This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 8 Vote(s) - 2.88 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Ναυτεμπορική] Χειρόφρενο στα μέσα μεταφοράς

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
[Ναυτεμπορική] Χειρόφρενο στα μέσα μεταφοράς
Συνεχίζονται και σήμερα οι κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα μέσα μαζικής μεταφοράς, με στάσεις εργασίας σε μετρό, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, λεωφορεία και τρόλεϊ.

Πιο συγκεκριμένα, ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος αλλά και οι συρμοί του μετρό θα παραμείνουν ακινητοποιημένοι από τις 11:00 έως τις 15:00, ενώ πεντάωρη στάση, από τις 11 το πρωί, θα πραγματοποιήσουν και οι εργαζόμενοι στα τρόλεϊ.

Χειρόφρενο θα τραβήξουν και τα λεωφορεία της ΕΘΕΛ από τις 11 το πρωί έως τις 15:30 το απόγευμα, κάτι που θα επαναλάβουν και την Παρασκευή.

Όπως έγινε γνωστό, οι εργαζόμενοι στον ΗΣΑΠ μαζί με άλλους συναδέλφους τους από το χώρο των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, θα πάρουν μέρος στη διαδήλωση και την πορεία που διοργανώνουν στο κέντρο της Αθήνας οι γιατροί.

Εν τω μεταξύ, την Τρίτη το μεσημέρι, στα κεντρικά γραφεία της ΑΜΕΛ Αττικό Μετρό Εταιρία Λειτουργίας), ομάδα περίπου 50 ατόμων, από το Μετρό τον Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο και το Τραμ, άρχισαν να συγκεντρώνονται έξω από το κτήριο, φωνάζοντας διάφορα συνθήματα. Μετά από λίγη ώρα ανέβηκαν στο γραφείο του προέδρου της εταιρςίας κ. Μιχαλόπουλου, ο οποίος όμως απουσίαζε, και «έχτισαν» την πόρτα του γραφείου του κάνοντας μια ιδιοκατασκευή, με γύψο, τούβλα και άλλα υλικά.

Οι εργαζόμενοι, όπως τόνισαν, με την κίνησή τους αυτή θέλησαν να γνωστοποιήσουν την αντίθεσή τους στο νομοσχέδιο, αλλά και στις απειλές, που όπως διατείνονται, εκτοξεύονται από την πλευρά της διοίκησης προς τους υπαλλήλους, σχετικά με τη συμμετοχή τους σε απεργιακές κινητοποιήσεις.

Την ημέρα ψήφισης του νομοσχεδίου στο σύνολό του, οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες δηλώνουν ότι θα κατέλθουν σε 24ωρη απεργία, καθώς όπως διατείνονται, ο αλλαγές που κάνει το αρμόδιο υπουργείο στο επίμαχο νομοσχέδιο, δεν είναι ουσιαστικές και συνεχίζουν να χαρακτηρίζουν ως «κόκκινη γραμμή» τις αλλαγές στο θέμα των συλλογικών συμβάσεων.
09-02-2011, 12:57 PM
Website Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#2
RE: [Ναυτεμπορική] Χειρόφρενο στα μέσα μεταφοράς
Συνεχεια απο εδω
http://mesametaforas.gr/forum/showthread.php?tid=1727

Οπως καταλαβαινεις, Κωστα, δεν υπαρχει απαντηση.

Paul, οπως ειδες και στο αναλογο θεμα ο ΟΑΣΘ δεν ειναι κρατικος, αλλα ειναι κερδοφορος εξ αιτιας μιας σειρας συμβασεων που εχει επιτυχει με το δημοσιο και αφορουν τις επιδοτησεις που λαμβανει.

liako οι επιδοτησεις που λαμβανονται ειναι ιδιες με αυτες που ελαβε η ΕΘΕΛ τα τελευταια χρονια για να παρει καινουργια λεωφορεια. Πουθενα δεν υπαρχει 100% επιδοτηση στις αντικαταστασεις και αυτο το ξερεις οτι ειναι λαθος. Ακομα και στα Iris Diesel αν πας απο πισω θα δεις οτι συγχρηματοδοτηθηκε με 50% απο την ΕΕ η αγορα τους. Φυσικα και τα Solaris και ολα τα Iris εχουν αγορασθει με κοινοτικα κονδυλια. Δηλαδη επιδοτησεις.

