This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 1.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Καθημερινή] Το μοντέλο εταιρειών χαμηλού κόστους κατακτά της υπερατλαντικές πτήσεις

Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
#1
[Καθημερινή] Το μοντέλο εταιρειών χαμηλού κόστους κατακτά της υπερατλαντικές πτήσεις
Οι εταιρείες χαμηλού κόστους έχουν καταφέρει να κερδίσουν ένα μεγάλο μερίδιο στις πτήσεις μικρών και μεσαίων αποστάσεων παγκοσμίως. Αντιθέτως, οι πτήσεις μεγάλης διάρκειας και οι υπερατλαντικές διαδρομές παραμένουν το προπύργιο των μεγάλων αεροπορικών εταιρειών. Ωστόσο, οι εταιρείες χαμηλού κόστους προσβλέπουν να κατακτήσουν και αυτό το κομμάτι της αγοράς προσφέροντας όμως περιορισμένες υπηρεσίες.

Για τους επιβάτες μία πτήση έως 3-4 ώρες σε στενά καθίσματα, χωρίς φαγητό και άλλες υπηρεσίες για να φτάσουν φθηνά στον τόπο των διακοπών τους είναι κάτι που δέχονται αδιαμαρτύρητα. Όταν όμως πρόκειται για μία πτήση πάνω από τον Ατλαντικό ή τον Ειρηνικό δεν είναι μία ευχάριστη προοπτική.

Παρόλα αυτά στην Ασία υπάρχουν εταιρείες που προσπαθούν να εφαρμόσουν το μοντέλο του χαμηλού κόστους στην Ασία, με τελευταία την Singapore Airlines, η οποία θα δημιουργήσει θυγατρική αεροπορική εταιρεία για το σκοπό αυτό.

Εάν αυτό το μοντέλο πετύχει είναι ένα ερώτημα το οποίο απασχολεί έντονη την αεροπορική βιομηχανία σε όλο τον κόσμο.

Επιθετική εξάπλωση

Η Ασία είναι στο επίκεντρο των εξελίξεων καθώς τους τελευταίους μήνες με μία σειρά από συμβατικές εταιρείες να προσπαθούν να προσελκύσουν ένα πιο «ολιγαρκές» κοινό.

Στις αρχές του χρόνου, η ιαπωνική All Nippon Airways ίδρυσε την Peach Aviation, μία αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους με βάση την Οζάκα. Η νέα εταιρεία αναμένεται να ξεκινήσει τις πτήσεις της τον Μάρτιο του 2012. Μέσα σε αυτή τη χρόνια αναμένεται και η χαμηλού κόστους θυγατρική της Thai Airways.

Η τάση για τις εταιρείες χαμηλού κόστος έρχεται με την πρόβλεψη για ραγδαία αύξηση των επιβατών παγκοσμίως, κυρίως στην περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού.

Σύμφωνα με την ΙΑΤΑ, τη Διεθνή Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών, το 2014 θα πραγματοποιούνται 3,3 δισεκατομμύρια επιβατικές πτήσεις ετησίως, περίπου 80 εκατομμύρια πτήσεις περισσότερες σε σχέση με το 2009. Μάλιστα, το 45% από αυτές τις πτήσεις θα πραγματοποιούνται στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού και οι εταιρείες χαμηλού κόστους θέλουν να πάρουν τη μερίδα του λέοντος από αυτή την επιβατική κίνηση.

Η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Jetstar Asia με βάση τη Σιγκαπούρη παρουσίασε αύξηση επιβατών κατά 44%, από 1,8 εκατ. σε 2,6 εκατ.) το 2010, ενώ στη Singapore Airlines οι επιβάτες αυξήθηκαν κατά 1,8%, από 16,3 εκατ. σε 16,6 εκατ. επιβάτες.

Στην Ασία βρίσκεται σε εξέλιξη ένας πραγματικός αγώνας δρόμου των αεροπορικών εταιρειών για να αυξήσουν τον αριθμό των αεροσκαφών τους, προκειμένου να μπορέσουν να μεταφέρουν τους ολοένα και περισσότερους επιβάτες.

Επενδύσεις δισεκατομμυρίων δολαρίων για αύξηση των στόλων τους

Στο αεροπορικό σόου του Παρισιού τον Ιούνιο, η αεροπορική εταιρεία της Ινδίας, Indigo παρήγγειλε 180 νέα αεροσκάφη από την Airbus. Η εταιρεία χαμηλού κόστους της Μαλαισίας, Air Asia παρήγγειλε 200 αεροσκάφη A320neo από την Airbus συνολικής αξίας 18 δισεκ. δολαρίων.

Εν τω μεταξύ, η Air Asia σε συνεργασία με τον εθνικό αερομεταφορέα της Ινδίας, ΑΝΑ (All Nippon Airlines) ανακοίνωσε πρόσφατα την ίδρυση μίας αεροπορικής εταιρείας χαμηλού, με βάση το αεροδρόμιο Ναρίτα στο Τόκιο.

Αντίστοιχες κοινοπραξίες έχει δημιούργησε στη νοτιο-ανατολική Ασία, σε Ταϊλάνδη, Φιλιππίνες και Βιετνάμ. Καθώς οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους μεγαλώνουν, αυξάνονται μαζί τους και οι στόχοι τους.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από BBC
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
30-07-2011, 07:51 PM
Website Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [Cretalive.gr] Η κλιματική αλλαγή δυσκολεύει τις υπερατλαντικές πτήσεις Paul 0 2.260 13-02-2016, 11:43 PM
Last Post: Paul
  [Airnews.gr] Air France-KLM: 1 δισ. στη μονάδα χαμηλού κόστους Nikolas A. 0 1.762 12-09-2014, 02:14 PM
Last Post: Nikolas A.
  [Καθημερινή] HATTA: Ζητά προστασία των επιβατών από πτωχεύσεις αεροπορικών εταιρειών Konstantinos 0 1.271 10-08-2012, 11:58 AM
Last Post: Konstantinos
  [Τα Νέα] Τρένα χαμηλού κόστους στη Γαλλία Konstantinos 0 1.352 09-06-2012, 01:26 AM
Last Post: Konstantinos
  [Balkans.com] Ανοικτή πρόσκληση της ΠΓΔΜ προς αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους Konstantinos 0 1.447 22-05-2012, 09:40 PM
Last Post: Konstantinos

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024