[Euro2Day] ΝΕΛ: Ζημιές 5,14 εκατ. ευρώ στο τρίμηνο - Printable Version +- Forum (https://mesametaforas.gr/forum) +-- Forum: Ειδήσεις - Λοιπή Ελλάδα (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=89) +--- Forum: Θαλάσσιες Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=122) +--- Thread: [Euro2Day] ΝΕΛ: Ζημιές 5,14 εκατ. ευρώ στο τρίμηνο (/showthread.php?tid=10182) |
[Euro2Day] ΝΕΛ: Ζημιές 5,14 εκατ. ευρώ στο τρίμηνο - Konstantinos - 01-06-2013 Στα 5,14 εκατ. ευρώ από 10,7 εκατ. ευρώ κατά την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, περιορίστηκαν οι ζημιές της ΝΕΛ στο α' τρίμηνο. Ο κύκλος εργασιών του ομίλου ανήλθε σε ποσό € 9.694.819,89, έναντι ποσού € 13.219.458,35 κατά την περίοδο 01.01.2012-31.03.2012, ήτοι παρουσίασε μείωση 26,66 %. Τα αποτελέσματα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου ανήλθαν σε ζημιά ποσού € 2.021.746,20 κατά την περίοδο 01.01.2013-31.03.2013, έναντι ζημιών ποσού € 5.926.259,32 στην αντίστοιχη περίοδο της προηγούμενης χρήσης. Σε επίπεδο μητρικής, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε ποσό € 5.917.801,55, έναντι ποσού € 10.702.153,28 κατά την περίοδο 01.01.2012-31.03.2012, ήτοι παρουσίασε μείωση 44,70 %. Τα αποτελέσματα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) της εταιρείας ανήλθαν σε ζημιά ποσού € 102.880,23 κατά την περίοδο 01.01.2013-31.03.2013, έναντι ζημιών ποσού € 4.095.753,47 στην αντίστοιχη περίοδο της προηγούμενης χρήσης. Τα αποτελέσματα της Εταιρείας πριν και μετά από φόρους κατά την περίοδο 01.01.2013-31.03.2013 ανήλθαν σε ζημιά ποσού € 2.740.736,80, έναντι ζημιάς ποσού € 6.709.236,48 κατά την περίοδο 01.01.2012-31.03.2012. Σημειώνεται ότι η μετοχή είναι από το 2010 σε κατηγορία επιτήρησης, καθώς οι λογιστικές ζημιές του 2009 ήταν μεγαλύτερες του 30% της καθαρής θέσης του ομίλου. Στον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας λόγω της έντονης εποχικότητας , το πρώτο τρίμηνο της κάθε χρήσης παρουσιάζει την χαμηλότερη εμπορευματική και επιβατική κίνηση. Παρόλο που η μείωση του τζίρου του Ομίλου είναι σημαντική σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγουμένου έτους ο Όμιλος κατάφερε να περιορίσει τις ζημιές κατά 43,11% , και να βελτιώσει το EBITDA κατά 65,88 %. Επίσης περιορίστηκαν σημαντικά κονδύλια λειτουργικών εξόδων καθώς και το κόστος των καυσίμων από τον περιορισμό των δρομολογίων. |