This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 1 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Τα Νέα] Τρένα χαμηλού κόστους στη Γαλλία

Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
#1
[Τα Νέα] Τρένα χαμηλού κόστους στη Γαλλία
Η SNCF θα μιμηθεί τις αεροπορικές εταιρείες για να αυξήσει την επιβατική κίνηση

Επιμέλεια: Κωνσταντίνος Μαργιόλης

Μια νέα εποχή στις σιδηροδρομικές συγκοινωνίες ανοίγει η γαλλική εταιρεία SNCF, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες της να ταξιδέψουν με τρένα χαμηλού κόστους. Υιοθετώντας το πρότυπο των low budget αεροπορικών εταιρειών, οι γαλλικοί σιδηρόδρομοι θα προσφέρουν για πρώτη φορά παγκοσμίως «ειδικές υπηρεσίες με μειωμένο τιμολόγιο» σε επιβάτες που συμβιβάζονται με λιγότερες ανέσεις προκειμένου να πληρώσουν φθηνό εισιτήριο.

Το σχέδιο βρίσκεται στο στάδιο της προετοιμασίας και οι πρώτες αμαξοστοιχίες της συγκεκριμένης κατηγορίας πρόκειται να τεθούν σε κυκλοφορία τον επόμενο χρόνο. Η εταιρεία δεν έχει παρουσιάσει επισήμως το πλάνο, όμως τις τελευταίες ημέρες διέρρευσαν στον γαλλικό Τύπο πολλές πληροφορίες σχετικά με την επένδυση που υπολογίζεται ότι θα κοστίσει 10 εκατ. ευρώ.

Όπως είχε δηλώσει πρόσφατα η γενική διευθύντρια της εταιρείας Μπαρμπαρά Νταλιμπάρ στην οικονομική εφημερίδα «Λεζ Εκό», η καλύτερη μέθοδος για την αύξηση της επιβατικής κίνησης είναι «η κατάτμηση της προσφοράς υπηρεσιών».

Οι αμαξοστοιχίες υψηλής ταχύτητας (TGV) και οι συνακόλουθες ανέσεις που προσφέρουν (προβολές ταινιών, σαλόνι πρώτης θέσης και ασύρματη σύνδεση WiFi) θεωρούνται βέβαια μια επικερδής δραστηριότητα που επέτρεψε στη δημόσια επιχείρηση σιδηροδρόμων της Γαλλίας να αυξήσει τα τελευταία 40 χρόνια τα κέρδη αλλά και το κύρος της. Ωστόσο η κρίση που έχει ενσκήψει την τελευταία διετία στις ευρωπαϊκές οικονομίες αναγκάζει τις εταιρείες να στραφούν στους πελάτες χαμηλότερου εισοδήματος. Διότι τα πιο σύγχρονα γαλλικά τρένα μπορεί να τρέχουν με αξιοζήλευτες ταχύτητες ή να διατηρούν ένα άκρως ποιοτικό επίπεδο υπηρεσιών, όμως σίγουρα δεν θεωρούνται ένα «φθηνό προϊόν».

Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα του γαλλικού Τύπου, τα «οικονομικά» τρένα θα διανύουν την απόσταση Παρίσι - Μασσαλία (μια διαδρομή 780 χιλιομέτρων που διαπερνά κάθετα σχεδόν ολόκληρη τη Γαλλία) με εισιτήριο μόλις 25 ευρώ. Ασφαλώς οι επιβάτες αυτών των τρένων θα πρέπει να προσαρμοστούν στις «ειδικές συνθήκες» ταξιδιού που δεν θα μοιάζουν πολύ με αυτές μιας υπερταχείας. Το συγκεκριμένο δρομολόγιο προφανώς θα καλύπτεται σε περισσότερες από τρεις ώρες που χρειάζεται σήμερα το TGV. Επιπλέον, δεν θα υπάρχει γεύμα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ούτε η δυνατότητα μεταφοράς αυτοκινήτου. Οι επιβάτες θα μπορούν να μεταφέρουν μόνο μία αποσκευή δωρεάν και πέραν αυτής θα καταβάλλουν αυξημένο εισιτήριο, όπως γίνεται στις αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους. Το εισιτήριο θα είναι ενιαίο, καθώς δεν θα υπάρχει πρώτη θέση και η προπώλησή τους θα πραγματοποιείται μόνο ηλεκτρονικά (από την ιστοσελίδα της εταιρείας), ενώ δεν θα μπορούν να αντικατασταθούν ή να επιστραφούν μετά την... απομάκρυνση από το ταμείο.

Η εταιρεία θα καλύπτει το λειτουργικό κόστος μέσω της αύξησης της χωρητικότητας των συρμών, καθώς οι νέες αμαξοστοιχίες θα έχουν περισσότερα βαγόνια όπου δεν θα υπάρχει «χαμένος χώρος» για μπαρ ή εστιατόριο. Το σχέδιο αναμένεται να προσελκύσει βραχυπρόθεσμα 1,6 εκατ. επιβάτες και μέχρι το 2020 εκτιμάται ότι θα αυξηθεί η κίνηση κατά 2,5 εκατ. άτομα.

Το πλάνο της γαλλικής εταιρείας ηχεί προφανώς πολύ ευχάριστα στα αυτιά των εν δυνάμει επιβατών των σιδηροδρόμων της Γαλλίας. Αντίθετα, οι 180.000 εργαζόμενοι της SNCF δεν πρόκειται να το υποδεχτούν με ενθουσιασμό. Διότι η διοίκηση της εταιρείας σχεδιάζει ταυτόχρονα την αναδιοργάνωση της εργασίας προκειμένου να μειώσει τις λειτουργικές δαπάνες. Ετσι, ο προγραμματισμός των δρομολογίων θα αλλάξει προκειμένου οι ελεγκτές να μη δικαιούνται πλέον αποζημίωση διανυκτέρευσης εκτός έδρας, ενώ οι ίδιοι θα υποχρεώνονται μεταξύ άλλων να καθαρίζουν και τα βαγόνια αμέσως μετά το τέλος του δρομολογίου για να τα βρίσκουν καθαρά οι επόμενοι επιβάτες.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
09-06-2012, 01:26 AM
Website Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [Airnews.gr] Air France-KLM: 1 δισ. στη μονάδα χαμηλού κόστους Nikolas A. 0 1.892 12-09-2014, 02:14 PM
Last Post: Nikolas A.
  [Balkans.com] Ανοικτή πρόσκληση της ΠΓΔΜ προς αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους Konstantinos 0 1.583 22-05-2012, 09:40 PM
Last Post: Konstantinos
  [Καθημερινή] Το μοντέλο εταιρειών χαμηλού κόστους κατακτά της υπερατλαντικές πτήσεις Konstantinos 0 2.135 30-07-2011, 07:51 PM
Last Post: Konstantinos

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024