[Pelop.gr] Τρένο: Παρουσιάζονται οι προτάσεις για την Πάτρα - Printable Version +- Forum (https://mesametaforas.gr/forum) +-- Forum: Ειδήσεις - Λοιπή Ελλάδα (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=89) +--- Forum: Σιδηροδρομικά Θέματα (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=124) +--- Thread: [Pelop.gr] Τρένο: Παρουσιάζονται οι προτάσεις για την Πάτρα (/showthread.php?tid=10951) |
[Pelop.gr] Τρένο: Παρουσιάζονται οι προτάσεις για την Πάτρα - AlexNik - 16-12-2013 Το απόγευμα της ερχόμενης Παρασκευής θα γίνει από την ΕΡΓΟΣΕ η παρουσίαση των δύο επικρατέστερων προτάσεων-μελετών για τη διέλευση του υπεραστικού τρένου από τον αστικό ιστό της Πάτρας. Στη διάρκειά της θα γίνει και διάλογος για την καλύτερη πρόταση, η οποία θα υποβληθεί στην Ευρωπαϊκή Ενωση για χρηματοδότηση. Οι δύο επικρατέστερες προτάσεις σκοπιμότητας, κόστους οφέλους για τη διέλευση του σιδηροδρομικού δικτύου από τον αστικό ιστό της Πάτρας θα παρουσιαστούν από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο Κώστα Σπηλιόπουλο και τους συνεργάτες του. *Η πρώτη πρόταση προβλέπει ότι θα υπάρχει η υπέργεια γραμμή από την οποία θα περνά ο Προαστιακός. Και μια υπογειοποιημένη γραμμή για τον υπεραστικό σιδηρόδρομο. Η βύθιση θα γίνεται στον Αγιο Διονύσιο και θα φθάνει ως τον Αγιο Ανδρέα, από όπου ο υπεραστικός σιδηρόδρομος θα συνεχίζει ως το λιμάνι, όπου θα υπάρχει σταθμός και μετά θα στρίβει για να συναντήσει τη γραμμή του προαστιακού κάτω από τον κόμβο των παραγλαυκείων στο ύψος των Ιτεών. Η γραμμή του Υπεραστικού θα είναι μονή και κανονική. Η λειτουργία του υπογειοποιημένου δικτύου δεν θα εμποδίζει την κίνηση του Προαστιακού που θα γίνεται επίγεια . Σε αυτή την περίπτωση, από τον Μείλιχο ποταμό ως τον Αγιο Διονύσιο θα υπάρχει βύθιση της γραμμής, όχι υπογειοποίηση. Ανά 50 μέτρα θα υπάρχουν ανισόπεδες διαβάσεις για να μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα οι πολίτες και τα δίτροχα. Παράλληλα, θα υπάρχουν και συνδετήριες οδοί -στην Παναχαϊκή και την Πέντε Πηγαδίων- από τις οποίες θα μπορούν να περνάνε τα οχήματα. Στόχος να διευκολύνεται η πρόσβαση προς και από την Ηρώων Πολυτεχνείου. Ως τον Αγιο Διονύσιο η γραμμή θα είναι διπλή, και από εκεί και κάτω θα γίνεται μονή για να υπογειοποιηθεί αλλά και να συνεχίσει προς τον Αγιο Ανδρέα και το λιμάνι, και τον Προαστιακό, με τον οποίο θα κουμπώνει μετά το λιμάνι. *Η δεύτερη πρόταση προβλέπει η γραμμή να είναι επίγεια και να πηγαίνει παράλληλα στον Προαστιακό. Να συνεχίζει από τον Αγιο Ανδρέα προς το λιμάνι και μετά να στρίβει για να βρει και πάλι τον Προαστιακό. *Και για τις δύο περιπτώσεις προβλέπεται η δημιουργία ενός μεγάλου κόμβου στην περιοχή του Αγίου Διονυσίου. Εκεί θα υπερυψώνεται η Ηρώων Πολυτεχνείου για να διευκολύνεται η κυκλοφορία. Παράλληλα θα δημιουργηθεί μια μεγάλη πλατεία και δύο υπόγεια γκαράζ. Στο σημείο αυτό θα φθάνει και κλάδος της μίνι Περιμετρικής για να διοχετεύεται σε αυτήν ένα κομμάτι της κυκλοφορίας του βόρειου τομέα της πόλης. |