panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: [Euro2day]Εξετάζονται αλλαγές για τα εισιτήρια του Προαστιακού
Αμήν και πότε!
Τα εισιτήρια του Ο.Α.Σ.Α. μάλιστα ίσχυσαν στα τρένα της Χαλκίδας (μέχρι Σ.Κ.Α.) όταν ανεστάλλη το δρομολόγιο Πειραιάς - Άνω Λιόσια του Προαστιακού, λόγω "λειτουργικών προβλημάτων" (τότε ήταν που τα δρομολόγια της Χαλκίδας, που ως τότε ξεκινούσαν από τον Σταθμό Λαρίσης, επεκτάθηκαν μέχρι τον Πειραιά για να καλύψουν το κενό που άφησε η διακοπή των προαστιακών δρομολογίων Πειραιά - Άνω Λιοσίων). Ως τότε, μπορούσε κάποιος με εισιτήριο του Ο.Α.Σ.Α. να κάνει την διαδρομή π.χ. Σταθμός Λαρίσης - Άγιοι Ανάργυροι με συρμό που πήγαινε Άνω Λιόσια, όχι όμως με συρμό που πήγαινε Χαλκίδα.
Γενικά πιστεύω ότι όλα τα αστικά / προαστιακά μέσα μαζικής μεταφοράς (συμπεριλαμβανομένων του Ο.Σ.Ε. και των Κ.Τ.Ε.Λ.) θα πρέπει να ενταχθούν στα κόμιστρα του Ο.Α.Σ.Α. στην αστική περιοχή. Γιατί π.χ. να μην μπορεί κάποιος που θέλει να πάει στην Γλυφάδα, στην Νέα Ερυθραία, στην Αγία Παρασκευή κ.τ.λ. να μην μπορεί να το κάνει και με λεωφορείο του Κ.Τ.Ε.Λ. την στιγμή που ούτως ή άλλως διέρχεται από εκεί, και ίσως με αρκετές κενές θέσεις, την ώρα που το αστικό λεωφορείο είναι υπερπλήρες; Αντίστοιχα από την Αθήνα για περιοχές όπως η Βαρυμπόμπη, το Ολυμπιακό Χωριό, η Άνοιξη, το Κρυονέρι και ο Διόνυσος, η συνδυασμένη χρήση προαστιακού τρένου και αστικού λεωφορείου θα μείωνε σημαντικά τον χρόνο διαδρομής, αλλά και την χρήση των Ι.Χ.. Οι σταθμοί στην Δεκέλεια και τον Άγιο Στέφανο έχουν και αρκετό χώρο για στάθμευση Ι.Χ. για συνδυασμένες μετακινήσεις. Χρήσιμη θα ήταν, μόλις κάτι τέτοιο καταστεί εφικτό, και η πύκνωση των δρομολογίων προς Άγιο Στέφανο όπου, αριστερά (κατευθυνόμενοι προς Θεσσαλονίκη - Χαλκίδα) από την παλιά ράμπα εκφόρτωσης εμπορευμάτων, υπάρχει χώρος για να στρωθεί και τρίτη γραμμή, όπου θα μπορούν να αναστρέφουν οι συρμοί που θα κάνουν τέρμα στον Άγιο Στέφανο.
|
|
21-05-2014, 09:42 AM |
|