Thread Rating:
- 31 Vote(s) - 2.9 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Νέες Γραμμές Λεωφορειακής Εξυπηρέτησης / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
|
abc
Εγγεγραμμένος
Posts: 412
Joined: 13-10-2009
|
RE: Νεες Γραμμες Λεωφορειακης Εξυπηρετησης / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
(12-06-2010, 01:43 AM)christos126 Wrote: Ολα αυτά τα λέω, γιατί ο ΟΑΣΑ είναι ικανός από το ένα άκρο να φτάσει στο άλλο (το οποίο βέβαια είναι προτιμώτερο από το να έχουμε ένα σωρό γραμμές τύπου Β4)!
Ο ΟΑΣΑ δεν κάνει αυτές τις αλλαγές για καλύτερη εξυπηρέτηση. Εάν ήταν έτσι θα τις είχε κάνει πριν από χρόνια. Τις κάνει για να μειώσει το κόστος γιατί έχουν μειωθεί οι επδοτήσεις και δεν υπάρχει ελπίδα πλέον να καλυφθούν οι χρόνιες ελλείψεις. Για να δούμε τι έχει γίνει μέχρι τώρα:
- Κατάργηση των γραμμών εξπρές με διαδρομή που ταυτίζεται με γραμμή κορμού
- Μεταφορά των αφετηριών από Εθνική Άμυνα σε Νομισματοκοπείο
- Κατάργηση των παράληλων τοπικών και κεντρικών γραμμών στην Μεσογείων
- Αναδιοργάνωση των γραμμών στην περιοχή της Αγίας Παρασκευής
- Κατάργηση του Χ94
- Κατάργηση του 400
- Κατάργηση των παράληλων τοπικών και κεντρικών γραμμών των Αλίμου, Αγ.Δημητρίου
- Κατάργηση γραμμών με χαμηλό αριθμό επιβατών σε διάφορες περιοχές
- Μεταφορά του τέρματος του Α7
Όλα τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα την μείωση των οδηγών που απαιτούνται.
|
|
12-06-2010, 10:59 AM |
|
Messages In This Thread |
RE: - by abc - 19-11-2009, 02:59 PM
RE: - by abc - 29-04-2010, 07:19 PM
RE: Νεες Γραμμες Λεωφορειακης Εξυπηρετησης / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων - by abc - 12-06-2010, 10:59 AM
|
Users browsing this thread: 10 Guest(s)
|