Forum

Full Version: DenOudsten Alliance City B90 - Αποσυρμένα πρώην ΕΘΕΛ
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Χθες περνώντας από το αμαξοστάσιο του Ρέντη με τα πόδια είδα μέσα, εκτός των άλλων Agora S (ότι έχει απομέινει από αυτά δηλαδή), και αρκετά DenOudsten Alliance. Μπόρεσα να μετρήσω γύρω στα 36-38 αλλά σίγουρα ήταν πάνω από 40. Εξωτερικά ήταν σε αρκετά καλή κατάσταση, χωρίς να λείπει τίποτα εκτόε των πινακίδων φυσικά, και μόνο σε ένα ήταν ανοιχτή η μπροστινή πόρτα.

Κάποια απότα χαρακτηριστικά τους όπως έχει αναφέρει ο Αλέξης στο θέμα του στόλου του Ο.ΣΥ.:
DenOudsten Alliance City B90
Ειναι κατασκευης DenOudsten και φορανε κινητηρα DAF [RS 180L ] 180kW, 240hp. Εχουν ευχαριστο εσωτερικο [κοκκινο-μπλε]. Απο τις διαφορες τους με τα αλλα λεωφορεια ειναι οτι εχουν ψαλιδια και οχι αξονα μπροστα. Τοπος διαμονης τους το αμαξοστασιο του Μπραχαμίου.

Και εδώ μπορείτε να δείτε φωτογραφίες όταν ακόμα ήταν ενεργά.

Και αναρωτιέμαι, είναι δυνατόν, ενώ σε άλλα αστικά ΚΤΕΛ κυκλοφορούν Αλέξανδροι, ακόμα και πολύ παλαιότερα οχήματα, αυτά να στέκουν να σαπίζουν;
Γνωρίζει κανείς αν προορίζονται για κάπου; Κάτι;
Είχα διαβάσει στο άλλο forum ότι προορίζονται για πώληση στο εξωτερικό αλλά αν είναι αλήθεια δεν ξέρω. Πάντως είναι σε λειτουργική κατάσταση αρά δεν αποκλείεται να πουληθούν σε κάποια φτωχότερη χώρα.
(19-09-2013, 03:06 PM)ecoj Wrote: [ -> ]Πάντως είναι σε λειτουργική κατάσταση αρά δεν αποκλείεται να πουληθούν σε κάποια φτωχότερη χώρα.

Υπάρχει και φτωχότερη από εμάς;;;
Άμα είναι να πουληθούν τότε κάτι γίνεται. Αλλά πόσα χρόνια πρέπει να το κανονίζουν ωστε να γίνει;
Και γιατί δε τα πουλάνε και εντός χώρας; Μια χαρά είναι. Η Χαλκίδα είχε ένα το οποίο το έχει δώσει κάποια χρόνια πριν.
(19-09-2013, 03:20 PM)nikolas86 Wrote: [ -> ]Υπάρχει και φτωχότερη από εμάς;;;
Άμα είναι να πουληθούν τότε κάτι γίνεται. Αλλά πόσα χρόνια πρέπει να το κανονίζουν ωστε να γίνει;
Και γιατί δε τα πουλάνε και εντός χώρας; Μια χαρά είναι. Η Χαλκίδα είχε ένα το οποίο το έχει δώσει κάποια χρόνια πριν.

Κάτι για Αφρική μεριά άκουσα. Τέλος πάντως αυτά είναι ακόμα φήμες. Κατά τα άλλα μην ανησυχείς έχουμε θέσεις ακόμα να πάμε προς τα κάτω ως προς τη φτώχεια.
Τώρα για δεν τα παίρνουν τα στικά ΚΤΕΛ δεν ξέρω αλλά μπορεί να μην τα θέλουν τα ΚΤΕΛ μιας και πόση εμπιστοσύνη έχουν στα Αθηναικά λεωφορεία; Επίσης μπορούσαν να πάνε σε δημοτικές συγκοινωνίες της Αττικής που σε μερικές περιπτώσεις έχουν άθλια λεωφορεία (πχ Περιστέρι). Ο δήμος Νίκαιας έχει και έναν Ίκαρο που δουλεύει ακόμα οπότε θέμα ηλικείας δεν παίζει.
(19-09-2013, 03:24 PM)ecoj Wrote: [ -> ]Ο δήμος Νίκαιας έχει και έναν Ίκαρο που δουλεύει ακόμα οπότε θέμα ηλικείας δεν παίζει.

Νομίζω κόπηκε λόγω ηλικίας.

(19-09-2013, 03:24 PM)ecoj Wrote: [ -> ]Επίσης μπορούσαν να πάνε σε δημοτικές συγκοινωνίες της Αττικής που σε μερικές περιπτώσεις έχουν άθλια λεωφορεία (πχ Περιστέρι).

Συμφωνώ αρκεί να γίνει κάτι να μη πάνε στράφη τόσα λεωφορεία και λεφτά μαζί...
Ο Ίκαρος της Νίκαιας ήταν λογικά ο ταλευταίος εν ενεργεία στην Ελλάδα. Μέχρι πριν ελάχιστα χρόνια λειτουργούσε και τον είχα δει και μάλιστα εκτός Νίκαιας.

