Forum

Full Version: Απόσταση αφετηρίας - αμαξοστασίου
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Με τις στάσεις εργασίας των τελευταίων ημερών, προέκυψε ένα άλλο φαινόμενο:

Όλοι γνωρίζουμε ότι από την ώρα που θα λήξει μια στάση εργασίας, μεσολαβεί κάποιος χρόνος έως ότου το όχημα φτάσει από το αμαξοστάσιο στην αξετηρία/τέρμα της γραμμής του. Το πρόβλημα όμως είναι πολύ έντονο, για γραμμές που τερματίζουν πολύ μακριά από το κάθε αμαξοστάσιο. Δεν είναι λίγες οι φορές, που το λεωφορείο φτάνει στην αφετηρία (ή στο τέρμα) μέχρι και 1.5 ώρα μετά!!!

ΔΕΝ το λέω, με την έννοια ότι χασομερούν οι οδηγοί, αλλά με την έννοια ότι οι κυκλοφοριακές συνθήκες (και ειδικά σε στάση εργασίας των ΜΜΜ) είναι εξαιρετικά δύσκολες, και όλες οι αποστάσεις απαιτούν πολύ μεγάλα χρονικά διαστήματα.

Σκέφτηκα λοιπόν, πως, τις μέρες που έχουν προκαθοριστεί στάσεις εργασίας, θα έπρεπε τα τελευταία (πριν) και τα πρώτα (μετά) δρομολόγια μερικών γραμμών να εξυπηρετούνται από άλλα αμαξοστάσια, κοντινότερης απόστασης.

Ενδεικτικά παραθέτω μερικές από αυτές τις γραμμές:

- 036: ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ - ΣΤ. ΠΑΝΟΡΜΟΥ - ΓΑΛΑΤΣΙ - ΚΥΨΕΛΗ (Α/Σ Βοτανικού)
Μεγάλη απόσταση μεταξύ Βοτανικού - Κατεχάκη, και μάλιστα μέσα από το κέντρο της Αθήνας.
Προτείνω τα πρώτα και τα τελευταία δρομολόγια να πηγαίνουν στο Ελληνικό, εκτός αν κάποια δρομολόγια εκτελούνται από το ενδιάμεσο σημείο (Κυψέλη, ή έστω Γαλάτσι)

- 304 / 305: ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ - ΑΡΤΕΜΙΣ (ΒΡΑΥΡΩΝΑ/ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ) (Α/Σ Ελληνικού)
Και η αφετηρία, και το τέρμα, βρίσκονται πολύ μακριά. Ακόμα και αν το όχημα φτάσει στην Άρτεμη μέσω Βάρης-Κορωπίου και Λ. Σπάτων, απαιτείται πολύς χρόνος.
Προτείνω 1-2 δρομολόγια να καλύπτονται από γκαζιέρες της Ανθούσας (όπως και συμβαίνει μερικές ημέρες του χειμώνα).

- 522 / 523 / 524 / 526 / 530 / 543 /560 / 561 : ΤΟΠΙΚΑ ΣΤ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ (Α/Σ Βοτανικού)
Εδώ ίσως να μην έχουμε τόσο έντονο πρόβλημα, αν υποθέσουμε ότι τα οχήματα ανεβαίνουν από Εθνική (ομοίως και για τα Α7/Β7 Ράλλη / Β9).
Θα μπορούσαν να μπουν και μερικοί τσιμεντόλιθοι από την Ανθούσα, ή γκαζιέρες Ανθούσας/Λιοσίων.

- 421: ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ. (Α/Σ Ράλλη)
Εδώ αναφέρομαι στην Αγία Παρασκευή κυρίως. Σίγουρα απαιτείται περίπου 1 ώρα για να προσεγγίσει ένα όχημα από τον Βοτανικό ή από του Ράλλη.
Προτείνω και πάλι, τα πρώτα δρομολόγια να είναι από την Ανθούσα (ήδη μπαίνουν περιστασιακά 12μετρα στην γραμμή)

- Χ63: ΟΙΚ. ΤΙΤΑΝ - ΜΕΤΡΟ ΑΙΓΑΛΕΩ (Α/Σ Βοτανικού)
Για να φτάσει το όχημα στον Τιτάνα, κάνει πολλά νεκρά χιλιόμετρα (30 -περίπου). Γιατί να μην μπουν (και γενικότερα, όχι απαραίτητα μόνο σε ειδικές περιπτώσεις) γκαζιέρες από τα Λιόσια ή το Θριάσιο;;;

- Α7/Β7: ΚΑΝΙΓΓΟΣ - ΚΗΦΙΣΙΑ (Α/Σ Ελληνικού-Ράλλη)
Βεβαίως η γραμμή εκτελείται και από του Ράλλη, αλλά εδώ αναφέρομαι στις GN που βάζει το Ελληνικό. Πρέπει οπωσδήποτε η Ράλλη να παίρνει τα πρώτα δρομολόγια.

