This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 10 Vote(s) - 2.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Απόσταση αφετηρίας - αμαξοστασίου

cmegas Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 200
Joined: 09-09-2010
#1
Απόσταση αφετηρίας - αμαξοστασίου
Με τις στάσεις εργασίας των τελευταίων ημερών, προέκυψε ένα άλλο φαινόμενο:

Όλοι γνωρίζουμε ότι από την ώρα που θα λήξει μια στάση εργασίας, μεσολαβεί κάποιος χρόνος έως ότου το όχημα φτάσει από το αμαξοστάσιο στην αξετηρία/τέρμα της γραμμής του. Το πρόβλημα όμως είναι πολύ έντονο, για γραμμές που τερματίζουν πολύ μακριά από το κάθε αμαξοστάσιο. Δεν είναι λίγες οι φορές, που το λεωφορείο φτάνει στην αφετηρία (ή στο τέρμα) μέχρι και 1.5 ώρα μετά!!!

ΔΕΝ το λέω, με την έννοια ότι χασομερούν οι οδηγοί, αλλά με την έννοια ότι οι κυκλοφοριακές συνθήκες (και ειδικά σε στάση εργασίας των ΜΜΜ) είναι εξαιρετικά δύσκολες, και όλες οι αποστάσεις απαιτούν πολύ μεγάλα χρονικά διαστήματα.

Σκέφτηκα λοιπόν, πως, τις μέρες που έχουν προκαθοριστεί στάσεις εργασίας, θα έπρεπε τα τελευταία (πριν) και τα πρώτα (μετά) δρομολόγια μερικών γραμμών να εξυπηρετούνται από άλλα αμαξοστάσια, κοντινότερης απόστασης.

Ενδεικτικά παραθέτω μερικές από αυτές τις γραμμές:

- 036: ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ - ΣΤ. ΠΑΝΟΡΜΟΥ - ΓΑΛΑΤΣΙ - ΚΥΨΕΛΗ (Α/Σ Βοτανικού)
Μεγάλη απόσταση μεταξύ Βοτανικού - Κατεχάκη, και μάλιστα μέσα από το κέντρο της Αθήνας.
Προτείνω τα πρώτα και τα τελευταία δρομολόγια να πηγαίνουν στο Ελληνικό, εκτός αν κάποια δρομολόγια εκτελούνται από το ενδιάμεσο σημείο (Κυψέλη, ή έστω Γαλάτσι)

- 304 / 305: ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ - ΑΡΤΕΜΙΣ (ΒΡΑΥΡΩΝΑ/ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ) (Α/Σ Ελληνικού)
Και η αφετηρία, και το τέρμα, βρίσκονται πολύ μακριά. Ακόμα και αν το όχημα φτάσει στην Άρτεμη μέσω Βάρης-Κορωπίου και Λ. Σπάτων, απαιτείται πολύς χρόνος.
Προτείνω 1-2 δρομολόγια να καλύπτονται από γκαζιέρες της Ανθούσας (όπως και συμβαίνει μερικές ημέρες του χειμώνα).

- 522 / 523 / 524 / 526 / 530 / 543 /560 / 561 : ΤΟΠΙΚΑ ΣΤ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ (Α/Σ Βοτανικού)
Εδώ ίσως να μην έχουμε τόσο έντονο πρόβλημα, αν υποθέσουμε ότι τα οχήματα ανεβαίνουν από Εθνική (ομοίως και για τα Α7/Β7 Ράλλη / Β9).
Θα μπορούσαν να μπουν και μερικοί τσιμεντόλιθοι από την Ανθούσα, ή γκαζιέρες Ανθούσας/Λιοσίων.

- 421: ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ. (Α/Σ Ράλλη)
Εδώ αναφέρομαι στην Αγία Παρασκευή κυρίως. Σίγουρα απαιτείται περίπου 1 ώρα για να προσεγγίσει ένα όχημα από τον Βοτανικό ή από του Ράλλη.
Προτείνω και πάλι, τα πρώτα δρομολόγια να είναι από την Ανθούσα (ήδη μπαίνουν περιστασιακά 12μετρα στην γραμμή)

- Χ63: ΟΙΚ. ΤΙΤΑΝ - ΜΕΤΡΟ ΑΙΓΑΛΕΩ (Α/Σ Βοτανικού)
Για να φτάσει το όχημα στον Τιτάνα, κάνει πολλά νεκρά χιλιόμετρα (30 -περίπου). Γιατί να μην μπουν (και γενικότερα, όχι απαραίτητα μόνο σε ειδικές περιπτώσεις) γκαζιέρες από τα Λιόσια ή το Θριάσιο;;;

- Α7/Β7: ΚΑΝΙΓΓΟΣ - ΚΗΦΙΣΙΑ (Α/Σ Ελληνικού-Ράλλη)
Βεβαίως η γραμμή εκτελείται και από του Ράλλη, αλλά εδώ αναφέρομαι στις GN που βάζει το Ελληνικό. Πρέπει οπωσδήποτε η Ράλλη να παίρνει τα πρώτα δρομολόγια.