Οποτε λοιπον και η ΕΘΕΛ παιρνει επιδοτησεις για αντικαταστασεις και μαζι με τον ΟΑΣΘ ειναι οι ΜΟΝΟΙ που παιρνουν επιδοτησεις στα εισιτηρια. ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ δεν παιρνει ΜΙΑ για τα εισιτηρια. Εκτος των μαθητικων.
(This post was last modified: 09-02-2011, 01:10 PM by AlexNik.)
09-02-2011, 01:09 PM
Website Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#3
RE: [Ναυτεμπορική] Χειρόφρενο στα μέσα μεταφοράς
liako, δες αυτο το βιντεο, ο κ. Τσιόκας τα ανελυσε 1μιση μηνα πριν.

Στο 13 ανοιξαν μια κουβεντα περι ΟΑΣΘ, αν σε ενδιαφερει το βλεπεις ολο, αν οχι δες μονο εκεινο

http://www.skai.gr/player/tv/?mmid=208750
(This post was last modified: 09-02-2011, 03:16 PM by AlexNik.)
09-02-2011, 03:15 PM
Website Find Reply
Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
#4
RE: [Ναυτεμπορική] Χειρόφρενο στα μέσα μεταφοράς
Καλα με τις επιδοτησεις υπαρχει ενα μπαχαλο.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
10-02-2011, 10:39 AM
Website Find Reply
ELBO O405GN Offline
Made in Greece
**



Posts: 355
Joined: 20-11-2009
#5
RE: [Ναυτεμπορική] Χειρόφρενο στα μέσα μεταφοράς
Όλο αυτό τον καιρό που γίνονται κινητοποιήσεις, τα συνδικάτα των συγκοινωνιών δεν έχουν πείσει τον μέσο επιβάτη. Έχουν ένα δίκιο για τα μισθολογικά-εργασιακά βέβαια... Δηλώνουν ότι το μνημόνιο διαλύει τις συγκοινωνίες, όταν τόσα χρόνια προ μνημονίου οι συγκοινωνίες (πρωτίστως τα λεωφορεία) δεν ήταν σε καλύτερη μοίρα και οι περισσότεροι από εδώ μέσα χρησιμοποιούμε συχνά συγκοινωνίες και το γνωρίζουμε πολύ καλά.

Παράλληλα, ο γνωστός κ. Κουλουμπαρίτσης υποστηρίζει διαρκώς ότι συρρικνώνεται το δίκτυο και μειώνεται το συγκοινωνιακό έργο ενώ δηλώνει ότι πολλοί δήμοι και φορείς στηρίζουν τον αγώνα τους. Δηλαδή τον εξορθολογισμό του δικτύου τον βαπτίζουμε "συρρίκνωση" για να δημιουργούμε εντυπώσεις; Ίσα-ίσα κάθε λογικός άνθρωπος και δη οι εργαζόμενοι της ΕΘΕΛ θα πρέπει να υποστηρίζουν τον εξορθολογισμό του δικτύου (τοπικοποίηση/αναδιάρθρωση γραμμών), γιατί είναι μια λύση που βοηθά στην αμεσότερη μεταφορά και εξυπηρέτηση των επιβατών ενώ σε αρκετές περιπτώσεις δημιουργεί και πιο άνετο περιβάλλον εργασίας (π.χ. άλλο να έχει κάποιος δρομολόγιο στο 216 και άλλο στο Α3, για πολλούς λόγους με πρώτο και κύριο την κόπωση από την κίνηση).

Επιπλέον, αν οι Δήμοι θέλουν να δείξουν την υποστήριξη στους εργαζομένους των συγκοινωνιών, ας χτυπήσουν την παράνομη στάθμευση διότι καθημερινά υπάρχουν σημεία που για να στρίψει το λεωφορείο χρειάζεται μοιρογνωμόνιο!
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
(This post was last modified: 11-02-2011, 02:23 AM by ELBO O405GN.)
11-02-2011, 02:21 AM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#6
RE: [Ναυτεμπορική] Χειρόφρενο στα μέσα μεταφοράς
Συμφωνώ και επαυξάνω.

Ο Κουλουμπαρίτσης και η υπόλοιπη κλίκα θεωρούν συρρίκνωση π.χ. την κατάργηση γραμμών με πολύ μικρή επιβατική κίνηση ή την περικοπή τμημάτων γραμμών παράλληλων με το Μετρό.

