This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[metaforespress.gr] Έκλεισε ο φάκελος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

ignatios Offline
VIP User
****



Posts: 55
Joined: 18-10-2015
#1
[metaforespress.gr] Έκλεισε ο φάκελος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ  Έκλεισε, επιτυχώς, ο φάκελος των παράνομων κρατικών ενισχύσεων, ύψους 750 εκατ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σύμφωνα με τα όσα υποστήριξε, στo 2nd Delphi Economic Forum, η εντεταλμένη σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ Λίλα Τσιτσογιαννοπούλου.

Η κα. Τσιτσογιαννοπούλου υπογράμμισε ότι το τίμημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν είναι χαμηλό, σημειώνοντας ότι η ιδιωτικοποίηση της εταιρείας στον όμιλο της FS σηματοδοτεί το κλείσιμο του φακέλου των παράνομων κρατικών ενισχύσεων, σχολιάζοντας ότι «πιστεύουμε ότι υπάρχουν κρυμμένες αξίες σε όλα τα assets του ελληνικού δημοσίου και ειδικά για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στην αναπτυξιακή προοπτική του, ουσιαστικά ανύπαρκτου σήμερα, ελληνικού σιδηροδρόμου, υπό τη διαχείριση ενός πολυεθνικού ομίλου».


Η τοποθέτηση της εντεταλμένης συμβούλου του ΤΑΙΠΕΔ για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Ένα ακόμη παράδειγμα είναι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η εταιρεία που το μόνο περιουσιακό στοιχείο που έχει είναι το δικαίωμα του μεταφορικού αντικειμένου και βαρύνεται με παράνομες κρατικές ενισχύσεις 750 εκατ. ευρώ προς τον ΟΣΕ.

Ακούσαμε πολλά για το τίμημα των 45 εκατ. ευρώ που θα καταβάλλει η ιταλική FS για να αποκτήσει το 100% της εταιρείας: είναι χαμηλό, είναι ξεπούλημα κλπ.

Κάποιοι έχουν ισχυριστεί ότι θα έπρεπε να πληρώσουμε τους επενδυτές για πάρουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ιδιαίτερα αν αναλογιστεί κανείς την πολιτική και οικονομική συγκυρία.

Εμείς δεν συμμεριζόμαστε τέτοιες απόψεις, αντίθετα πιστεύουμε ότι υπάρχουν κρυμμένες αξίες σε όλα τα assets του ελληνικού δημοσίου και ειδικά για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στην αναπτυξιακή προοπτική του, ουσιαστικά ανύπαρκτου σήμερα, ελληνικού σιδηροδρόμου, υπό τη διαχείριση ενός πολυεθνικού ομίλου.

Το πιο σημαντικό είναι ότι απαραίτητη προϋπόθεση για να διαγραφεί το χρέος από τις κοινοτικές αρχές είναι η ιδιωτικοποίησή της. Το πετύχαμε και έτσι δεν θα επιβαρυνθεί ο κρατικός προϋπολογισμός με 750 εκατ.
Train is love
Ship is life Tongue
08-03-2017, 07:39 PM
Website Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024