Πάντως αν είναι να πουληθούν στο εξωτερικό τότε μάλλον θα δωθούν σε αρκετά χαμηλές τιμές.

Τα υπόλοιπα λεωφορεία των 90s που έχουν αποσυρθεί τι κάνουν; Tα Vanhool A300 προορίζονται για παλιοσίδερα. Οι Βεργίνες και τα Neoplan;
(19-09-2013, 04:36 PM)ecoj Wrote: [ -> ]Ο Ίκαρος της Νίκαιας ήταν λογικά ο ταλευταίος εν ενεργεία στην Ελλάδα. Μέχρι πριν ελάχιστα χρόνια λειτουργούσε και τον είχα δει και μάλιστα εκτός Νίκαιας.

Πάντως αν είναι να πουληθούν στο εξωτερικό τότε μάλλον θα δωθούν σε αρκετά χαμηλές τιμές.

Τα υπόλοιπα λεωφορεία των 90s που έχουν αποσυρθεί τι κάνουν; Tα Vanhool A300 προορίζονται για παλιοσίδερα. Οι Βεργίνες και τα Neoplan;

Ο ίκαρος κόπηκε φέτος πριν λίγους μήνες. Οι βεργίνες και τα neoplan έγιναν τα πιο πολλά παλιοσίδερα
(19-09-2013, 01:19 PM)nikolas86 Wrote: [ -> ]Χθες περνώντας από το αμαξοστάσιο του Ρέντη με τα πόδια είδα μέσα, εκτός των άλλων Agora S (ότι έχει απομέινει από αυτά δηλαδή)

Τι εννοείς λέγοντας "ότι έχει απομείνει από αυτά"; Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, τα Agora S πρέπει να είναι 281. Δεν είναι δηλαδή τόσα οχήματα αυτού του τύπου στο Αμαξοστάσιο Πειραιά/Ρέντη;
(19-09-2013, 09:27 PM)marios.ilioupoli Wrote: [ -> ]Τι εννοείς λέγοντας "ότι έχει απομείνει από αυτά"; Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, τα Agora S πρέπει να είναι 281. Δεν είναι δηλαδή τόσα οχήματα αυτού του τύπου στο Αμαξοστάσιο Πειραιά/Ρέντη;

Στου Ρέντη έχει 2 αμαξοστάσια. 1 εκεί που πάνε όλα τα ενεργά (και όλα σχεδόν είναι Agora S) και ένα δίπλα από τα Village που έχει τα Den Oudsten και τα Agora S που μάλλον έχουν για ανταλλακτικά, μιας και τους λείπουν πόρτες φανάρια, ρόδες, κ.α. Αυτό εννοώ ό,τι έχει απομείνει από αυτά.
(19-09-2013, 05:58 PM)wesker Wrote: [ -> ]Ο ίκαρος κόπηκε φέτος πριν λίγους μήνες. Οι βεργίνες και τα neoplan έγιναν τα πιο πολλά παλιοσίδερα

Όντως. Από Βεργίνες πήγαν 36 για εκποιήση και οι υπόλοιπες νομίζω είναι σε Δήμους, από Neoplan 75 πήγαν για εκποίηση και από Vanhool A300 71.


(19-09-2013, 11:45 PM)nikolas86 Wrote: [ -> ]Στου Ρέντη έχει 2 αμαξοστάσια. 1 εκεί που πάνε όλα τα ενεργά (και όλα σχεδόν είναι Agora S) και ένα δίπλα από τα Village που έχει τα Den Oudsten και τα Agora S που μάλλον έχουν για ανταλλακτικά, μιας και τους λείπουν πόρτες φανάρια, ρόδες, κ.α. Αυτό εννοώ ό,τι έχει απομείνει από αυτά.

Δηλαδή αυτά τα Iris δεν πρόκειται να ξαναβγούν? Μήπως θυμάσαι αρ. παρμπρίζ ή περίπου πόσα είναι αυτά που είναι σ' αυτή την κατάσταση?
(19-09-2013, 11:45 PM)nikolas86 Wrote: [ -> ]Στου Ρέντη έχει 2 αμαξοστάσια. 1 εκεί που πάνε όλα τα ενεργά (και όλα σχεδόν είναι Agora S) και ένα δίπλα από τα Village που έχει τα Den Oudsten και τα Agora S που μάλλον έχουν για ανταλλακτικά, μιας και τους λείπουν πόρτες φανάρια, ρόδες, κ.α. Αυτό εννοώ ό,τι έχει απομείνει από αυτά.