Ποτέ όμως δεν τους άκουσα να προτείνουν λύσεις για κάποια προβλήματα που είναι πολύ απλές:
- Ζήτησε ποτέ κανείς επέκταση των λεωφορειολωρίδων και καλλίτερη επιτήρησή τους; Έχουν δει το μπάχαλο της Λεωφ. Κηφισίας που πλέον σε όλο το μήκος της νότια των Αναβρύτων είναι απέραντο parking;
- Ζήτησε ποτέ οι οδηγοί να καταγράφουν τους αριθμούς κυκλοφορίας Ι.Χ. ή ταξί που παρακωλύουν τις συγκοινωνίες και να τους καταδίδουν στην Τροχαία;
- Ζήτησε ποτέ κανείς πολύ μικρές αλλαγές σε κάποιες γραμμές που όμως θα αύξανανα σημαντικά την επιβατική τους κίνηση, π.χ. την επέκταση των 501/527 ως το "δαχτυλίδι" του Ο.Τ.Ε., την διέλευση του 541 μέσω της Λεωφ. Κηφισίας και όχι της Πλατ. Κασταλίας, του 060 από τον σταθμό Αμπελοκήπων κ.ά.;
- Ζήτησε ποτέ κανείς την δημιουργία γραμμών νέων γραμμών express και τον εξορθολογισμό των υφιστάμενων; π.χ. την επαναφορά του Ε7 με κατάργηση των Ε6 και Ε14, την δημιουργία γραμμής Πειραιά - Κηφισιάς μέσω Κηφισού/Ν.Ε.Ο.Α.Λ., την δημιουργία γραμμής express μέσω της Περιφερειακής Υμηττού για σύνδεση των βόρειων προαστίων με τα νότια αποφεύγοντας το κέντρο, την κατάργηση των 120/125/340 με δημιουργία μίας αλλά σωστής και πυκνότερης γραμμής;

Ούτε λέμε να μην έχουν κάποια επιδόματα οι οδηγοί και οι άλλοι εργαζόμενοι. Όμως τα επιδόματα αυτά να σχετίζονται με το έργο που προσφέρουν και τα προσόντα τους. Π.Χ. ένας γλωσσομαθής οδηγός, που μιλά άριστα Αγγλικά ή και άλλες γλώσσες, να αναλαμβάνει γραμμές προς/από το αεροδρόμιο ή το λιμάνι του Πειραιά, και να έχει ένα bonus γι' αυτό, έτσι δίνονται κάποια κίνητρα για παροχή καλλίτερου προϊόντος στον επιβάτη. Να έχει επίδομα αυτός που δουλεύει στα νυχτερινά δρομολόγια ή τις Κυριακές, ή αυτός που δουλεύει σε πιο επιβαρυμένες κυκλοφοριακά γραμμές. Δεν έχει την ίδια κόπωση ο οδηγός π.χ. του 732 με αυτόν του 503! Όχι όμως να απαιτούν επίδομα για να πλύνουν τα χέρια τους!

Μέσα στο 2011 λήγει και η προθεσμία της Ε.Ε. για άρση του καμποτάζ στις αστικές συγκοινωνίες (δεν σχετίζεται αυτό με το μνημόνιο). Κατόπιν αυτού, ιδιωτικές Ελληνικές ή ξένες εταιρείες (με πρώτο και καλλίτερο το ΚΤΕΛ Αττικής) θα δικαιούνται να προσφέρουν συγκοινωνιακό έργο στην Αθήνα και δεν θα μπορεί να πει κανείς κουβέντα. Τι θα κάνουν τότε, που θα βρεθούν σε περιβάλλον ανταγωνισμού;
11-02-2011, 10:05 AM
Find Reply
cmegas Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 200
Joined: 09-09-2010
#7
RE: [Ναυτεμπορική] Χειρόφρενο στα μέσα μεταφοράς
Πάνο, η απάντηση είναι απλή: αυτοί που παίρνουν τις αποφάσεις αυτές (τα στελέχη, όχι οι συγκοινωνιολόγοι) δηλ. αν θα κοπεί μια γραμμή - συχνότητες δρομολογίων κλπ, δεν έχουν ιδέα για το τι πρέπει να κάνουν!! Και ο λόγος είναι ότι δεν έχουν καμία επαφή με το αντικείμενο! Ορισμένοι από αυτούς δεν ξέρουν καν τι χρώμα έχουν απ' έξω τα Ν1 και οι γκαζιέρες!
Δεν είναι συγκοινωνιολόγοι ή κάτι συναφές. Να θυμίσω απλά ότι ο πρώην Διευθ. Σύμβουλος της ΕΘΕΛ ήταν οδοντίατρος (!!!)
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
11-02-2011, 05:59 PM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#8
RE: [Ναυτεμπορική] Χειρόφρενο στα μέσα μεταφοράς
Λογικό είναι... όταν του την πέσουν οι αγανακτισμένοι επιβάτες και του σπάσουν 5-6 δόντια να ξέρει τι θα κάνει!!!...
11-02-2011, 06:31 PM
Find Reply
mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
#9
RE: [Ναυτεμπορική] Χειρόφρενο στα μέσα μεταφοράς
Γιατι και ο Ρεππας οδοντιατρος ειναι Tongue
11-02-2011, 06:51 PM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#10
[Το Βήμα] Κινητοποιήσεων...συνέχεια από την ερχόμενη εβδομάδα
Μηχανοκίνητη διαμαρτυρία πραγματοποίησαν το μεσημέρι οι εργαζόμενοι στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, εκφράζοντας και με τον τρόπο αυτό την αντίθεσή τους στο νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες.

