This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 4.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Ημερησία] Βουλγαρία: Συμφωνία για ανακατασκευή των σιδηροδρομικών υποδομών

Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
#1
[Ημερησία] Βουλγαρία: Συμφωνία για ανακατασκευή των σιδηροδρομικών υποδομών
Συμφωνία για την ανακατασκευή και τον εκσυγχρονισμό σιδηροδρομικών υποδομών που θα δώσουν τη δυνατότητα ταχύτατης και ασφαλούς πρόσβασης των πολιτών από την πόλη Πλόβντιβ (Φιλιππούπολη) στα τουρκικά σύνορα, υπεγράφη μεταξύ του Εθνικού Οργανισμού Σιδηροδρόμων της Βουλγαρίας και των εκπροσώπων των εταιρειών που αναλαμβάνουν το έργο, παρουσία του υπουργού Μεταφορών, Πληροφορικής και Επικοινωνιών, Ιβάιλο Μόσκοβσκι.

Βασικό σημείο του έργου είναι η ανακατασκευή της σιδηροδρομικής γραμμής Ντιμίτροβγκραντ - Σβίλεγκραντ και όπως είπε ο κ. Μόσκοβσκι, το συνολικό τμήμα, μήκους 70 χιλιομέτρων θα αποτελέσει, σύντομα, μια διαδρομή που θα διευκολύνει τη διακίνηση των πολιτών.

Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο των Πανευρωπαϊκών Διαδρόμων IV και IX και χρηματοδοτείται από το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Προενταξιακής Βοήθειας ISPA και το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μεταφορών. Το έργο θα ηλεκτροδοτηθεί, σύμφωνα με τα πρότυπα ασφαλούς διακίνησης επιβατών, ορθολογικής κατανάλωσης ενέργειας και προστασίας του περιβάλλοντος, επισημάνθηκε στη διάρκεια της τελετής υπογραφής των συμφωνιών.

Η σιδηροδρομική γραμμή χωρίζεται σε τρία τμήματα. Το πρώτο (Ντιμίτροβγκραντ-Σιμεόνοβγκραντ), μήκους 36 χιλιομέτρων θα υλοποιηθεί από την ελληνική εταιρεία «Τέρνα». Το κόστος του έργου είναι 136 εκατ. λέβα (περίπου 70 εκ.ευρώ). Το δεύτερο τμήμα (Χάρμανλι-Σβίλεγκραντ-ελληνικά σύνορα) μήκους 38 χιλιομέτρων θα κατασκευαστεί από μια κοινοπραξία εταιρειών τη "Railway Infrastructure 2011". Το τρίτο τμήμα της γραμμής έχει άμεση σχέση με την κατασκευή των υποσταθμών στο Σιμεόνοβγκραντ, το Σβίλεγκραντ και την επέκταση του υφιστάμενου υποσταθμού στο Ντιμίτροβγκραντ. Το έργο, αξίας 20 εκατ. λέβα(περίπου 10 εκ. ευρώ) θα υλοποιηθεί από την «Start Engineering”.

Σύμφωνα, εξάλλου με τον κυβερνητικό σχεδιασμό για την ανάπτυξη των υποδομών μεταφορών, μέχρι το 2020, οι σιδηρόδρομοι αναμένεται να αποτελέσουν βασική προτεραιότητα.

Πρόσφατα, ο κ. Μόσκοβσκι είχε δηλώσει πως η Βουλγαρία θα διεκδικήσει ποσό 300 εκατομμυρίων ευρώ από την Ευρωπαϊκή Ένωση για την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας και την εξασφάλιση σύγχρονων συρμών.

Πηγή: ΑΠΕ
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
20-01-2012, 09:49 PM
Website Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [Ημερησία] Βουλγαρία: Σοβαρά τροχαία λόγω σφοδρής κακοκαιρίας meganium 0 1.373 26-01-2012, 01:41 PM
Last Post: meganium

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024