Airbus A350 - Printable Version +- Forum (https://mesametaforas.gr/forum) +-- Forum: Αεροπορικές Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=18) +--- Forum: Αεροσκάφη (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=113) +--- Thread: Airbus A350 (/showthread.php?tid=10279) |
Airbus A350 - Nikolas A. - 22-06-2013 Το Airbus A350 XWB ανήκει στην οικογένεια των jet αεροσκαφών με εκτεταμένη άτρακτο και 2 κινητήρες για ταξίδια μακρινών αποστάσεων και αναπτύσσεται από τον ευρωπαϊκό κατασκευαστή αεροσκαφών Airbus. Είναι το πρώτο αεροσκάφος όπου έχουν πρωτίστως χρησιμοποιηθεί, τόσο για τη κατασκευή της ατράκτου όσο και των φτερών πολυμερή ενισχυμένα με ανθρακόνημα. Είναι κατασκευασμένο για να μεταφέρει 250 έως 350 επιβάτες στη κλασική διαμόρφωση των 3 σειρών καθισμάτων με 2 διαδρόμους, και ανάλογα με τη παραλλαγή του τύπου του αεροσκάφους δέχεται το πολύ 440 έως 550 επιβάτες. Η σύλληψη της ιδέας για τη κατασκευή του Α350 ξεκινά από το 2004 με το σκεπτικό η άτρακτος να βασίζεται στο Α330 αλλά απορρίπτεται ως ιδέα και το 2006 η Airbus παρουσιάζει το ολοκαίνουριο Α350 WXB. H Airbus δήλωνε ότι θα είναι πιο οικονομικό και με μέχρι και 8% λιγότερα λειτουργικά έξοδα από το αντίστοιχου μεγέθους 787. Ο βασικός εναρκτήριος πελάτης έιναι η Qatar Airways η οποία έχει παραγγείλει 80 αεροσκάφη και των 3 τύπων με προοπτική να ξεκινήσουν επιβατικές πτήσεις στα μέσα του 2014. Μέχρι τον Μάιο του 2013 η Airbus έχει δεχτεί παραγγελίες για 613 αεροσκάφη από 33 διαφορετικούς πελάτες. Έτσι φτάσαμε στη 14η Ιουνίου όπου και η Airbus πραγματοποίησε τη πρώτη δοκιμαστική πτήση με το νέο Α350. Το αεροσκάφος απογειώθηκε απο το αεροδρόμιο Toulouse-Blagnac της Γαλλίας και μετά απο κάποια ώρα πτήσης προσγειώθηκε με απόλυτη επιτυχία στο ίδιο αεροδρόμιο. Πλήθος κόσμου ήταν συγκεντρωμένο στο αεροδρόμιο για να απολαύσουν το γεγονός αυτό. Στο παρακάτω βίντεο, παραγωγής της ομόνυμης εταιρίας μπορείτε να παρακολουθήσετε όλη τη τελετή της πρώτης πτήσης για το Α350. RE: Airbus A350 - Nikolas A. - 15-07-2013 Σύμφωνα με τη "μαμά" εταιρία, το καμάρι της Α350 XWD έχει ήδη κλείσει 92 ώρες πτήσεων με πολύ καλές επιδόσεις από τις 14 Ιουνίου, ημέρα της παρθενικής του πτήσης. Τα δοκιμαστικά θα συνεχιστούν από ένα στόλο 5 "υπό ανάπτυξη" αεροσκαφών μέχρι να επιτευχθούν 2.500 χιλίαδες ώρες πτήσεων. Κατά τη διάρκεια αυτών των 4 εβδομάδων δοκιμών, 10 πιλότοι της Airbus, μέσα από μια πληθώρα οργάνων παρακολούθησης, προσπάθησαν να αξιολογήσουν τις δυνατότητες και τη συμπεριφορά του αεροπλάνου με κωδικό Α350 XWD MSN1, ώστε να δημιουργηθεί ένας ολοκληρωμένος φάκελος πτήσης του αεροσκάφους και των συστημάτων του. Αυτά περιλαμβάνουν: κινητήρες, ηλεκτρικά, σύστημα "Ram Air Turbine" (RAT), σύστημα προσγείωσης και πέδησης, καύσιμα και συμπίεση θαλάμου, καθώς και μια προκαταρκτική εκτίμηση της λειτουργίας του αυτόματου πιλότου και του αυτόματου συστήματος προσγείωσης. Το A350 MSN1 θα υποβληθεί πλέον σε συντήρηση ρουτίνας και σε αναβάθμιση της εγκατάστασης για τις δοκιμαστικές πτήσεις πτήσης ώστε να είναι έτοιμο για τη δεύτερη φάση των πτητικών δοκιμών που θα