This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Metaforapress.gr] Δυόροφα επιβατικά τρένα στη Ρωσία

Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#1
[Metaforapress.gr] Δυόροφα επιβατικά τρένα στη Ρωσία
Στην κυκλοφορία, από 1/11, τα πρώτα διώροφα επιβατικά τρένα της Ρωσίας!

Έφτασε στο Ροστόφ του Ντον, στον ρωσικό Νότο, το διώροφο επιβατικό τρένο μακρινών δρομολογίων Μόσχα - Άντλερ (Σότσι) - Μόσχα, που από την 1η Νοεμβρίου, θα ξεκινήσει τακτικά δρομολόγια από την πρωτεύουσα της χώρας προς την πρωτεύουσα της χειμερινής Ολυμπιάδας του 2014. Τα νέα διώροφα βαγόνια έχουν κατασκευαστεί στην Τβερ.

Σύμφωνα με τα όσα περιγράφουν τα τοπικά μέσα ενημέρωσης, στο εσωτερικό του βαγονιού υπάρχουν τρεις βιολογικές τουαλέτες, Wi-Fi, κλιματισμός κ.ά. Επίσης υπάρχουν δύο ειδικές εγκαταστάσεις για την ανύψωση των αναπηρικών καροτσιών, ενώ το βαγόνι-εστιατόριο είναι εξοπλισμένο με δύο ανελκυστήρες για τη μεταφορά των φαγητών και των σχετικών σκευών. Οι στενές σκάλες που οδηγούν από τον πρώτο στο δεύτερο όροφο διαθέτουν κυρτά κάτοπτρα, ώστε οι ταξιδιώτες να μην τρακάρουν μεταξύ τους.

Φθηνότερα εισιτήρια κατά 22%, διπλάσιοι επιβάτες

Οι υπεύθυνοι των σιδηροδρόμων μιλούν με υπερηφάνεια για το νέο τρένο. Όπως δήλωσε ο α’ υποδιευθυντής του σιδηροδρόμου Βόρειου Καύκασου, Βλαντίμιρ Πιαστόλοφ, τα βαγόνια θα μεταφέρουν σε μια διαδρομή τους διπλάσιους επιβάτες από ό,τι μια συνηθισμένη αμαξοστοιχία. Χάρη στη δυνατότητα αυτή, θα μειωθεί κατά 22% η αξία των εισιτηρίων σε σχέση με τα απλά τρένα που εκτελούν τη συγκεκριμένη διαδρομή. Επίσης οι θέσεις του δεύτερου ορόφου θα στοιχίζουν λίγο ακριβότερα από εκείνες του πρώτου.

Στο ερώτημα κατά πόσο οι εγχώριες υποδομές συγκοινωνιών είναι έτοιμες για την ένταξη των διώροφων βαγονιών, τα οποία δεν είναι απλώς ψηλότερα, αλλά και πολύ πιο βαριά από τα μονώροφα, ο Πιαστόλοφ απάντησε ότι εν όψει και της Ολυμπιάδας του 2014 όλες οι σήραγγες έχουν διευρυνθεί, έχουν ενισχυθεί τα θεμέλια του αναχώματος στις σιδηροδρομικές ράγες και, επομένως, τα νέα βαγόνια μπορούν να κινηθούν χωρίς περιορισμούς. Στην οροφή έχει τοποθετηθεί ειδική πλάκα που προστατεύει τους επιβάτες του δεύτερου ορόφου από την ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία του δικτύου επαφής.
15-09-2013, 03:32 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024