This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Καθημερινή] Οδικές συγκοινωνίες: Με ληγμένα ελαστικά

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.054
Joined: 22-08-2009
Post: #1
[Καθημερινή] Οδικές συγκοινωνίες: Με ληγμένα ελαστικά
ΟΣΥ Εχοντας σχεδόν τα μισά οχήματα του στόλου στα αμαξοστάσια, καθώς έχουν βάλει αναγκαστικά χειρόφρενο, οι ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) αναγκάζονται να εκτελούν δρομολόγια με περιορισμένο, καταπονημένο και γηρασμένο στόλο. Η αδυναμία της εταιρείας να προμηθευτεί ανταλλακτικά και οι ελλείψεις σε ανθρώπινο δυναμικό καθιστούν τη συντήρηση των οχημάτων, που μόνο το 2015 εξυπηρέτησαν πάνω από 351 εκατ. μετακινήσεις στην Αθήνα, διαδικασία πολυτελείας. Προκειμένου να «βγάλουν» στους δρόμους τα οχήματα, οι συγκοινωνιακοί φορείς «γδύνουν» τα ακινητοποιημένα λεωφορεία από ανταλλακτικά, τα οποία αξιοποιούν σε ενεργά λεωφορεία, σε μια ύστατη προσπάθεια να προσφέρουν συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση στην πρωτεύουσα. Η συχνότερη έλλειψη είναι σε ελαστικά, τα οποία έχουν μικρή διάρκεια ζωής και καθίσταται επιτακτική η αντικατάστασή τους μετά τη λήξη τους. Οπως εξηγούν τεχνικοί της εταιρείας, υπάρχουν αρκετά λεωφορεία τα οποία κυκλοφορούν με ληγμένα ελαστικά, εάν αυτά είναι σε «αξιοπρεπή», όπως τονίζουν, κατάσταση. Για τα υπόλοιπα, καταφεύγουν σε λεωφορεία που έχουν ακινητοποιηθεί λόγω βλάβης, η οποία δεν επιδιορθώνεται συνήθως λόγω έλλειψης ανταλλακτικών, και παίρνουν τα ελαστικά τους για να τα τοποθετήσουν σε ενεργά οχήματα. Αποτέλεσμα είναι τα ακινητοποιημένα οχήματα να παροπλίζονται σταδιακά, σε τέτοιο βαθμό, που η επισκευή τους στο μέλλον φαντάζει σχεδόν απίθανη.

Ο μέσος όρος ηλικίας των οχημάτων των ΟΣΥ διαμορφώνεται σε περίπου 13 έτη. Τα 2.031 θερμικά λεωφορεία που είχαν στα αμαξοστάσιά τους οι ΟΣΥ, στα τέλη του 2015, μετρούν 12,8 έτη κατά μέσον όρο, ενώ η ηλικία των 356 ηλεκτροκίνητων τρόλεϊ διαμορφώνεται στα 13,8 χρόνια, σύμφωνα με την έκθεση πεπραγμένων των ΟΣΥ. Τα στοιχεία θέλουν την πλειονότητα των οχημάτων να είναι παλαιάς τεχνολογίας, καθώς το 43,1% των λεωφορείων είναι τεχνολογίας EURO II (χρονολογούνται μεταξύ 1998 και 2002), ενώ το 19,8% είναι EURO III (μεταξύ 2004 και 2005). Υπάρχει όμως και ένα 10% των οχημάτων που είναι παλαιότατης τεχνολογίας, EURO I. Πρακτικά, αυτά τα 230 οχήματα απαγορεύεται να κυκλοφορήσουν στον «μεγάλο δακτύλιο», καθώς εκπέμπουν περίπου 0,7 γραμμάρια οξείδιο του αζώτου ανά χλμ. ή 95% περισσότερα σωματίδια σε σχέση με τα νεότερης τεχνολογίας (EURO V).
06-02-2017 10:50 PM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply

Post Reply 


Possibly Related Threads...
Thread: Author Replies: Views: Last Post
ΟΑΣΑ [In.gr] SOS εκπέμπουν οι Οδικές Συγκοινωνίες Nikolas A. 0 327 05-11-2015 11:49 AM
Last Post: Nikolas A.
ΟΣΥ [Metaforespress] Άλλες 35 απολύσεις στις «Οδικές Συγκοινωνίες» AlexNik 0 243 30-04-2014 11:48 PM
Last Post: AlexNik
  [Ημερησία] Οφειλές Δημοσίου «βουλιάζουν» τις Οδικές Συγκοινωνίες meganium 0 352 15-12-2012 07:15 PM
Last Post: meganium

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.6.18, © 2002-2017 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2017