Η διαμαρτυρία ξεκίνησε λίγο πριν από τις 12 το μεσημέρι από την Ομόνοια και αφού οι μοτοσικλετιστές, πολλοί από τους οποίους κρατούσαν μαύρες σημαίες, ανέβηκαν τη Σταδίου, έκαναν μια σύντομη στάση μπροστά από τη Βουλή και συνέχισαν μέχρι τη λεωφόρο Μεσογείων, όπου βρίσκεται το υπουργείο Υποδομών.

Σε δηλώσεις του ο πρόεδρος των εργαζομένων στον ΟΑΣΑ, κ. Νίκος Κουλουμπαρίτσης εξέφρασε για άλλη μια φορά την αντίθεσή του στο νομοσχέδιο, το οποίο, όπως είπε, βάλει κατά των αστικών συγκοινωνιών, της ζωής των εργαζομένων και των οικογενειών τους.

«Είναι ανεπίτρεπτο η Ελλάδα του 2011 να είναι στην ίδια μοίρα μα τη Σιέρα Λεόνε και να θέλει η κυβέρνηση το μισθό των 1300 ευρώ να τον κάνει 900 και 800 ευρώ» τόνισε.

Ο πρόεδρος των εργαζομένων στους ΗΣΑΠ, κ. Νίκος Σιαπάτας, σημείωσε ότι το νομοσχέδιο στην ουσία διαλύει τις αστικές συγκοινωνίες και τους εργαζόμενους, για το λόγο αυτό ο μόνος δρόμος που απομένει είναι η συνέχιση του αγώνα.

Συνέχιση των κινητοποιήσεων
Οπως ανακοίνωσαν οι συνδικαλιστές, οι κινητοποιήσεις θα συνεχιστούν και την επόμενη εβδομάδα.

Οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία της ΕΘΕΛ ανακοίνωσαν ότι θα κάνουν 24ωρη απεργία τη μέρα ψήφισης του νομοσχεδίου, πιθανώς την επόμενη Τρίτη 15 Φεβρουαρίου και πεντάωρη στάση εργασίας 11 με 16:00 την επομένη, προκειμένου να κάνουν γενική συνέλευση και να αποφασίσουν την περαιτέρω πορεία τους.

Ανάλογη στάση αναμένεται να ακολουθήσουν και οι εργαζόμενοι στα άλλα μέσα, αν και πρόεδρος των εργαζομένων στους ΗΣΑΠ κ. Σιαπάτας δήλωσε ότι αποφάσεις θα ληφθούν το Σάββατο.
11-02-2011, 11:42 PM
Website Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#11
RE: [Ναυτεμπορική] Χειρόφρενο στα μέσα μεταφοράς
Αύριο μετρό και ηλεκτρικός δεν λειτουργούν από 11:00 μέχρι 16:00.

Στα άλλα επαγγέλματα (γιατροί, φαρμακοποιοί, φορτηγατζήδες κ.τ.λ.) η ψήφιση του νομοσχεδίου επέφερε και το τέλος των κινητοποιήσεων.

Φοβάμαι όμως πως με τους λεωφορειούχους και γενικά τις συγκοινωνίες, δεν ισχύει το ίδιο γιατί οι συνδικαλιστές είναι στο σύνολό τους αμόρφωτοι, αναιδείς και τραμπούκοι με παντελή έλλειψη αγωγής, κάτι που αποδεικνύεται περίτρανα με την επανειλημμένη καταπάτηση των δικαστικών αποφάσεων για την κήρυξη των απεργιών παράνομων και καταχρηστικών.

Πιστεύω πως μάλλον από την Τρίτη - που όλες οι συγκοινωνίες έχουν πάλι 24ωρη απεργία - και μετά οι συγκοινωνίες της Αθήνας δεν θα είναι ποτέ πια οι ίδιες. Οι τωρινοί δεν θα σταματήσουν τις απεργίες αν δεν αποσυρθεί το ν/σ και αν ακόμα ψηφιστεί και ισχύσει ο νόμος αν δεν ψηφιστεί άλλος που να τον αναιρεί - και τότε θα ζητήσουν ακόμα περισσότερα προνόμια από αυτά που έχουν τώρα. Από την άλλη αν αναγκαστεί η κυβέρνηση να ιδιωτικοποιήσει βλέπω να γίνεται ό,τι έγινε και στις Σ.ΕΠ. - τα μισά λεωφορεία να καίγονται σε εξεγέρσεις στα αμαξοστάσια.

