This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[metaforespress]Oι Ιταλοί,μετά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και στην κατασκευή

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
[metaforespress]Oι Ιταλοί,μετά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και στην κατασκευή
ΕΡΓΟΣΕ  Βάλθηκαν στον σιδηρόδρομο να… μάθουν ιταλικά. Μετά την απόκτηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την FS Italiane, εταιρεία ιταλικών συμφερόντων ετοιμάζεται να αναλάβει την κατασκευή σιδηροδρομικού έργου στην Πελοπόννησο.

Μετά από σήριαλ 1,5 περίπου χρόνου, που ίσως έχει κι άλλα «επεισόδια», το διοικητικό συμβούλιο της ΕΡΓΟΣΕ, στην τελευταία του συνεδρίαση, αποφάσισε να κατακυρώσει το τμήμα Ψαθόπυργος – Ρίο στον αρχικό μειοδότη, την ιταλική GD Infrastutture, η οποία προσέφερε έκπτωση 45%.

Η ιταλική προσφορά είχε κηρυχθεί έκπτωτη από την ΕΡΓΟΣΕ, λόγω ελλιπών δικαιολογητικών.

Με το σκεπτικό αυτό, η ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ, ο 2ος μειοδότης, ανακηρύχτηκε προσωρινός ανάδοχος, με έκπτωση 36,7%.

Ωστόσο, οι Ιταλοί αμφισβήτησαν την εξέλιξη του διαγωνισμού και το Ελεγκτικό Συνέδριο – στη τελική του γνωμοδότηση - δεν ενέκρινε την υπογραφή της σύμβασης στην Πόρτο Καρράς του ομίλου Στέγγου.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, η ΕΡΓΟΣΕ να «αναγνωρίσει», εκ νέου, τους Ιταλούς ως προσωρινούς αναδόχους.

Το ζήτημα είναι ότι ο όμιλος Στέγγου μπορεί να αμφισβητήσει την απόφαση του Ελεγκτικού, στέλνοντας την υπόθεση στο ΣτΕ.

Τι σημαίνει αυτό; Τα έργα θα πάνε ακόμα πιο πίσω (ήδη το χρονοδιάγραμμα έχει παρεκκλίνει εννέα μήνες).

Πάντως, στην κατασκευαστική αγορά ακούγεται ότι «πίσω» από τους Ιταλούς βρίσκεται η «Μηχανική», οι σχέσεις της οποίας έχουν περάσει από «σαράντα κύματα» με την ΕΡΓΟΣΕ.
03-09-2016, 11:45 AM
Website Find Reply



Messages In This Thread
[metaforespress]Oι Ιταλοί,μετά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και στην κατασκευή - by AlexNik - 03-09-2016, 11:45 AM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024