(02-08-2010, 10:54 PM)panos81 Wrote: Δεν νομίζω ότι στην τελική ανάπτυξη του προαστιακού δικτύου προβλέπονται απευθείας δρομολόγια Πειραιά - Αεροδρομίου. Οι βασικές διαδρομές θα είναι Πειραιάς - Χαλκίδα και Κιάτο - Αεροδρόμιο, με μετεπιβίβαση στο Σ.Κ.Α.. Η πλατφόρμα του Σ.Κ.Α. στην γραμμή Κιάτου - Αεροδρομίου (η γραμμή είναι μονή σε αυτό το σημείο) καθώς και δύο πλατφόρμες (μία ανά κατεύθυνση) στον άξονα Πειραιά - Οινόης είναι ήδη έτοιμες.
Η διακλάδωση προς αεροδρόμιο του άξονα Πειραιάς - Χαλκίδα αποτελείται από διπλή γραμμή. Επομένως πιστευώ ότι προβλέπονταν από την αρχή δρομολόγια Πειραιάς - Αεροδρόμιο. Οι βασικές διαδρομές, προσωρινά κατά την γνώμη μου, θα διαμορφωθούν όπως τα λες καθώς στα τέλη του χρόνου θα είναι ηλεκτροδοτημένο το Κιάτο -Αεροδρόμιο, αλλά όχι το Πειραιάς - Χαλκίδα. Η μονή γραμμή αρχικά προοριζόταν για υπηρεσιακή. Πιστεύω ότι όοοοοοταν τελειώσουν τα έργα θα έχουμε Πειραίας-Κιάτο/Χαλκίδα/ΔΑΑ και Αεροδρόμιο-Μαγούλα.
Οι Άγιοι Ανάργυροι και η Μεταμόρφωση όντως άνοιξαν! Στους Αγίους προβλέπεται και αφετηριά λεωφορείων, όταν τελειώσει οριστικά ο σταθμός. Επιβάλλεται να πάνε εκεί τουλάχιστον τα 421 και 892.