Από εδώ και πέρα ας είμαστε προετοιμασμένοι για μια Αθήνα οριστικά χωρίς συγκοινωνίες με ό,τι συνεπάγεται αυτό.
13-02-2011, 06:40 PM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#12
RE: [Ναυτεμπορική] Χειρόφρενο στα μέσα μεταφοράς
(13-02-2011, 10:12 PM)liakos73 Wrote: Οι αμόρφωτοι τον ΜΜΜ όπως λες, δεν παρακαλάνε να χάσουν τις δουλειά τους οι άλλοι όταν αγωνίζονται για το ψωμί τους, όπως εσύ ο μορφωμένος και καλά!!! Εδώ φαίνεται το επίπεδο τις μόρφωση και η αγωγή σου και να την χαίρεσαι. Καλύτερα να ασχολήσου με την δουλεία σου μην την χάσεις και άσε την κάνουν τα ΜΜΜ.
Δεν εχει νοημα να αναμιχθω στην αντιπαραθεση σου με τον pano81, αλλα δεν καταλαβαινω προς τι η οχληση σου.

Δεν ειδα να αναφερεται καπου στο συνολο των εργαζομενων στα ΜΜΜ, για τους συνδικαλιστες ηταν o χαρακτηρισμος, οπως αλλωστε μπορεις να δεις και μονος σου, αν διαβασεις προσεκτικοτερα το post.

Δεν ενστερνιζομαι ακραιες αποψεις που εχουν να κανουν με την επιβολη της ταξης με ολα τα εννομα μεσα που μπορει να επικαλεστει η κυβερνηση της χωρας, αλλα το να αγνοεις τις αποφασεις των δικαστηριων, σημαινει αυτοματα οτι προκαλεις την τυχη σου και οντως δειχνει ελλειψη παιδειας, ικανοτητας να συμμορφωνεσαι με τη νομοθεσια της χωρας που ζεις και αυτοκαταστροφικες τασεις προς τον κλαδο τον οποιο εκπροσωπεις.
(This post was last modified: 14-02-2011, 12:08 AM by AlexNik.)
13-02-2011, 10:22 PM
Website Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#13
RE: [Ναυτεμπορική] Χειρόφρενο στα μέσα μεταφοράς
Με κάλυψε απόλυτα ο Cmaniac.

Και όταν λέμε αμόρφωτοι και ανάγωγοι δεν εννοούμε ότι δεν έχουν πανεπιστημιακούς τίτλους, αλλά ότι τους λείπει η στοιχειώδης κοινωνική μόρφωση. Ο σεβασμός στους νόμους και την κοινωνία είναι υποχρέωση του καθενός. Κάτι που οι συνδικαλιστές έχουν γράψει στα παλαιότερα των υποδημάτων τους.

Όσον αφορά τον liakos73, αν όντως είναι απλά ένας οδηγός, θα περίμενα κατ'αρχήν να τηρεί ένα επίπεδο στον λόγο του και όχι να εκφράζεται με εκφράσεις του τύπου "κλάσαμε μέντες". Αν ήθελε να υποστηρίξει τον αγώνα τους, θα μπορούσε να εκφραστεί αλλιώς, με κοσμιότερο τρόπο. Το να βγάζει προς τα έξω συμπεριφορά αντίστοιχη με αυτή των συνδικαλιστών μοιραία τον φέρνει στα μάτια των υπολοίπων στην ίδια θέση με αυτούς και επεκτείνει και πάνω του την έχθρα που πλέον έχει φτάσει να νιώθει ο καθένας απέναντι σε όδους προκαλούν αυτήν την ανεπίτρεπτη αλλά παγιωμένη και οριστικοποιημένη πλέον κατάσταση, καθώς πλέον δεν διαφαίνεται προοπτική τερματισμού των απεργιών και επαναφοράς των συγκοινωνιών στην κανονική τους λειτουργία.
(This post was last modified: 13-02-2011, 11:23 PM by panos81.)
13-02-2011, 11:23 PM
Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#14
RE: [Ναυτεμπορική] Χειρόφρενο στα μέσα μεταφοράς
Μήπως ο liakos73 και ο panos81 μπορούν να συμφωνήσουν ότι βλέπουν τα πράγματα από διαφορετική σκοπιά και κάθως δεν υπάρχει περίπτωση να πείσει ο ένας τον άλλο να μην κουράζονται να ποστάρουν εδώ τις διαφωνιες τους;
14-02-2011, 12:46 AM
Find Reply
Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
#15
RE: [Ναυτεμπορική] Χειρόφρενο στα μέσα μεταφοράς
Να σου πω οτι συμφωνω μαζι σου adc.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
14-02-2011, 02:32 AM
Website Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#16
RE: [Ναυτεμπορική] Χειρόφρενο στα μέσα μεταφοράς
OK. Εγώ αποχωρώ από το mesametaforas.gr. Άλλωστε πλέον δεν θα υπάρχουν συγκοινωνίες στην Αθήνα, άρα τι να συζητάμε; Για τις συγκοινωνίες που δεν υπάρχουν; Γεια σας.
14-02-2011, 10:53 AM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#17
RE: [Ναυτεμπορική] Χειρόφρενο στα μέσα μεταφοράς
(14-02-2011, 12:14 AM)liakos73 Wrote: Η απόφαση δικαστηρίου για την 24η απεργία που είχε κάνει η ΕΘΕΛ την λάβαμε στα χέρια μας 12.30 περίπου το μεσημέρι όταν η απεργία, ήταν είδη στην μέση τις εξέλιξις και τι κάναμε εκείνη την ώρα?

