This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Το Βήμα] Το 2014 η ολοκλήρωση της σήραγγας της Όθρυος

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
[Το Βήμα] Το 2014 η ολοκλήρωση της σήραγγας της Όθρυος
Ξεκίνησαν εκ νέου οι εργασίες για τη διάτρηση της σήραγγας της Όθρυος, οι οποίες είχαν διακοπεί τους προηγούμενους μήνες λόγω των δικαστικών εμπλοκών στο μεγάλο σιδηροδρομικό έργο.

Όπως αναφέρουν στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ, τα έργα βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη και στα εργοτάξια απασχολούνται περίπου 150 άτομα. Το έργο χωρίζεται σε δύο βασικά τμήματα. Το πρώτο είναι το υπόγειο έργο που έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό άνω το 80% του βασικού αντικειμένου και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την μεγάλη δίδυμη σήραγγα της Όθρυος, μήκους 6,5 χλμ. ανά κατεύθυνση. Μάλιστα, προς διάνοιξη απομένει τμήμα 1.100 μέτρων ανά κλάδο, που προβλέπεται να ολοκληρωθεί τον Δεκέμβριο του 2014.

Παράλληλα, το δεύτερο, υπαίθριο τμήμα του έργου έχει ολοκληρωθεί κατά ποσοστό 85% σε σχέση με το συνολικό αντικείμενο, περιλαμβάνει γέφυρες και χωματουργικά έργα και προβλέπεται να ολοκληρωθεί τον Δεκέμβριο του 2013.

Πρόκειται για τη σύμβαση 470/2007 της ΕΡΓΟΣΕ, που περιλαμβάνει την «κατασκευή υποδομής από χιλιομετρική θέση 14+000 έως χιλιομετρική θέση 25+000 (Μεγάλη Σήραγγα) της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων» στο τμήμα Λιανοκλάδι - Δομοκός που είναι και το δυσκολότερο κομμάτι στο υπό διαμόρφωση νέο σιδηροδρομικό δίκτυο.

Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή πέντε σιδηροδρομικών γεφυρών, συνολικού μήκους 1,8 χλμ., καθώς και την κατασκευή της υπόγειας δίδυμης σήραγγας και μόλις αποπερατωθεί, ανοίγει τον δρόμο για την εργολαβία-σκούπα, με την οποία θα εγκατασταθεί επιδομή, υποδομή, σηματοδότηση και ηλεκτροκίνηση στη νέα γραμμή και θα φέρει τη Θεσσαλονίκη σε απόσταση 3 ωρών και ενός τετάρτου από την Αθήνα.

Το έργο δημοπρατήθηκε τον Δεκέμβριο του 2005, με προϋπολογισμό 324 εκατ. ευρώ (χωρίς αναθεώρηση και ΦΠΑ), το 2006 ανατέθηκε στη μειοδότρια εταιρεία Ακτωρ (μέση έκπτωση 35,31%) και η σύμβαση υπεγράφη το 2007 με οικονομικό αντικείμενο 209 εκατ. ευρώ.
02-08-2013, 10:07 AM
Website Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [Το Βήμα] Ανατροπές στο σιδηροδρομικό έργο της Οθρυος meganium 0 982 28-09-2013, 05:00 PM
Last Post: meganium

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024