ξεκινήσουν τον Αύγουστο, ενώ το γραφείο σχεδιασμού θα αναλύσει τα αποτελέσματα των αρχικών δοκιμών πτήσης. Έναρξη επιβατικής-εμπορικής λειτουργίας για το πρώτο αεροσκάφος έχει προγραμματιστεί για το δεύτερο εξάμηνο του 2014. Μέχρι σήμερα, η Airbus έχει καταγράψει 678 παραγγελίες για το A350 XWB από 34 πελάτες παγκοσμίως. RE: Airbus A350 - Nikolas A. - 03-02-2014 To A350 XWB MSN3 διενεργεί δοκιμές ψύχους στο Iqaluit του Καναδά. Το τμήμα ανάπτυξης του αεροσκάφους A350 XWB MSN3 της Airbus με μια ομάδα 48 ειδικών για την Airbus, ολοκληρώνει τις δοκιμές ισχυρού ψύχους στην περιοχή Iqaluit του Καναδά. Οι θερμοκρασίες έφθασαν μέχρι -28 ° C. Οι δοκιμές περιελάμβαναν: έλεγχο της βοηθητικής μονάδας ισχύος (APU), έναρξη κινητήρων μετά από βρέξιμο με κρύο νερό, επαλήθευση συμπεριφοράς του συστήματος, τροχοδρόμηση με χαμηλή ταχύτητα, ακύρωση απογείωσης, thrust reverse τεστς σε χιόνι και μια τοπική πτήση μικρής ακτίνας. Αυτή η τελευταία φάση του προγράμματος δοκιμών ανάπτυξης έρχεται λίγες μέρες μετά την ολοκλήρωση των δοκιμών υψηλών υψόμετρων στη Βολιβία. Από την πρώτη πτήση του A350 XWB με MSN1 στις 14 Ιουνίου 2013, έχουν πραγματοποιηθεί πάνω από 900 ώρες πτητικών δοκιμών σε περίπου 200 δοκιμαστικές πτήσεις, τόσο από MSN1 και MSN3 αεροσκάφη. Συνολικά, οι πτητικές δοκιμές του αεροσκάφους A350 XWB θα περιλαμβάνουν περίπου 2.500 ώρες πτήσης με στόλο πέντε αεροσκαφών. Ο αυστηρός έλεγχος πτήσεων που διενεργείται θα οδηγήσει στην πιστοποίηση του A350-900 από τις αρχές αξιοπλοΐας, την Ευρωπαϊκή EASA και FAA των ΗΠΑ, πριν το αεροσκάφος ξεκινήσει εμπορικές πτήσεις το τελευταίο τρίμηνο του 2014. Μετάφραση για το mesametaforas.gr nikolas86 RE: Airbus A350 - Nikolas A. - 09-04-2014 Κατά την επόμενη φάση δοκιμών, και πριν ξεκινήσει τις εμπορικές πτήσεις του, το Α350 υποβάλεται σε δοκιμές με κανονικά καθίσματα και βάρη - προσομοιοτές ανθρωπίνων σωμάτων. Από τη σελίδα της Airbus μπορείτε να δείτε φωτογραφίες με τη διάταξη και την μορφή των θέσεων σε οικονομική και business class, λίγο πριν τη τελική τους μορφή στα αεροσκάφη παραγωγής. Το MSN002 εξοπλίζεται με ηλεκτρονική εγκατάσταση αξιολόγησης όλων των συστημάτων και αραμέτρων που σχετίζονται με την καμπίνα του αεροσκάφους. Στην πρόσφατη αποκάλυψη του σχεδιασμού της καμπίνας επιβατών του Α350 υποδηλώνεταιι η μεταβλητότητα και η άνεση της economy class. Η διάταξη 3-3-3 προσδίδει υψηλή άνεση στα καθίσματα της οικονομικής θέσης, τα οποία έχουν πλάτος 45 εκατοστών. Με το πλάτος καμπίνας από το άκρο της μιας θέσης έως το άλλο να είναι μισό μέτρο και 58 εκατοστά, το Α350 παρέχει τις πλατύτερες θέσεις στην κατηγορία του. Όπως όλα τα αεροσκάφη Airbus, έτσι και το Α350 είναι κατασκευασμένο με βάση υψηλά στανταρτ άνεσης, προσδίδοντας όλες τις ανέσεις στους επιβάτες πτήσεων μακρινών αποστάσεων που μεταφέρει. Και στην business class το Α350 παρέχει τις πλατύτερες θέσεις στην κατηγορία του. Ο σχεδιασμός του εσωτερικού, με τις απαλές καμπύλες, τις χυτές γραμμές, τον πρωτοποριακό φωτισμό και τα μεγάλα παράθυρα συμβάλει στη δημιουργία μιας ευχάριστης και χαλαρωτικής ατμόσφαιρας για τους επιβάτες. |