Νομιζω ομως οτι δεν ειναι η πρωτη φορα που κριθηκε παρανομη και καταχρηστικη απεργια στα ΜΜΜ και αγνοηθηκε πληρως η αποφαση του δικαστηριου, ενω δεν αναφερομαι ειδικοτερα στην ΕΘΕΛ, αλλα σε ολοκληρο τον κλαδο των μεσων μαζικης μεταφορας.

Αλλωστε, ο κοσμος σας αντιμετωπιζει ως ενα σωμα στα περισσοτερα ζητηματα. Πες μου, ποσες φορες σε εχουν ρωτησει για απεργιες στα τρολει, στο μετρό, στον ηλεκτρικο, στο τραμ, οπουδηποτε εκτος των λεωφορειων, λες και ειναι η δουλεια σου να ξερεις τι κανουν οι αλλοι?

Αλλο που αυτα μαθαινοντα απο στομα σε στομα και μεταξυ αλλων γινεται και η τριχα τριχια και οχι μονο σε αυτο, αλλα στα περισσοτερα ζητηματα.

(14-02-2011, 12:14 AM)liakos73 Wrote: Όσο για τον pano έχει αναφερθεί σε άλλο post να μας στείλουν όλους σπίτια μας!!! Θα σου άρεσε να σoυ έλεγαν και σε σένα? Εγώ το έχω πει και το σανά λέω δεν θα πω ποτέ για κανέναν να τον διώξουν από την δουλεία του.

Δεν εχει νοημα να (ξανα)αναλυσουμε την ψυχολογια του αγανακτισμενου επιβατη που δεν μπορει να παει στη δουλεια του με τα ΜΜΜ, την ωρα που οι απεργιες στον ιδιωτικο τομεα ειναι λιγες γιατι εχουν ρισκο για τους εργαζομενους και την επαγγελματικη τους καριερα.

Γνωριζεις οτι επειδη ο ανταγωνισμος σε ολα τα επιπεδα ειναι πολυ σκληρος κυριως οταν μιλαμε για κορεσμενα επαγγελματα και ο καθενας προσπαθει να επιβιωσει πατωντας επι πτωματων, κανεις δεν τολμα να συμπεριλαβει στο ενεργητικο του την συμμετοχη σε μια απεργια, την ωρα που ρισκαρει το να μην βρει δουλεια ποτε ξανα, αφου κανεις δεν προκειται να σου υπογραψει θετικη συστατικη επιστολη μετα απο κατι τετοιο.

Ετσι λοιπον ο εργαζομενος στον ιδιωτικο τομεα που δεν εχει την ευχερεια (?), δυνατοτητα (?), θαρρος (?), θρασσος (?), να απεργησει, εξοργιζεται που καποιοι αλλοι μπορουν και το κανουν, χωρις να ρισκαρουν την θεση τους, μαλιστα οπως γνωριζεις καλα καποιοι δεν ρισκαρουν καν τον μισθο τους και την ιδια ωρα - περαν του οτι εξοργιζεται - ο ιδιος πεφτει σε νεο αγκαθι γιατι πρεπει να εχει οικονομικο αποθεμα τετοιο που να μπορει ανα πασα στιγμη να ανταπεξελθει στο οικονομικο κοστος που επωμιζεται χρησιμοποιωντας αλλα μεσα, οπως το ΙΧ του ή ακομα χειροτερα, καποιο ταξί, το οποιο μαλιστα τις ημερες των απεργιων λειτουργει σκανδαλωδως κερδοσκοπικα. Για να προχωρησουμε ενα βημα παρακατω, σκεψου ομως την περιπτωση που το οικονομικο αυτο αποθεμα δεν υπαρχει, κυριως για τους νεους εργαζομενους που δεν εχουν καταξιωθει αρα και μοιραια ο μισθος τους ειναι ο βασικος.

