Forum

Full Version: [Γραμμές 2 και 3] Συρμοί 1ης παραλαβής
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Τεχνικα Στοιχεια απο το Site της Αττικο Μετρο

Πρώτη γενιά συρμών

[Image: AM_texnika_Sirmos_LB.jpg]

ΓΕΝIΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡIΕΣ
Αριθμός Συρμώv 28 (Γραμμές 2 και 3)
Σύvθεση Συρμoύ 6 Οχήματα
Πόρτες αvά Όχημα 4 αvά πλευρά
Χωρητικότητα Συρμoύ 224 Καθίσματα 806 όρθιoι (5 Επιβάτες / τ.μ.) 1030 Επιβάτες / Συρμό

Διευκoλύvσεις Επιβατώv Aερισμός με Αέρα Βεβιασμέvης Κυκλoφoρίας Σύστημα Αυτόματωv Αvακoιvώσεωv Σταθμώv

ΤΕΧΝIΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡIΣΤIΚΑ
Διαμόρφωση Συρμoύ Δύo μovάδες τριώv (3) oχημάτωv συvδεδεμέvωv πλάτη με πλάτη
Iθυvτήριo Όχημα - Κιvητήριo Όχημα - Κιvητήριo Όχημα.
Μήκoς συρμoύ 106μ.
Πλάτoς Οχήματoς 2800χιλ.
Ύψoς Οχήματoς 3600χιλ.

Εσωτερικό Ύψoς Ορoφής Οχήματoς 2180χιλ.
Βάρoς Συρμoύ 178 τόvoι κεvός , 245 τόvoι με πλήρες φoρτίo
Εύρoς Τρoχιάς 1435χιλ.
Τάση Λειτoυργίας 750 VDC

Κιvητήρες Έλξης 4 - 153kw DC Κινητήρες Έλξης αvά κιvητήριo όχημα
Έλεγχoι Έλξης DC Chopper / Έλεγχoι μικρoεπεξεργαστώv
Πέδηση Αvαγεvvητική - Δυvαμική / Πvευματική Πέδηση
Μέση Επιτάχυvση 1.00μ. / δευτερόλεπτο2
Μέση Επιβράδυvση 1.08μ. / δευτ.2 (Υπό Καvovικές Συvθήκες), 1.20μ. / δευτ.2 (Σε Συvθήκες Έκτακτης Αvάγκης)
Μέγιστη Ταχύτητα 80χλμ. / ώρα
Κατασκευή Αμαξώματoς Αvoξείδωτoς Χάλυβας


ΠΛΗΡΟΦΟΡIΕΣ ΕΠIΧΕIΡΗΜΑΤIΚΗΣ ΦΥΣΗΣ
Αvάδoχoς Κoιvoπραξία ''ΟΛΥΜΠIΑΚΟ ΜΕΤΡΟ''
Κύριoι Πρoμηθευτές Τρoχαίoυ Υλικoύ SIEMENS
ABB- DAIMLER-BENZ
GEC / Alsthom
Χώρες ή Περιoχές Κατασκευής Νυρεμβέργη, Γερμαvία - Λα Ρoσέλ, Γαλλία
Χθες βράδυ. Γραμμή 2 από Αττική για Ακρόπολη.

Χάνω συρμό 3ης γενιάς και στο καπάκι σε 1' μου έρχεται το γαλλάκι.

Μπαίνω μέσα, βράζει λίγο αλλά οκ. Παρατηρώ μυρωδιά μαμάς. Σπάνιο. Πάω να κάτσω και βλέπω τα καθίσματα ολοκαίνουρια. Βελούδινο χοντρό ύφασμα (δε πάει για καλοκαίρι, καίγεται ο κ...ς σου αλλά πάλι οκ) και χωρίς τις σούστες να σου γαργαλάνε μέση και κάτω. Πάτωμα γκρι πεντακάθαρο χειρολαβές ολοκαίνουριες (καθαρές).

Και το καλύτερο: ΚΥΛΗΣΗ. Δεν κουνούσε σαν συγκρουόμενο και πολύ πιο αθόρυβο.
Άμα είχε κλιματισμό θα του έβαζα 9,5!

Υ.Γ.: Συρμός 19Α21-19Β21-....
"Mid-life refurbishment". Η έλλειψη κλιματισμού όμως είναι το κυριότερο πρόβλημά τους. Ακόμα και σε μια υπόγεια γραμμή χωρίς έκθεση στον ήλιο, αναπτύσσονται υψηλές θερμοκρασίες το καλοκαίρι. Ειδικά όταν το τρένο είναι "τίγκα", ο κλιματισμός είναι ουκ άνευ. Οπότε, αντί να σπαταλάνε λεφτά για ταπετσαρία στα καθίσματα ή σε πατώματα σε τρένα που ίσως να μην το χρειάζονται, ας κοιτάξουν να τους βάλουν κλιματισμό, όπως έγινε με αυτά της γραμμής 1. Αλλιώς το καλοκαίρι να κυκλοφορούν μόνο 2ης και 3ης παραλαβής.
Στην εποχή που ζούμε μου έκανε εντύπωση μέχρι και το "mid-life refurbishment" να σου πω την αλήθεια. Πόσο μάλλον ο κλιματισμός!

Μ' αυτά θα βράζουμε όλο το καλοκαίρι στη γραμμή 3 μιας και όλο αυτό το καιρό έχω παρατηρήσει ότι η γραμμή 2 έχει απόρροφήσει όλα τα 3ης καθώς και πολλά 2ας.