This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 2.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[SETimes.com] Τουρκία: επικυρώνει σιδηροδρομική συμφωνία με Βαλκανικά κράτη

Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
#1
[SETimes.com] Τουρκία: επικυρώνει σιδηροδρομική συμφωνία με Βαλκανικά κράτη
Με στόχο τη δημιουργία σιδηροδρομικού δικτύου υψηλών αποδόσεων ώστε να συνδέει χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, η Τουρκία επικύρωσε συμφωνία στο πλαίσιο της Διαδικασίας Συνεργασίας Νοτιοανατολικής Ευρώπης στα τέλη Οκτωβρίου.

Η συμφωνία, η οποία υπεγράφη στη Θεσσαλονίκη το Μάη του 2006, δεσμεύεται να μειώσει σημαντικά τους χρόνους ταξιδιού μεταξύ χωρών στην περιοχή, να βελτιώσει την ποιότητα της μεταφοράς επιβατών και φορτίων και να αυξήσει την ανταγωνιστικότητα των σιδηροδρομικών μεταφορών στα Βαλκάνια.

Δεσμεύεται επίσης να διαχειριστεί τις δαπανηρές συνοριακές καθυστερήσεις, εξαλείφοντας την προϋπόθεση στάσης των τρένων για τελωνιακούς ελέγχους και ελέγχους διαβατηρίων. Αντ' αυτών, θα διενεργούνται κατάλληλοι έλεγχοι κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Το προγραμματισμένο δίκτυο θα καλύπτει την περιοχή με 16 άξονες μεταφορών, μεταφέροντας εμπορικά αγαθά σε ταχύτητες έως 130 χλμ/ω και με σχέδια να αυξηθούν οι ταχύτητες στα 160 χλμ/ω και 220 χλμ/ω όπου αυτό είναι εφικτό μέχρι το 2020.

Αλβανία, Βουλγαρία, Βοσνία και Ερζεγοβίνη, Κροατία, πΓΔΜ, Ελλάδα, Ρουμανία, Σερβία, Τουρκία, Μαυροβούνιο και Μολδαβία συμπεριλαμβάνονται όλες στο προγραμματισμένο δίκτυο.

Αξιωματούχοι στην Άγκυρα, η οποία επικύρωσε τη συμφωνία στις 28 Οκτωβρίου 2011, αναφέρουν πως το έργο του σιδηροδρομικού δικτύου υψηλών ταχυτήτων "ακούγεται περισσότερο ευεργετικό τώρα σε σύγκριση με πριν μερικά χρόνια".

"Όλοι στην περιοχή μας -- από ανατολή έως δύση, από Ασία έως Ευρώπη -- μπορούν να ωφεληθούν από αυτό", ανέφερε ο Πρόεδρος της Επιτροπής Μεταφορών του Τουρκικού Κοινοβουλίου, Ιντρίς Γκουλούτσε. "Ένα αποδοτικό σύστημα μεταφορών είναι σημαντικό για την οικονομική και κοινωνική πρόοδο τόσο της Τουρκίας όσο και χωρών της Νοτιοανατολικής Ευρώπης".

"[Η Νοτιοανατολική Ευρώπη] αντιμετωπίζει τώρα τις πραγματικότητες της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, ενώ στο Ασιατικό τμήμα του κόσμου, ο κόσμος μάχεται ενάντια σε δοκιμασίες περιορισμένων ελευθεριών. Η Τουρκία, ούσα στη μέση των δυο, προσπαθεί να συνδέσει και να βοηθήσει αμφότερες", πρόσθεσε.

Ο πρώην υπουργός Μεταφορών της Τουρκίας Οκτάι Βουράλ, από την άλλη, υποστηρίζει πως οι συμμετέχουσες κυβερνήσεις πρέπει να είναι πιο οργανωμένες και να βεβαιωθούν ότι το έργο είναι οικονομικά αιτιολογημένο.

"Πριν από χρόνια, είχαμε πλήθος σιδηροδρομικών σχεδίων σε ό,τι αφορά στη σύνδεση Ευρώπης και Ασίας, μα τα χρόνια περνούν και αυτά γίνονται πιο ακριβά", εξήγησε, προσθέτοντας πως πρέπει να δημιουργηθεί κοινοπραξία από τις συμμετέχουσες χώρες.

Σε ό,τι αφορά στην Τουρκία, "η κυβέρνηση θα πρέπει να είναι διαφανής καθ' όλη τη διάρκεια της διαδικασίας: ποιες είναι οι διαδικασίες, ποιος κερδίζει τους διαγωνισμούς, ποιες είναι οι τιμές; Αυτό που βλέπουμε τώρα είναι πως οι συμμετέχουσες χώρες προβαίνουν σε περισσότερο πολιτικές παρά οικονομικές δηλώσεις".

Ο Μπερτίλ Χίλεν της Σουηδίας, ο οποίος συμβούλευσε την ΕΕ για την ανάπτυξη των Τουρκικών Κρατικών Σιδηροδρόμων, αναφέρει πως δεδομένων των μεγάλων αποστάσεων και του σχετικά μικρού πληθυσμού στην περιοχή, ο σιδηρόδρομος υψηλών ταχυτήτων θα δυσκολευτεί να ανταγωνιστεί τις εναέριες μεταφορές.

"Πολλοί Δυτικο-Ευρωπαϊκοί σιδηρόδρομοι με υπηρεσίες υψηλών ταχυτήτων εξακολουθούν να έχουν υπερβολικά πολύ προσωπικό, να είναι ασύμφορες και να χρειάζονται τεράστιες δημόσιες επιχορηγήσεις για μια όχι πολύ ελκυστική υπηρεσία. Η κατάσταση στην Ανατολική Ευρώπη [και στην Τουρκία] είναι ακόμα χειρότερη", εξήγησε.

"Η Ανατολική Ευρώπη πρέπει να εξετάσει σοβαρά τι είδος σιδηροδρόμων χρειάζεται στο μέλλον και πως να το επιτύχει. Το επίκεντρο θα πρέπει να είναι στη σιδηροδρομική μεταφορά φορτίων", τόνισε ο ειδικός.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
15-11-2011, 06:50 PM
Website Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [metaforespress] Τουρκία: Απελευθέρωση στη σιδηροδρομικη αγορά AlexNik 0 1.502 08-05-2015, 01:14 PM
Last Post: AlexNik

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024