Forum

Full Version: Irisbus Agora S (2004)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Όπως έχει αναφερθεί σε αντίστοιχο θέμα στο φόρουμ για την ανακατασκευή των GN μικροαλλαγές έχω παρατηρήσει και στα πετρελαιοκίνητα Agora.

Συγκεκριμένα στο #719 έχουν γίνει αλλαγές στις οθόνες των αυτόματων θυρών, έχουν αφαιρεθεί τα ασπρόμαυρα κουτιά και στην θέση τους έχουν μπει έγχρωμες οθόνες tft, φιμέ αυτοκόλλητα έχουν τοποθετηθεί στα τζάμια που βρίσκονται στο κουβούκλιο του οδηγού και επίσης αντικαταστάθηκαν τα περιφερειακά φώτα όγκου με led χρώματος μπλε.

Δυστυχώς λόγο του ό,τι ήταν γεμάτο το λεωφορείο δεν μπόρεσα να βγάλω φωτό και η εξωτερική που κατόρθωσα να βγάλω δεν ήταν και η καλύτερη... Επιφυλάσσομαι αν το πετύχω ξανά να το περιποιηθώ δεόντως Tongue
Μια γεύση από τα Agora μας των σειρών #700, #800 και #900:

[Image: thumb_DSC_0106.jpg] [Image: thumb__DSC9391.jpg] [Image: thumb_DSCF92781c.jpg]

Τα περισσότερα κρατιούνται αρκετά καλά.
(30-04-2014, 09:56 PM)nikolas86 Wrote: [ -> ]Τα περισσότερα κρατιούνται αρκετά καλά.

Συμφωνώ. Παρόλο που είναι πλέον 10 ετών είναι σε καλή κατάσταση και δεν έχουν καμιά σχέση με την κατάσταση που βρίσκονταν άλλοι τύποι του στόλου π.χ. τα Ν2 στη 10ετια (2010).
(01-05-2014, 12:39 AM)mercedes elbo Wrote: [ -> ]Συμφωνώ. Παρόλο που είναι πλέον 10 ετών είναι σε καλή κατάσταση και δεν έχουν καμιά σχέση με την κατάσταση που βρίσκονταν άλλοι τύποι του στόλου π.χ. τα Ν2 στη 10ετια (2010).

Και για να πω την αλήθεια μου αρέσουν αρκετά εμφανισιακά και θεωρώ ότι δεν είναι παρωχημένη ακόμα η εμφάνιση τους, όπως είναι τα Ν2 πχ. Βέβαια αυτό είναι και θέμα γούστου.Tongue

Τις προάλλες πέτυχα το #758 στην Ομόνοια και στην θέση του πίσω καθρέφτη πάνω από τον κινητήρα του οχήματος είχε μία κάμερα! Σε πολλά Agora, τόσο Diesel όσο και αερίου έχει αφαιρεθεί ο καθρέφτης αυτός αλλά είναι η πρώτη φορά που είδα κάμερα στην θέση του!
(01-05-2014, 12:39 AM)mercedes elbo Wrote: [ -> ]Συμφωνώ. Παρόλο που είναι πλέον 10 ετών είναι σε καλή κατάσταση και δεν έχουν καμιά σχέση με την κατάσταση που βρίσκονταν άλλοι τύποι του στόλου π.χ. τα Ν2 στη 10ετια (2010).

Και η κατάσταση συνεχίζει να είναι πολύ καλή ακόμα και στο εσωτερικό.
Μέχρι και κάποια καθίσματα από Solaris πχ έχουν αρχίσει να φθείρονται στις άκρες.

Ίσως να παίζει ρόλο και ο πιο "σοφός" σχεδιασμός των καθισμάτων των Agora όμως. Κάπου έχω μια φώτο, όταν την βρω θα επανέλθω Rolleyes

(01-05-2014, 12:50 PM)Giannis Wrote: [ -> ]Και για να πω την αλήθεια μου αρέσουν αρκετά εμφανισιακά και θεωρώ ότι δεν είναι παρωχημένη ακόμα η εμφάνιση τους, όπως είναι τα Ν2 πχ. Βέβαια αυτό είναι και θέμα γούστου.Tongue

Τις προάλλες πέτυχα το #758 στην Ομόνοια και στην θέση του πίσω καθρέφτη πάνω από τον κινητήρα του οχήματος είχε μία κάμερα! Σε πολλά Agora, τόσο Diesel όσο και αερίου έχει αφαιρεθεί ο καθρέφτης αυτός αλλά είναι η πρώτη φορά που είδα κάμερα στην θέση του!

Συμφωνώ με την προχώ εμφάνιση των Agora, όχι όμως με των Ν2. Τα δεύτερα θυμίζουν πολύ ανατολικίλα.
Αλλά όπως είπες είναι θέμα γούστου Tongue

Αυτό με την κάμερα δεν το έχω προσέξει.
Χθες στο Α7 είδα τουλάχιστον 3 τέτοια. Τι έγινε; Ανέλαβε το Α/Σ Ρέντη βάρδιες στο Α7, ή μετακινήθηκαν Irisbus Agora S diesel σε άλλο Α/Σ;

Είχαμε να δούμε τέτοια λεωφορεία στο Α7 από την εποχή λίγο μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, όταν σταμάτησαν οι Ολυμπιακές Γραμμές και, μέχρι να συγκεντρωθούν όλα στο Α/Σ Ρέντη, έμπαιναν όπου υπήρχε κενό.
(05-05-2017, 02:29 PM)panos81 Wrote: [ -> ]Χθες στο Α7 είδα τουλάχιστον 3 τέτοια. Τι έγινε; Ανέλαβε το Α/Σ Ρέντη βάρδιες στο Α7, ή μετακινήθηκαν Irisbus Agora S diesel σε άλλο Α/Σ;

Είχαμε να δούμε τέτοια λεωφορεία στο Α7 από την εποχή λίγο μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, όταν σταμάτησαν οι Ολυμπιακές Γραμμές και, μέχρι να συγκεντρωθούν όλα στο Α/Σ Ρέντη, έμπαιναν όπου υπήρχε κενό.

Ούτε το ένα ούτε το άλλο. Μπήκαν και στο 703 κάποια στιγμή τώρα τελευταία irisbus και υπάρχει θέμα στην Π. Ράλλη λόγω έλλειψης οχημάτων μια που όλο και πιο συχνά μπαίνουν σε γραμμές της Π. Ράλλη irisbus ακόμα και σε γραμμές που δεν είχαμε συνηθίσει.
(05-05-2017, 02:29 PM)panos81 Wrote: [ -> ]Χθες στο Α7 είδα τουλάχιστον 3 τέτοια. Τι έγινε; Ανέλαβε το Α/Σ Ρέντη βάρδιες στο Α7, ή μετακινήθηκαν Irisbus Agora S diesel σε άλλο Α/Σ;

Είχαμε να δούμε τέτοια λεωφορεία στο Α7 από την εποχή λίγο μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, όταν σταμάτησαν οι Ολυμπιακές Γραμμές και, μέχρι να συγκεντρωθούν όλα στο Α/Σ Ρέντη, έμπαιναν όπου υπήρχε κενό.

Τα Iris μπαίνουν αραιά και που και στο Α7 εδώ και αρκετά χρόνια. Προφανώς λόγω έλλειψης οχημάτων. Πριν 2-3 χρόνια είχα φωτογραφήσει κάποιο.