- 550: ΚΗΦΙΣΙΑ - ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ (Α/Σ Ελληνικού)
Ίσως το εντονότερο πρόβλημα!!! Μπορεί να χρειαστεί μέχρι και 1.5 ώρα για να φτάσει η νταλίκα στην Κηφισιά! Πιστεύω ότι σε τέτοιες περιπτώσεις, πρέπει η Ράλλη να δίνει στην αρχή 1-2 νταλίκες.
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
05-02-2011, 01:50 PM
Find Reply
meganium Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
#2
RE: Απόσταση αφετηρίας - αμαξοστασίου
Να προσθεσω οτι το 304/305 εκτελουνται και απο Ανθουσα και κυριως οπως λες τα πρωτα τελευταια.
05-02-2011, 01:53 PM
Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#3
RE: Απόσταση αφετηρίας - αμαξοστασίου
Πιστεύω ότι αυτο που προτείνεις θα ανακάτευε ακόμα πιο πολύ τις βάρδιες. Αυτό που θα είχε νόημα είναι κάποια οχήματα να ξεκινούσαν από ενδιάμεσα σημεία της διαδρομής.
05-02-2011, 03:26 PM
Find Reply
Giannis Offline
Honorary member



Posts: 179
Joined: 12-10-2009
#4
RE: Απόσταση αφετηρίας - αμαξοστασίου
(05-02-2011, 03:26 PM)abc Wrote: Αυτό που θα είχε νόημα είναι κάποια οχήματα να ξεκινούσαν από ενδιάμεσα σημεία της διαδρομής.

Αυτό μάλλον γίνεται ήδη. Τις προάλλες που η απεργία της ΕΘΕΛ έληγε στις 15:30 και τα λεωφορεία έβγαιναν από τα αμαξοστάσια στις 15:00, είδα σόμπα να στρίβει από την Αχαρνών (όπως έρχεσαι από Εθνική) στην Δεκελείας ενώ είχε ήδη προμετωπίδα Β9. Άρα λογικά άρχισε να παίρνει επιβάτες από την Χαλκηδόνα.
05-02-2011, 03:58 PM
Website Find Reply
cmegas Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 200
Joined: 09-09-2010
#5
RE: Απόσταση αφετηρίας - αμαξοστασίου
Πράγματι, είναι μπέρδεμα.... αλλά πάνω σε αυτό, πιστεύω ότι πρέπει τουλάχιστον σε γραμμές που έχουν οχήματα από 2 ή 3 αμαξοστάσια, οι πρώτες και οι τελευταίες βάρδιες να μπαίνουν οπωσδήποτε από τα κοντινότερα Α/Σ!
Τα ενδιάμεσα σημειά της διαδρομής επίσης βοηθάνε, αλλά είναι αντικειμενικό, υπό την έννοια του "ποιό θα είναι το σημείο αυτό". Στην 550 π.χ. προς Κηφισιά, μπορεί να αρχίζει ένα δρομολόγιο από την Αγία Φωτεινή (το όχημα να έρχεται κατευθείαν από την Λ. Βουλιαγμένης).

Βεβαίως, έχω φόβους και σχετικά με την απόσυρση των Ν1, N2 και Daf σε συνδυασμό με την έλευση των Citelis και την αποκλειστική διάθεση φυσικού αερίου στην Ανθούσα και στα Λιόσια. Με άλλα λόγια, δημιουργούμε περισσότερα νεκρά χιλιόμετρα, τη στιγμή που η ΕΘΕΛ προσπαθεί να εκμηδενίσει τα άσκοπα έξοδα!! Δεν το λέω μόνο για τις ημέρες απεργιών, αλλά και γενικότερα. Ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι το υποργείο μεταφορών αποσκοπεί να "διώξει" τα Diesel και να βάλει στο Κέντρο όσες πιο πολλές γκαζιέρες μπορεί, φοβάμαι ότι θα φτάσει το Κέντρο να εξαρτάται από αμαξοστάσια που απέχουν 15 και 20 χιλιόμετρα απόσταση από την γραμμή!!!
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
(This post was last modified: 05-02-2011, 05:04 PM by cmegas.)
05-02-2011, 05:03 PM
Find Reply
ELBO O405GN Offline
Made in Greece
**



Posts: 355
Joined: 20-11-2009
#6
RE: Απόσταση αφετηρίας - αμαξοστασίου
(05-02-2011, 01:50 PM)cmegas Wrote: - Χ63: ΟΙΚ. ΤΙΤΑΝ - ΜΕΤΡΟ ΑΙΓΑΛΕΩ (Α/Σ Βοτανικού)
Για να φτάσει το όχημα στον Τιτάνα, κάνει πολλά νεκρά χιλιόμετρα (30 -περίπου). Γιατί να μην μπουν (και γενικότερα, όχι απαραίτητα μόνο σε ειδικές περιπτώσεις) γκαζιέρες από τα Λιόσια ή το Θριάσιο;;;

Το Θριάσιο δε λειτουργεί ως αμαξοστάσιο. Απλό γκαράζ είναι ακόμη...
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
14-02-2011, 10:02 PM
Find Reply
Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
#7
RE: Απόσταση αφετηρίας - αμαξοστασίου
Συμφωνω Κωστα.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
15-02-2011, 10:59 AM
Website Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024