- 550: ΚΗΦΙΣΙΑ - ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ (Α/Σ Ελληνικού)
Ίσως το εντονότερο πρόβλημα!!! Μπορεί να χρειαστεί μέχρι και 1.5 ώρα για να φτάσει η νταλίκα στην Κηφισιά! Πιστεύω ότι σε τέτοιες περιπτώσεις, πρέπει η Ράλλη να δίνει στην αρχή 1-2 νταλίκες.
Να προσθεσω οτι το 304/305 εκτελουνται και απο Ανθουσα και κυριως οπως λες τα πρωτα τελευταια.
Πιστεύω ότι αυτο που προτείνεις θα ανακάτευε ακόμα πιο πολύ τις βάρδιες. Αυτό που θα είχε νόημα είναι κάποια οχήματα να ξεκινούσαν από ενδιάμεσα σημεία της διαδρομής.
(05-02-2011, 03:26 PM)abc Wrote: [ -> ]Αυτό που θα είχε νόημα είναι κάποια οχήματα να ξεκινούσαν από ενδιάμεσα σημεία της διαδρομής.

Αυτό μάλλον γίνεται ήδη. Τις προάλλες που η απεργία της ΕΘΕΛ έληγε στις 15:30 και τα λεωφορεία έβγαιναν από τα αμαξοστάσια στις 15:00, είδα σόμπα να στρίβει από την Αχαρνών (όπως έρχεσαι από Εθνική) στην Δεκελείας ενώ είχε ήδη προμετωπίδα Β9. Άρα λογικά άρχισε να παίρνει επιβάτες από την Χαλκηδόνα.
Πράγματι, είναι μπέρδεμα.... αλλά πάνω σε αυτό, πιστεύω ότι πρέπει τουλάχιστον σε γραμμές που έχουν οχήματα από 2 ή 3 αμαξοστάσια, οι πρώτες και οι τελευταίες βάρδιες να μπαίνουν οπωσδήποτε από τα κοντινότερα Α/Σ!
Τα ενδιάμεσα σημειά της διαδρομής επίσης βοηθάνε, αλλά είναι αντικειμενικό, υπό την έννοια του "ποιό θα είναι το σημείο αυτό". Στην 550 π.χ. προς Κηφισιά, μπορεί να αρχίζει ένα δρομολόγιο από την Αγία Φωτεινή (το όχημα να έρχεται κατευθείαν από την Λ. Βουλιαγμένης).

Βεβαίως, έχω φόβους και σχετικά με την απόσυρση των Ν1, N2 και Daf σε συνδυασμό με την έλευση των Citelis και την αποκλειστική διάθεση φυσικού αερίου στην Ανθούσα και στα Λιόσια. Με άλλα λόγια, δημιουργούμε περισσότερα νεκρά χιλιόμετρα, τη στιγμή που η ΕΘΕΛ προσπαθεί να εκμηδενίσει τα άσκοπα έξοδα!! Δεν το λέω μόνο για τις ημέρες απεργιών, αλλά και γενικότερα. Ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι το υποργείο μεταφορών αποσκοπεί να "διώξει" τα Diesel και να βάλει στο Κέντρο όσες πιο πολλές γκαζιέρες μπορεί, φοβάμαι ότι θα φτάσει το Κέντρο να εξαρτάται από αμαξοστάσια που απέχουν 15 και 20 χιλιόμετρα απόσταση από την γραμμή!!!
(05-02-2011, 01:50 PM)cmegas Wrote: [ -> ]- Χ63: ΟΙΚ. ΤΙΤΑΝ - ΜΕΤΡΟ ΑΙΓΑΛΕΩ (Α/Σ Βοτανικού)
Για να φτάσει το όχημα στον Τιτάνα, κάνει πολλά νεκρά χιλιόμετρα (30 -περίπου). Γιατί να μην μπουν (και γενικότερα, όχι απαραίτητα μόνο σε ειδικές περιπτώσεις) γκαζιέρες από τα Λιόσια ή το Θριάσιο;;;

Το Θριάσιο δε λειτουργεί ως αμαξοστάσιο. Απλό γκαράζ είναι ακόμη...
Συμφωνω Κωστα.