Μάλιστα. Απλά το επισήμανα γιατί τον τελευταίο καιρό δρομολογούνται αρκετά Irisbus Diesel σε γραμμές που τις είχε το αμαξοστάσιο Π. Ράλλη. Και υπάρχει μία μικρή υπόνοια μήπως έχουν φύγει οχήματα τέτοιου τύπου από τον Πειραιά (Ρέντης) κι έχουν μεταφερθεί στο Ράλλη.
(20-09-2013, 12:06 AM)mercedes elbo Wrote: [ -> ]Όντως. Από Βεργίνες πήγαν 36 για εκποιήση και οι υπόλοιπες νομίζω είναι σε Δήμους, από Neoplan 75 πήγαν για εκποίηση και από Vanhool A300 71.

Ένα κράτος ανάξιο να πουλήσει ένα πράγμα (182 για την ακρίβεια!).

(20-09-2013, 12:06 AM)mercedes elbo Wrote: [ -> ]Δηλαδή αυτά τα Iris δεν πρόκειται να ξαναβγούν? Μήπως θυμάσαι αρ. παρμπρίζ ή περίπου πόσα είναι αυτά που είναι σ' αυτή την κατάσταση?

5-10 αν και δεν ειμαι απολυτα σίγουρος. Σε επόμενη επίσκεψη θα το κοιτάξω καλύτερα.
(20-09-2013, 12:38 AM)nikolas86 Wrote: [ -> ]Ένα κράτος ανάξιο να πουλήσει ένα πράγμα (182 για την ακρίβεια!).

Βασικά επειδή έχω κρατήσει το παράρτημα του διαγωνισμού που πήγαν για εκποιήση οι Βεργίνες και τα Νeoplan όλα είχαν ελλείψεις ή ήταν τρακαρισμένα. Αλλά και να μην ήταν έτσι η πλειοψηφία ήθελε γερό συμμάζεμα γιατί αρκετά ήταν σε άθλια κατάσταση όταν αποσύρθηκαν συνεπώς δεν νομίζω να 'χαν ζήτηση. Μόνο κάποιοι δήμοι πήραν στην αρχή μερικά Neoplan και Βεργίνες.
(20-09-2013, 12:35 AM)marios.ilioupoli Wrote: [ -> ]Μάλιστα. Απλά το επισήμανα γιατί τον τελευταίο καιρό δρομολογούνται αρκετά Irisbus Diesel σε γραμμές που τις είχε το αμαξοστάσιο Π. Ράλλη. Και υπάρχει μία μικρή υπόνοια μήπως έχουν φύγει οχήματα τέτοιου τύπου από τον Πειραιά (Ρέντης) κι έχουν μεταφερθεί στο Ράλλη.

Μόλις απορρίφθηκε καθώς οχήματα από αυτά που μπαίνουν σε γραμμές της Ράλλη εθεάθησαν στο 845.
Παντως τα Den Oudsten στην συγκεκριμένη εταιρεία είχαν ακόμα ζωή αλλά ήταν πιο κοστοβόρα απο τα Ν1 (δηλαδή θέλαν συντήρηση περαν της μηδενικής Smile ). Τα περισσότερα ΚΤΕΑΛ δεν τα θέλουν γιατί περαν της φήμης του πρώτου ιδιοκτήτη έχουν πιο δύσκολα ανταλλακτικά και κυρίως ειδη φανοποιοίας κλπ που δεν βρίσκονται ευκολα... Το Α/Σ του Αγίου Δημητρίου πάντως τα είχε σε άριστη κατάσταση για την ηλικία τους και άνετα αν δεν ήταν ήδη υπερβολικός ο στόλος της εταιρείας μπορούσαν να συνεχίσουν...


(20-09-2013, 12:38 AM)nikolas86 Wrote: [ -> ]Ένα κράτος ανάξιο να πουλήσει ένα πράγμα (182 για την ακρίβεια!).

Και να ταν μόνο αυτό... Σκέψου τι χρήση είχαν αυτά που πούλησαν για σκραπ και σε ποια ηλικία θα αποχωρήσουν τα ήδη σπασμένα Ν2 και οι GN... Θα φτάσουμε να ερχονται παλι οι τουριστες και να ανεβάζουν βιντεάκια στο youtube απο "Vintage Athens bus rides"...
Πολλά Ν2, Ν1, Volvo, Neoplan Midi, Vanhool Midi και GN βρίσκονται ήδη σε πιο άθλια κατάσταση από ότι ήταν τα περισσότερα Den Oudsten όταν αποσύρθηκαν ή τα 12μετρα Neoplan πιο πίσω. Οι Βεργίνες (οι περισσότερες) ήταν σε άθλια κατάσταση όταν αποσύρθηκαν θυμάμαι ενώ τα Vanhool A300 δεν ήταν σε άθλια αλλά σε τρισάθλια κατάσταση όταν αποσύρθηκαν. Ακόμα στο Θριάσιο σαπίζουν τα περισσότερα Α300.

Πέραν αυτών αν πάνε για παλιόσίδερα τα Den Oudsten θα μου φανεί άσχημο γιατί έχουν ακόμα και μπορούν να πάνε εξωτερικό τουλάχιστο.

Δεν έχουμε ξαναστείλει λεωφορεία αστικά αθηναικά έξω; Κάτι πράσινα του ΗΣΑΠ πότε αποσύρθηκαν; Δεν είχαν πάει μερικά έξω;