13-03-2015, 03:47 PM
13-03-2015, 07:53 PM
Ναι είναι το πρώην #30 της Λάρισας το οποίο μεταξύ 2005 και 2008 δούλευε νοικιασμένο στην Κέρκυρα. Νομίζω ανήκει στο ΚΤΕΛ Ρόδου πλέον και όχι στην Ρ.Ο.Δ.Α. απλά το πέρασα έτσι μέχρι να το διευκρινίσω
Οι πινακίδες Λευκάδας είναι λόγω έλλειψης στην διεύθυνση συγκοινωνιων οταν τις πήρε :p
Οι πινακίδες Λευκάδας είναι λόγω έλλειψης στην διεύθυνση συγκοινωνιων οταν τις πήρε :p
13-03-2015, 10:02 PM
(13-03-2015, 03:47 PM)nikolas86 Wrote: [ -> ]Είναι πρώην Λάρισας. Το 2005 δώθηκαν νούμερα από Λευκάδα στη Λάρισα λόγω έλλειψης μετά το ΡΙΧ-6499. Τα νούμερα που δώθηκαν είναι τα ΕΥΑ-9651 έως ΕΥΑ-9949.
Πρώην Λάρισας, νυν Ρόδου, με πινακίδες Λευκάδας;;
Νούμερα που αρχίζουν από ΕΥΑ δώθηκαν και
σε Άρτα, Κέρκυρα, Ιωάννινα, Πειραιά.
13-03-2015, 10:56 PM
13-03-2015, 11:14 PM
(13-03-2015, 10:56 PM)Paul Wrote: [ -> ]Γενικά είναι καλοί πελάτες της Λάρισας οι ΡοδίτεςΤα 4 παραπάνω λεωφορεία είναι ενταγμένα και σήμερα στον στόλο της Αστικό ΚΤΕΛ Λάρισας Α.Ε. με τα συγκεκριμένα Νο, απλά τους θερινούς μήνες και με δεδομένο τη μειωμένη κίνηση στη γραμμή 9 για ΤΕΙ εκμισθώνονται από τη ΡΟΔΑ και το ΚΤΕΛ Ρόδου για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών τους. Όσον αφορά το #30, όντως κάλυψε μεταξύ 2005-2008 τις ανάγκες της Αστικό ΚΤΕΛ Κέρκυρας Α.Ε. μέχρις ότου η δεύτερη παραλάβει τα 4 αρθρωτά που έχει σήμερα.
Εκτός του άνωθεν έχουμε και τα ex. #45, #51, #52
14-03-2015, 01:07 AM
Ευχαριστώ όολους τους προλαλήσαντες για τις ολοκληρωμένες απαντήσεις!