This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Τα Νέα] 7,5 εκατ. ευρώ κέρδη το 2013 για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#1
[Τα Νέα] 7,5 εκατ. ευρώ κέρδη το 2013 για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Με 7,5 εκατ. ευρώ κέρδη θα κλείσει το 2013 για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Την πρόβλεψη ότι η υπό αποκρατικοποίηση ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα κλείσει το 2013 με 7,5 εκατ. κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) διατύπωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Αθ. Ζηλιασκόπουλος.

Από το βήμα του 11ου Συνέδριου Νοτιοανατολικής Ευρώπης για τις επιχειρήσεις Διεθνούς Διαμεταφοράς και Logistics, που πραγματοποιείται στην Αθήνα, ο κ. Ζηλιασκόπουλος σημείωσε ότι βασικός στόχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι να διεκδικήσει κομμάτι της «πίττας» μεταφοράς εμπορευμάτων από την Νότια και Ανατολική προς την Κεντρική Ευρώπη.

Όπως τόνισε, υπάρχουν μεγάλες ευκαιρίες (λόγω των ελλείψεων) στην αγορά μεταφοράς εμπορευμάτων από την Νοτιοανατολική προς την Κεντρική Ευρώπη, ενώ και το μέγεθος της συγκεκριμένης αγοράς υπολογίζεται σε περίπου 3 εκατ. TEUs. «Θέλουμε να γίνουμε ο κυρίαρχος provider τρένων στην Νοτιανατολική Ευρώπη», είπε ο κ. Ζηλιασκόπουλος, επισημαίνοντας ωστόσο, ότι για να επιτευχθεί ο στόχος αυτός, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πρέπει αποκτήσει τις απαραίτητες προδιαγραφές.

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωσε την έναρξη μέσα στο πρώτο 15νθήμερο του Ιουνίου της νέας υπηρεσίας του εμπορικού τρένου μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης, σημειώνοντας ότι στόχος είναι η επέκτασή της και προς Πύθιο, Ορμένιο, Σόφια, Βουκουρέστι, Σκόπια και Βελιγράδι.

Το λιμάνι του Πειραιά

Όπως τονίστηκε στη διάρκεια του συνεδρίου, το λιμάνι του Πειραιά προσφέρει πλέον αρκετές επιλογές στις πολυεθνικές εταιρείες που θέλουν να χρησιμοποιήσουν την Ελλάδα για την επέκταση της δραστηριότητάς τους στην ευρύτερη περιοχή.
Συγκεκριμένα, ο εμπορικός διευθυντής της PCT -θυγατρική της Cosco- κ. Τάσος Βαμβακίδης, ανέφερε ότι το λιμάνι του Πειραιά προσφέρει στις εταιρείες την δυνατότητα να πετύχουν καλύτερες συνέργιες, φέρνοντας πιο «κοντά» τις περιοχές της Κεντρικής Ευρώπης, της Βόρειας Αφρικής και της Μαύρης Θάλασσας.

Ο κ. Βαμβακίδης εξέφρασε την ελπίδα ότι πολύ σύντομα θα λειτουργήσει πλήρως ο σιδηρόδρομος μέσα στο λιμάνι, ώστε να μπορέσουν να ολοκληρωθούν από την Cosco κι άλλες συμφωνίες παρόμοιες με αυτήν της ΗΡ. Πάντως, ο ίδιος αρνήθηκε να αποκαλύψει τα ονόματα των εταιρειών με τις οποίες η Cosco βρίσκεται σε συζητήσεις προκειμένου να δραστηριοποιηθούν στον Πειραιά.

Ο εμπορικός διευθυντής της PCT σημείωσε ακόμα πως τα νέα δεδομένα που αφορούν τη χώρα μας, φέρνουν πολλές ευκαιρίες για τις εταιρείες του κλάδου logistics. Στις θετικές εξελίξεις συμπεριέλαβε και την αλλαγή του φορολογικού καθεστώτος, κάτι που αναμένεται να διευκολύνει την δραστηριοποίηση στην Ελλάδα πολυεθνικών εταιρειών που έως τώρα επέλεγαν τα λιμάνια της Κεντρικής Ευρώπης.


Τα τελωνεία


Στην περαιτέρω διευκόλυνση των εξαγωγών εκτιμάται ότι θα συμβάλει και η πιλοτική λειτουργία των τελωνείων του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος» και του Πειραιά ως τις 9 το βράδυ, ανέφερε από την πλευρά του ο διευθυντής Εμπορευματικής Ανάπτυξης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, κ. Αλέξης Σιώρης. Σε πρώτη φάση το διευρυμένο ωράριο των δύο τελωνείων θα αφορά μόνο τις εξαγωγές, ενώ πολύ σύντομα θα περιλαμβάνει κι άλλες υπηρεσίες.

