Forum
[Metaforespress.gr] «Όχι» της ΥΠΑ σε 2η πτήση Θες/νίκη-Κων/πόλη - Printable Version

+- Forum (https://mesametaforas.gr/forum)
+-- Forum: Ειδήσεις - Λοιπή Ελλάδα (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=89)
+--- Forum: Αεροπορικά Θέματα (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=121)
+--- Thread: [Metaforespress.gr] «Όχι» της ΥΠΑ σε 2η πτήση Θες/νίκη-Κων/πόλη (/showthread.php?tid=10762)



[Metaforespress.gr] «Όχι» της ΥΠΑ σε 2η πτήση Θες/νίκη-Κων/πόλη - Nikolas A. - 31-10-2013

«Όχι» της ΥΠΑ σε 2η ημερήσια πτήση Θες/νίκη – Κων/πολη της Turkish

Ανακοίνωση αναφορικά με τις Τουρκικές Αερογραμμές εξέδωσε ο δήμος Θεσσαλονίκης, όπου εκφράζει την έντονη δυσαρέσκειά του προς την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, καθότι απέρριψε το αίτημά τους για δεύτερη ημερήσια πτήση, δηλαδή για διπλασιασμό από 7 σε 14 των εβδομαδιαίων πτήσεων, από και προς την Κωνσταντινούπολη.

Αναλυτικά η ανακοίνωση: «Ο δήμος Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με όλους τους τουριστικούς φορείς της πόλης, έχει εργαστεί συστηματικά τα τελευταία δύο χρόνια για να αυξήσει το τουριστικό ρεύμα προς την πόλη στοχεύοντας σε συγκεκριμένες τουριστικές αγορές.

Μια από αυτές τις αγορές που παρουσιάζουν μεγάλη δυναμική ανάπτυξης είναι και η γειτονική Τουρκία. Η στρατηγική ενδυνάμωσης της σχέσης αυτής έχει αποδώσει θεαματικά και κυρίως, μετρήσιμα και χειροπιαστά αποτελέσματα για την πόλη.

Σύμφωνα με τα στοιχεία και των ξενοδόχων της πόλης, το 2010 οι διανυκτερεύσεις Τούρκων επισκεπτών στην Θεσσαλονίκη ήταν μόλις 25.000, αριθμός που το 2012 εκτοξεύτηκε στις 49.000, ενώ το 2013 αναμένεται να ξεπεράσει τις 75.000.

Η αγορά της πόλης κινείται έντονα και αποκομίζει επιπλέον έσοδα από αυτό το τουριστικό ρεύμα από τη γειτονική μας χώρα. Όπως έχουμε πληροφορηθεί, μια πρωτοφανής απόφαση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ), με έδρα την Αθήνα, θέτει προσκόμματα στις Τουρκικές Αερογραμμές και στο αίτημά τους για δεύτερη ημερήσια πτήση, δηλαδή για διπλασιασμό από 7 σε 14 των εβδομαδιαίων πτήσεων από και προς την Κωνσταντινούπολη.

Πρόκειται για απόφαση που στερεί τη Θεσσαλονίκη από τη φυσική δεξαμενή επισκεπτών της, αλλά και από έσοδα εκατομμυρίων σε μια κρίσιμη για τη χώρα εποχή.

Η άρνηση αυτή σε συνδυασμό με τη διακοπή σύνδεσης Θεσσαλονίκης - Κωνσταντινούπολης μέσω τρένου, απόφαση που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ όλο και υπόσχεται ότι θα αναιρέσει χωρίς, όμως, να το πράττει, αποκόβει τελείως τη Θεσσαλονίκη από το τουριστικό ρεύμα εξ Ανατολής».

Ως γνωστόν, οι πτήσεις μεταξύ Ελλάδας και χωρών εκτός ΕΕ καθορίζονται από διμερείς συμβάσεις. Έτσι, εάν «ανοίξει» πτήση η Ελλάδα προς Τουρκία, πρέπει να συμβεί και το αντίστροφο.