. Ελληνικού.
- Volvo: Σε κανένα όχημα.
- Solaris 18: Στα 900αρια και στα τελευταία 800αρια υπάρχουν χάρτες με τη διαδρομή των γραμμών Χ95 και Χ96.
- Renault CNG: Σε κανένα όχημα.
- Irisbus CNG: Σε κανένα όχημα.
- Irisbus Citelis: Στα οχήματα που δρομολογούνται στην πρότυπη 302 (#9001 έως #9006), με τη διαδρομή της γραμμής και στα οχήματα που δρομολογούνται στην πρότυπη Α8, με τη διαδρομή της γραμμής.

Δεν έχω ολοκληρωμένη εικόνα για τα τρόλεϊ, αλλά προφανώς σε 7000αρα θα υπάρχουν χάρτες της πρότυπης 25, σε 8000αρια της 6 και σε 9000αρα των 6 και 14.


RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Τροχαίο υλικό - Δρομολόγια - Nikolas A. - 17-04-2014

(17-04-2014, 09:39 PM)marios.ilioupoli Wrote: Χάρτες αυτή τη στιγμή υπάρχουν:
- Neoplan: Σε κανένα όχημα.
- Solaris 8.6: Στα οχήματα που δρομολογούνται στην πρότυπη 407, με τη διαδρομή της γραμμής.
- N1: Στα #303, #326 και #314 (εφεδρικό) που δρομολογούνται στην 131, με τη διαδρομή της γραμμής.
- N2: Στα οχήματα που δρομολογούνται στην πρότυπη 224, με τη διαδρομή της γραμμής.
- Irisbus Diesel: Ενδεχομένως να έχουν μπει σε κάποια χάρτες με τη διαδρομή της πρότυπης 837.
- GN: Στα 700άρια έχουν ξεμείνει χάρτες της Χ97, που απεικονίζουν όμως τη διαδρομή που ακολουθούνταν μέχρι πριν τη μεταφορά της αφετηρίας στο Στ. Ελληνικού.
- Volvo: Σε κανένα όχημα.
- Solaris 18: Στα 900αρια και στα τελευταία 800αρια υπάρχουν χάρτες με τη διαδρομή των γραμμών Χ95 και Χ96.
- Renault CNG: Σε κανένα όχημα.
- Irisbus CNG: Σε κανένα όχημα.
- Irisbus Citelis: Στα οχήματα που δρομολογούνται στην πρότυπη 302 (#9001 έως #9008), με τη διαδρομή της γραμμής και στα οχήματα που δρομολογούνται στην πρότυπη Α8, με τη διαδρομή της γραμμής.

Δεν έχω ολοκληρωμένη εικόνα για τα τρόλεϊ, αλλά προφανώς σε 7000αρα θα υπάρχουν χάρτες της πρότυπης 25, σε 8000αρια της 6 και σε 9000αρα των 6 και 14.

Να προσθέσω στο πολύ αναλυτικό και μαζί συνοπτικό ποστ δυο παρατηρήσεις.

Στα Neoplan 9000 έχω δει και αυτοκόλλητα της γραμμής 13.

Στα Ν2 (C99) υπάρχουν αυτοκόλλητα του Χ97 και Χ93.


RE: ΕΛΒΟ C97.405N - mercedes elbo - 17-04-2014

(17-04-2014, 06:32 PM)ecoj Wrote: Το #622 έχει και χάρτες του 224 στο εσωτερικό του. Και σήμερα εκεί ήταν.

Η Ο.ΣΥ. επίσημα αναφέρει τα Ν2 #600 - #630 ως μόνιμα για το 224. https://www.facebook.com/EEpocheTesApergeiasOsyAe/photos/a.208395585981252.1073741826.205426329611511/308259412661535/?type=1&theater

Όμως, νομίζω έχει τύχει να μπούνε και Ν2 με αρ. παρμπρίζ μεγαλύτερο του #630 ή κάποια από τα #600 - #630 να δρομολογηθούν σε άσχετη γραμμή.


RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Τροχαίο υλικό - Δρομολόγια - mercedes elbo - 17-04-2014

(17-04-2014, 09:39 PM)marios.ilioupoli Wrote: - Irisbus Citelis: Στα οχήματα που δρομολογούνται στην πρότυπη 302 (#9001 έως #9008), με τη διαδρομή της γραμμής και στα οχήματα που δρομολογούνται στην πρότυπη Α8, με τη διαδρομή της γραμμής.

Τα Citelis του 302 δεν είναι μέχρι #9006?


RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Τροχαίο υλικό - Δρομολόγια - marios.ilioupoli - 17-04-2014

(17-04-2014, 11:07 PM)mercedes elbo Wrote: Τα Citelis του 302 δεν είναι μέχρι #9006?

Λάθος πλήκτρο! Tongue


RE: Πρότυπες πειραματικές λεωφορειακές γραμμές ΟΑΣΑ - ecoj - 18-04-2014

Σε 7000αρα τρόλεϊ #7077 και #7100 έχω μπει και έχουν χάρτες του 25 μέσα! Και είναι κι άλλα σίγουρα που έχουν απλά δεν έχω μπει ο ίδιος μέσα ακόμα. Πρέπει να είναι κάποια από τα #7075, #7082, #7089 και ίσως κι άλλα γιατί κυκλοφορούν πολύ στο 25 από την ώρα που έγινε πρότυπη.

Σε 9000αρα υπάρχουν σε αρκετά χάρτες του 14 στο εσωτερικό. Όχι του 13 που έτσι κι αλλιώς κυκλοφορεί σχεδόν πάντα με 8000αρα και δεν είναι πρότυπο.

Σε 8000αρα έχουν μπει χάρτες του 6 και wi-fi που λειτουργεί πολύ καλά μάλιστα το έχω τσεκάρει ο ίδιος! Κάποια 8000αρα της 6 είναι: #8001, #8002, #8003, #8004, #8005, #8006, #8007, #8008, #8009 και μάλλον #8017, #8024, #8084 και πρέπει να είναι κι άλλα. Μάλλον και κάποια 9000αρα (πχ #9001, #9002 κλπ)

(17-04-2014, 11:02 PM)mercedes elbo Wrote: Η Ο.ΣΥ. επίσημα αναφέρει τα Ν2 #600 - #630 ως μόνιμα για το 224. https://www.facebook.com/EEpocheTesApergeiasOsyAe/photos/a.208395585981252.1073741826.205426329611511/308259412661535/?type=1&theater

Όμως, νομίζω έχει τύχει να μπούνε και Ν2 με αρ. παρμπρίζ μεγαλύτερο του #630 ή κάποια από τα #600 - #630 να δρομολογηθούν σε άσχετη γραμμή.

Και στο 821 και στο Α16 και αλλού έχουν εμφανιστεί Ν2 του 224!

(17-04-2014, 10:14 PM)nikolas86 Wrote: Να προσθέσω στο πολύ αναλυτικό και μαζί συνοπτικό ποστ δυο παρατηρήσεις.

Στα Neoplan 9000 έχω δει και αυτοκόλλητα της γραμμής 13.

Στα Ν2 (C99) υπάρχουν αυτοκόλλητα του Χ97 και Χ93.

Είναι και στη Ράλη κάνα δύο δίπορτα που έχουν χάρτες του Χ97 αλλά έχει ξεμείνει από παλιά και δεν έχουν καμία σχέση με τη γραμμή πλέον. Κυκλοφορούν κυρίως στο Β15 και λιγότερο στα 815 και 622!