This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Έθνος]Κοστίζουν ακριβά τα γκράφιτι στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
[Έθνος]Κοστίζουν ακριβά τα γκράφιτι στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
ΟΑΣΑ  Παρά το γεγονός ότι η συγκεκριμένη δραστηριότητα έχει στοιχίσει ακόμα και τη ζωή ορισμένων νεαρών, η δράση τους παραμένει αμείωτη. Συχνά, μάλιστα, όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι, επιτίθενται και σε τεχνίτες των εταιρειών, οι οποίοι προσπαθούν να τους εμποδίσουν, με αρκετούς να καταλήγουν στο νοσοκομείο.

Οι εταιρείες προμηθεύονται ειδικά αντι-γκράφιτι βερνίκια, με τα οποία ωστόσο απλά επιτυγχάνεται ο ευκολότερος καθαρισμός ενός συρμού που σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να χρειαστεί έως και μία εβδομάδα.

Μόνο στη ΣΤΑΣΥ, η οποία προμηθεύτηκε πριν από λίγες ημέρες ειδικό προστατευτικό βερνίκι αξίας περίπου 900 ευρώ, ο καθαρισμός των συρμών από γκράφιτι εκτιμάται ότι κυμαίνεται από 300.000 έως 400.000 ευρώ τον χρόνο (πάνω από το 10% του κόστους καθαρισμού που δαπανάται).

Στην εταιρεία την τελευταία πενταετία έχει ουσιαστικά καταργηθεί η υπηρεσία ασφαλείας, η οποία ενώ αριθμούσε περίπου εξήντα εργαζομένους πλέον έχει απομείνει με εννέα σε όλο το δίκτυο της σταθερής τροχιάς. Την ασφάλεια έχουν αναλάβει ιδιωτικές εταιρίες security, οι οποίες ωστόσο, όπως καταδεικνύουν τα αυξανόμενα κρούσματα, δεν μπορούν να ελέγξουν την κατάσταση.

Ο ηλεκτρικός
Ειδικά στη γραμμή 1 (ηλεκτρικός) σχεδόν το σύνολο των συρμών είναι βαμμένοι: «Συνήθως έρχονται σε ομάδες ακόμα και είκοσι ατόμων.

Είναι εκπαιδευμένοι στη γραμμή, γνωρίζουν ακριβώς πού πάνε και κινούνται με απίστευτες ταχύτητες. Για να βάψουν ένα ολόκληρο τρένο, συχνά δεν χρειάζονται περισσότερα από 3-4 λεπτά, με αποτέλεσμα να μην προλαβαίνει να φτάσει ούτε η Αστυνομία», λέει στο «Εθνος» ο πρόεδρος των εργαζομένων στον ΗΣΑΠ, Λευτέρης Ρενιέρης.

Ο ίδιος μάλιστα σημειώνει ότι το θράσος των δραστών ξεπερνά κάθε φαντασία, αφού συχνά ρίχνουν εμπόδια στη γραμμή, όπως π.χ. κάδους απορριμμάτων, ώστε να αναγκάσουν τον συρμό να σταματήσει και να βάψουν ανενόχλητοι τόσο το όχημα όσο και την επιφάνεια κατά μήκος της γραμμής: «Αυτό είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο τόσο για τους επιβάτες όσο και για τους ίδιους», σημειώνει ο κ. Ρενιέρης, ο οποίος έχει ζήσει από πολύ κοντά ένα περιστατικό με μοιραία εξέλιξη.

ΝΕΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΑΚΥΡΩΤΙΚΩΝ
Αμείωτα συνεχίζονται τα κρούσματα καταστροφών ακυρωτικών μηχανημάτων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Προχθές το βράδυ ομάδα περίπου είκοσι αγνώστων έσπασε οκτώ ακυρωτικά στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο Νέου Φαλήρου. Η προχθεσινή έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά επιθέσεων που έχουν σημειωθεί το προηγούμενο διάστημα στου Ζωγράφου, στην Καισαριανή, στην Κυψέλη και στο Χαλάνδρι. Την ίδια στιγμή σε έξαρση βρίσκεται τον τελευταίο καιρό και το φαινόμενο των πορτοφολάδων, κυρίως στον ηλεκτρικό.

Προτάσεις - ασπίδα στους βανδαλισμούς
Την τοποθέτηση συναγερμού και καμερών σε συγκεκριμένα «τυφλά» σημεία του δικτύου έχουν προτείνει εδώ και τρία χρόνια οι εργαζόμενοι στο Μετρό προκειμένου να μειωθούν οι βανδαλισμοί σε συρμούς, οι οποίοι είναι συχνότεροι στις επεκτάσεις του δικτύου από τον Αγιο Δημήτριο και μετά.

«Το έχουμε προτείνει και κανείς δεν έχει ενδιαφερθεί. Κι όμως τα κρούσματα αυξάνονται τόσο που φτάνουμε στο σημείο να σκεφτόμαστε εάν κάποιος ωφελείται από αυτό» λέει στο «Εθνος» ο πρόεδρος του Σωματείου Λειτουργίας του Μετρό, Σπύρος Ρεβύθης.
Την ίδια στιγμή στη... διαφήμιση έχει πλέον εναποθέσει η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τις ελπίδες της για μείωση του φαινομένου των γκράφιτι κυρίως στον Προαστιακό. Η εταιρεία βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις για την τοποθέτηση διαφημιστικών πλαισίων σε συρμούς, στο πρότυπο της συνεργασίας της με τη ΔΕΗ, έχοντας μάλιστα ως στόχο η δραστηριότητα αυτή να αποφέρει διπλάσια έσοδα στην εταιρεία από τα 500.000 ευρώ του 2015. Οι υπεύθυνοι σημειώνουν ότι η ύπαρξη διαφημιστικών λειτουργεί συχνά αποτρεπτικά και για τα γκράφιτι.

Τα μεγαλύτερα προβλήματα στον Προαστιακό εντοπίζονται κυρίως στο Αεροδρόμιο και στον Αγ. Ιωάννη Ρέντη, ενώ σε επίπεδο σιδηροδρόμου αρκετά κρούσματα έχουν σημειωθεί στη Φλώρινα νυχτερινές ώρες, όταν η φύλαξη δεν είναι επαρκής.
Μόνο τον τελευταίο χρόνο έχουν υποβληθεί τουλάχιστον 4 μηνυτήριες αναφορές για το θέμα.
16-02-2017, 02:26 PM
Website Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [Ναυτεμπορική] OAΣΑ: Θερινό πρόγραμμα στα μέσα μαζικής μεταφοράς meganium 0 1.592 27-06-2012, 12:06 PM
Last Post: meganium
  [Έθνος] Πώς θα κινηθούν τα μέσα μεταφοράς στις γιορτές meganium 0 1.610 24-12-2011, 09:30 PM
Last Post: meganium
  [Το Βήμα] Προς κοινές απεργίες ταξί-μέσων μαζικής μεταφοράς AlexNik 0 1.668 03-09-2011, 12:41 AM
Last Post: AlexNik
  [ΥΜΕ] ΔΤ: Αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς AlexNik 0 1.593 05-07-2011, 12:16 AM
Last Post: AlexNik
ΟΑΣΑ [ΟΑΣΑ] ΔΤ: Ωράριο λειτουργίας των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς κατά τις αργίες του Πάσχα AlexNik 0 2.038 21-04-2011, 10:33 AM
Last Post: AlexNik
  [ΑΝΑ] Μέσα Μαζικής Μεταφοράς- Κινητοποιήσεις AlexNik 0 1.964 15-06-2010, 08:29 PM
Last Post: AlexNik

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024