Μετα απ ολα αυτα, καταλαβαινεις πως την ωρα που εσυ παλευεις για να μη χασεις 100 ή 200 Ευρω, αλλοι ψαχνουν να βρουν τροπους για να μην χασουν την δουλεια τους, ακομα και ξυπνωντας 2 ή 3 ωρες νωριτερα για να πανε με τα ποδια, μιας και δεν ειναι συμφερουσα η χρηση ΙΧ ή ταξι λογω του ατελειωτου μποτιλιαρισματος που δημιουργειται κατα τη διαρκεια των απεργιων και το τελικο κοστος ανεβαινει στα υψη, φυσικα οπου αυτο ειναι εφικτο, γιατι δεν ειναι δυνατον να μενεις πχ στην Πανορμου και να κατεβεις για δουλεια στον Πειραια με τα ποδια. Επισης βαλε κατα νου οτι για το ιδιο ποσο που παλευεις εσυ να μην χασεις, καποιος αλλος αναγκαζεται να το δωσει, εξ αιτιας των απεργιων, ΜΟΝΟ για να μετακινηθει. Φανταζομαι εχεις αρκετο καιρο να χρησιμοποιησεις ταξι, αλλα σκεψου οτι λογω μποτιλιαρισματος ο χρονος παραμονης μεσα στο μεσο αυξανεται κατακορυφα, κατι το οποιο εχει αμεσες συνεπειες στην τελικη χρεωση της διαδρομης.

Για να μιλησουμε με αριθμους
Σκεψου οτι μια τυπικη ημερα μποτιλιαρισματος, πριν 2 χρονια, σε ημερα που δεν ειχαν απεργια τα ΜΜΜ, για μια διαδρομη Σεπολια - Πειραιας πληρωσα 15 Ευρω σε ταξι (αν θυμαμαι καλα και το ποσο δεν ηταν υψηλοτερο), την ωρα που υπο φυσιολογικες συνθηκες η ιδια διαδρομη θα κοστιζε περιπου 7 Ευρω. Σημερα, επειτα απο τις αυξησεις τις οποιες εχουν γινει αλλα και δεδομενου του οτι τις ωρες της απεργιας δεν επικρατουν συνθηκες τυπικης ημερας μποτιλιαρισματος, αλλα συνθηκες κυκλοφοριακου χαους, τοτε δεν θα αυξανοταν το ποσο στα 25 ή και 30 Ευρω? Αν το κανουμε αυτο επι δύο, δηλαδη οσες φορες χρειαζεται ενας εργαζομενος να μετακινηθει για να παει και να γυρισει απο την δουλεια του σε μια μερα, φτανουμε σε ενα ποσο 50 ή 60 ευρω. Δηλαδη αν υποθεσουμε οτι απεργειτε 4 φορες το μηνα, ειναι περιπου 200 - 240 ευρω για καθε εργαζομενο επιβατη μηνιαια. Συν το οτι οι καθυστερησεις ειναι μεγαλες, κανεις δεν θα ειναι στην δουλεια του στην ωρα του, που σημαινει οτι αρχιζει η εργασιακη αβεβαιοτητα, καθως ο εργοδοτης απαιτει ο εργαζομενος να ειναι στο γραφειο του κατα την εναρξη της βαρδιας.

Σκεψου τους μαθητες.
Διαβασα χθες πως η ΟΛΜΕ εστειλε μια επιστολη που αναφερει πως δεν θα πρεπει να υπολογιστούν οι απουσίες τις ημέρες απεργίας των συγκοινωνιών.

Εχω αναγκαστει ως μαθητης (στην Αθηνα και στην επαρχια) και ως φοιτητης (στην επαρχια) να χρησιμοποιησω τα ΜΜΜ και θα ηθελα να αναφερθω σε αυτο.

