This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Metaforespress.gr] Συνέντευξη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη

Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#1
[Metaforespress.gr] Συνέντευξη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη
Τα 2 «μεγάλα αδειάσματα» του Μιχάλη Χρυσοχοΐδη στον Κωστή Χατζηδάκη

Έπειτα από 1 μήνα στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ο νέος υπουργός Μ. Χρυσοχοΐδης και το επιτελείο του είχαν την πρώτη συνάντηση με τους δημοσιογράφους που καλύπτουν το συγκεκριμένο ρεπορτάζ.

Του Φώτη Φωτεινού

Η συνάντηση είχε προγραμματιστεί για τις 11.00 το πρωί, αλλά άργησε μισή ώρα. Ο υπουργός μίλησε για αρκετά ζητήματα, όπως για τους αυτοκινητοδρόμους, τις αστικές συγκοινωνίες, το σιδηρόδρομο και τις αποκρατικοποιήσεις.

Από αυτά που είπε ο υπουργός, αλλά και οι συνεργάτες του προκύπτουν 2 μεγάλα «αδειάσματα» στον προκάτοχό του, τον Κωστή Χατζηδάκη:

1) Αλλάζει το σκηνικό αισιοδοξίας και τεχνητής κινητικότητας που καλλιεργήθηκε από την κυβέρνηση, τουλάχιστον εδώ και ένα χρόνο, όσο αφορά την επανεκκίνηση των έργων στους 4 «παγωμένους» αυτοκινητοδρόμους».

Ο νέος υπουργός Υποδομών κατεβάζει τις επικοινωνιακές ταμπέλες, οι οποίες μιλούσαν για πλήρη επανεκκίνηση των τεσσάρων μεγάλων οδικών αξόνων από το περασμένο… Πάσχα, καθότι δεν έδωσε κανένα χρονοδιάγραμμα έναρξης των εργασιών, εκφράζοντας απλά την αισιοδοξία του για την τελική έκβαση των διαπραγματεύσεων.

2) Οι αυξήσεις 25%, ελέω μνημονίου, στα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών, που ήταν προγραμματισμένες να ισχύσουν από πέρσι «απλά πήραν παράταση, όχι όμως επειδή επιτεύχθηκαν οι στόχοι».

Η εικόνα που υπήρχε ήταν ότι οι αυξήσεις δεν έγιναν, επειδή αυξήθηκαν τα έσοδα από τη λαθρεπιβίβαση και μειώθηκαν αισθητά τα έξοδα των αστικών συγκοινωνιών.

Πάντως, επιδίωξη του νέου υπουργού αποτελεί η αύξηση των εσόδων των μέσων μαζικής μεταφοράς, ώστε να μην τεθούν σε ισχύ, από τον προσεχή Οκτώβριο, οι αυξήσεις 25% των εισιτηρίων.

Άλλωστε, τυχόν αύξηση του ενιαίου εισιτηρίου στα 1,75 ευρώ (σήμερα είναι 1,4 ευρώ) θα σηματοδοτήσει έξαρση της λαθρεπιβίβασης και μείωση εσόδων, όπως παραδέχονται υπηρεσιακά στελέχη του υπουργείου Μεταφορών.
(This post was last modified: 12-11-2013, 01:07 AM by Paul.)
01-08-2013, 12:32 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024