This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[News247.gr] Κέντρο - Υμηττός απευθείας με νέες οδικές σήραγγες

Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#1
[News247.gr] Κέντρο - Υμηττός απευθείας με νέες οδικές σήραγγες
Μια νέα σήραγγα στον Υμηττό, νέους αυτοκινητοδρόμους, αναβάθμιση του κέντρου και ζεύξη Περάματος Σαλαμίνας προβλέπει μεταξύ άλλων το νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο για την Αθήνα που θα παρουσιαστεί τις επόμενες ημέρες από τον υπουργό Περιβάλλοντος Γιώργο Παπακωνσταντίνου.

Το νέο Ρυθμιστικό δεν θα κυρωθεί από την παρούσα Βουλή, καθώς ο χρόνος μετρά αντίστροφα για τις εκλογές. Ωστόσο παρουσιάζει σημαντικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με το κείμενο που είχε κατατεθεί τον Ιούλιο και είχε παγώσει μετά από υπουργική παρέμβαση.

Τα πιο σημαντικά σημεία αφορούν την κατασκευή νέων αυτοκινητοδρόμων (το παλαιό προτεινόταν η αποφυγή της κατασκευής τους), τη δημιουργία νέων υποδομών αναψυχής και νέων μορφών τουριστικών επενδύσεων αλ λά και τη συνύπαρξη των βιομηχανικών εγκαταστάσεων με την κατοικία.

"Το μεγάλο στοίχημα για όλους μας είναι η ενεργοποίηση των δυνάμεων γύρω από ένα αποδεκτό πλαίσιο στ όχων για να αλλάξει ριζικά το αναπτυξιακό πρότυπο τόσο της Αθήνας όσο και της ευρύτερης περιοχής της Αττικής. Η δυναμική αυτής της περιφέρειας είναι ο μητροπολιτικός της χαρακτήρας", λέει στα "ΝΕΑ" ο υπουργός Περιβάλλοντος Γιώργος Παπακωνσταντίνου.

Οι αυτοκινητόδρομοι του αύριο

Στο νέο κείμενο του Ρυθμιστικού λαμβάνονται υπόψη τα έργα που προωθούνται από το υπουργείο Υποδομών.

Το νέο Ρυθμιστικό θα περιλαμβάνει τη χάραξη νέων αυτοκινητοδρόμων οι οποίοι όμως θα κατασκευαστούν στο 40% του αρχικού σχεδιασμού (τα 62 χιλιόμετρα που ανακοινώθηκαν το 2009 θα μειωθούν σε περίπου 25 χλμ.).

Ετσι, τα βασικά έργα αφορούν την επέκταση της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Υμηττού από τον κόμβο Κατεχάκη έως τον υφιστάμενο κόμβο Σακέτα καθώς και τη σύνδεση της περιοχής του Ελληνικού με το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος.

Στα νέα σχέδια δεν προβλέπονται η σήραγγα από το Σακέτα προς την Αττική Οδό (θα κατασκευαστεί και νούργια από την Πλατεία Κύπρου στην Αργυρούπολη προς την Αττική Οδό) ούτε η μεσόγεια χάραξη προς Ραφήνα. Μεταξύ άλλων προβλέπεται και η κατασκευή του οδικού άξονα Μάνδρας – Θήβας και η ζεύξη του Περάματος με τη Σαλαμίνα.

Το νέο Ρυθμιστικό θα είναι φιλικό προς τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας χωρίς όμως να εξειδικεύει τις δράσεις που αφορούν το σχεδιασμό των μονάδων.

Παράλληλα, το λιμάνι του Πειραιά αναμένεται να ενισχυθεί ώστε να γίνει πιο φιλικό στην κρουαζιέρα.

Ωστόσο, συγκεκριμένα σχέδια για την ανάπλαση του Φαλήρου και του Λαυρί ου δεν υπάρχουν. Υπήρχε απλώς η πρόθεση του υπουργείου Περιβάλλοντος. Ωστόσο, ο χρόνος τρέχει ήδη αντίστροφα για τις εκλογές και από το ΥΠΕΚΑ δεν προλαβαίνουν να παρουσιάσουν κάποιο καινούργιο σχέδιο.

Ανασυγκρότηση με άξονα την Πανεπιστημίου

Με αιχμή του δόρατος την ανάπλαση της οδού Πανεπιστημίου, το νέο Ρυθμιστικό θα επιδιώξει να αμβλύνει τα φαινόμενα γκετοποίησης στο ιστορικό κέντρο των Αθηνών.

Ο κεντρικός άξονας της πρωτεύουσας θα διαμορφωθεί έτσι ώστε να γίνει φιλικός προς τους πεζούς, χωρίς όμως να είναι πεζόδρομος. Κατά μήκος της Πανεπιστημίου θα περνά η γραμμή του τραμ από τη Λεωφόρο Αμαλίας προς τα Πατήσια, ενώ τα αυτοκίνητα και τα μέσα μαζικής μεταφοράς θα τη διασχίζουν κάθετα σε τέσσερα σημεία – θα επιτρέπεται η παρόδια εξυπηρέτηση.

Όπως είναι γνωστό, το Ίδρυμα Ωνάση αναλαμβάνει τις δαπάνες για τον διαγωνισμό και για όλες τις μελέτες που πρέπει να εκπονηθούν μέχρι τη δημοπράτηση του έργου.

Σε ό,τι αφορά τη βιομηχανία, το σχέδιο αφορά τη συνύπαρξή της στην πόλη με άλλες δραστηριότητες. Χαρα κτηριστικές βιομηχανικές περιοχές στην Αττική είναι η Μάνδρα, η Ελευσίνα, ο Ασπρόπυργος και ο Ελαιώνας.
09-04-2012, 06:47 PM
Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [News247] Έμφραγμα στο κέντρο AlexNik 9 6.915 18-03-2011, 10:01 PM
Last Post: notis

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024