Απο την εμπειρια μου στην Αθηνα απλα αναφερω οτι ουκ ολιγες φορες εξ αιτιας του μεσου, καθυστερουσα με αποτελεσμα να προλαβαινω οριακα την μη εγγραφη μου στο απουσιολογιο. Στην επαρχια δεν εχει νοημα να γινει καποια συγκριση, αλλα απλα αναφερω πως δεν υπηρξε ποτε προβλημα στις μετακινησεις μου.

Εδω η επιστολη
"Πολλοί μαθητές των Γυμνασίων, των Λυκείων και ιδιαίτερα των εσπερινών σχολείων, ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς για την μετάβασή τους στα σχολεία από τον τόπο κατοικία τους. Είναι δυνατόν η φοίτηση των μαθητών να χαρακτηρισθεί ελλιπής ή ανεπαρκής, αν προσμετρηθούν οι απουσίες που οφείλονται στις συνεχείς απεργίες όλων των ΜΜΜ (μετρό , ηλεκτρικό , τρόλεϊ και λεωφορεία)"

Βλεπεις λοιπον το γενικοτερο κοινωνικο προβλημα που εγειρει η δυσλειτουργια ή διακοπη λειτουργιας των ΜΜΜ, ως αμεση συνεπεια των απεργιων.

Βεβαια απο την αλλη για να ειμαι δικαιος, υπαρχουν και οι μαθητες που θα επωφεληθουν απο αυτο, για μια σειρα απο λογους που για να τεκμηριωσω θα πρεπει να εμβαθυνω αναλυοντας τον τροπο σκεψης που εχουμε ως λαος, κατι που θα κανει ακομα πιο μακροσκελες το ποστ μου.

Απλα θα συμφωνησω με την αποψη πως αν δεν απαλλαγουμε απο καποιες ασθενειες που εχουμε ως λαος, δεν ειναι δυνατον να παμε μπροστα απο μονοι μας. Το ΔΝΤ ηρθε γιατι μονοι μας καταντησαμε οπως καταντησαμε, γιατι μας εκαναν οτι ηθελαν οι ΧΨΩ εταιριες, γιατι η κουτοπονηρια και η λαμογια ειναι το μεσο του Ελληνα. Το προβλημα κατ εμε δεν ειναι το οτι ηρθε. Το οτι ηρθε μπορει να σημαινει οτι η Ελλαδα εχει την ευκαιρια να οργανωθει καθολικά, εστω και με τους επιτηρητες πανω απ το κεφαλι της, μιας και απο μονη της δεν τα καταφερε.

Οταν φυγει, τι? Θα μπορεσει ολο αυτο που υποτιθεται οτι το ΔΝΤ θα εχει χτισει να αντεξει στο χρονο ή μετα θα ξαναγυρισουμε στην προ-ΔΝΤ εποχη? Και τοτε δεν θα υπαρχει κανεις να μας βοηθησει.

Αυτα και καλη σας ημερα.
(This post was last modified: 15-02-2011, 01:58 AM by AlexNik.)
14-02-2011, 01:27 PM
Website Find Reply
ELBO O405GN Offline
Made in Greece
**



Posts: 355
Joined: 20-11-2009
#18
RE: [Ναυτεμπορική] Χειρόφρενο στα μέσα μεταφοράς
(14-02-2011, 12:46 AM)abc Wrote: Μήπως ο liakos73 και ο panos81 μπορούν να συμφωνήσουν ότι βλέπουν τα πράγματα από διαφορετική σκοπιά και κάθως δεν υπάρχει περίπτωση να πείσει ο ένας τον άλλο να μην κουράζονται να ποστάρουν εδώ τις διαφωνιες τους;

Ο panos81 θεωρώ ότι εκφράζει αυτά που λέμε λίγο-πολύ τον τελευταίο καιρό όλοι οι επιβάτες στις στάσεις.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
15-02-2011, 01:09 AM
Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#19
RE: [Ναυτεμπορική] Χειρόφρενο στα μέσα μεταφοράς
(15-02-2011, 01:09 AM)ELBO O405GN Wrote: Ο panos81 θεωρώ ότι εκφράζει αυτά που λέμε λίγο-πολύ τον τελευταίο καιρό όλοι οι επιβάτες στις στάσεις.

Χωρίς καμία αμφιβολία. Αλλά δεν έχει νόημα να γράφουμε τα ίδια και τα ίδια και να τσακονόμαστε μεταξύ μας.
15-02-2011, 11:05 AM
Find Reply
Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
#20
RE: [Ναυτεμπορική] Χειρόφρενο στα μέσα μεταφοράς
Και εγω θεωρω οτι o Πανος εκφραζει το κοσμο και ορθα κανει αλλα ειναι κουραστικο να διαβαζουμε τα ιδια και τα ιδια.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
15-02-2011, 11:30 AM
Website Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024