Στο πλαίσιο του 11ου Συνεδρίου Διεθνούς Διαμεταφοράς και Logistics οι εκπρόσωποι της Ελλάδας, της Βουλγαρίας, της Τουρκίας, της Κύπρου, των Σκοπίων, της Ρουμανίας και της Μολδαβίας υπέγραψαν κοινή διακήρυξη με την οποία ζητούν από τις κυβερνήσεις των χωρών τους:

- Την άμεση εναρμόνιση της νομοθεσίας της ΕΕ σχετικά με μεταφορές εμπορευμάτων και logistics σε όλους τους νομούς της Περιφέρειας

- Την απλούστευση των τελωνειακών διαδικασιών κατά τη διέλευση των συνόρων στις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

- Την ολοκλήρωση των περιφερειακών έργων υποδομής και την προώθηση νέων.
19-05-2013, 02:26 AM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#2
RE: [Skai.gr] Αυξήσεις στα εισιτήρια - αύξηση των κερδών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αυξήσεις στα εισιτήρια - αύξηση των κερδών της εταιρείας για το 2013

Αυξήσεις στα τιμολόγια της εταιρείας εισηγείται το Διοικητικό Συμβούλιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Σε ό,τι αφορά τα δρομολόγια του άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης αλλά και στα περιφερειακά δρομολόγια - εξαιρουμένων των δρομολογίων του προαστιακού Αθήνας και Θεσσαλονίκης, το ΔΣ εισηγείται αυξήσεις από 10% έως 12% στα εισιτήρια τελευταίας στιγμής, σε εκείνα δηλαδή που αγοράζονται δύο ώρες πριν την αναχώρηση της αμαξοστοιχίας.

Αυξήσεις από 12% έως 16%, ανεξαρτήτως του χρόνου αγοράς του εισιτηρίου, προτείνει το ΔΣ ενόψει της αναδιοργάνωσης ορισμένων δρομολογίων, όπως ενδεικτικά της Καλαμπάκας προς Αθήνα ή Θεσσαλονίκη, προκειμένου να καλύπτεται το εκάστοτε κόστος λειτουργίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Σε ό,τι αφορά τον προαστιακό Αθήνας, το ΔΣ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποφάσισε την εφαρμογή της τιμολογιακής πολιτικής του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών, καθώς δεν υπάρχουν περιθώρια διαφοροποίησης από αυτή.

Σύμφωνα με την απόφαση του ΔΣ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εξουδιοδοτείται ο Διευθύνων Σύμβουλος της επιχείρησης να εφαρμόσει τη νέα τιμολογιακή πολιτική εαν αυτή καταστεί αναγκαία και τεχνικά εφικτή. Σύμφωνα με πληροφορίες το νεο πλαίσο τιμολογιακής πολιτικής, αν αυτό τελικά εφαρμοστεί, θα τεθεί σε ισχύ στα τέλη του έτους.

Υπενθυμίζεται ότι τον Οκτώβριο του 2013 θα ληφθούν οριστικές αποφάσεις για το εαν η κυβέρνηση θα προχωρήσει σε αύξηση της τιμής των εισιτηρίων κατά 25% στις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής, συμπεριλαμβανομένου και του Προαστιακού Αθηνών.

Την ίδια ώρα, σημαντική αύξηση στα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2013 συγκριτικά με τα προηγούμενα έτη, προβλέπουν οι εκτιμήσεις της διοίκησης της εταιρείας.

Όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της, τα κέρδη θα εκτοξευθούν στα 7,5 εκατομμύρια ευρώ το 2013 έναντι περίπου 1,3 εκατομμυρίων το 2012.

Τα έσοδα που αναμένει η επιχείρηση από εμπορευματικές μεταφορές προβλέπεται πως θα αυξηθούν κατά περίπου 4,2 εκατομμύρια ευρώ το 2013 και θα διαμορφωθούν στα 24 εκατομμύρια ευρώ.

Μεγάλη ώθηση στα κέρδη της εταιρείας αναμένεται να δώσει η συμφωνία για τη μεταφορά προϊόντων της Hewlett Packard από το λιμάνι του Πειραιά σε χώρες της Κεντρικής Ευρώπης, των Βαλκανίων και της Μαύρης Θάλασσας.

Η συμφωνία αναμένεται να έχει σημαντικά οφέλη για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεδομένου ότι μόνο το 2012, η θυγατρική εταιρεία της Cosco, ο Σταθμος Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά, και ο ΟΛΠ διαχειρίζονται περισσότερα από 2,5 εκατομμύρια containers.

Κάθε εμπορευματική αμαξοστοιχία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει 80 containers με ανταγωνιστικές τιμές και σε χρόνους που πλησιάζουν εκείνους των φορτηγών.
21-05-2013, 04:29 PM
Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [In.gr] Κέρδη 4,09 εκατ. ευρώ το 2012 για την Ολυμπία Οδό Nikolas A. 0 1.248 23-05-2013, 01:58 PM
Last Post: Nikolas A.

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024