Thread Rating:
- 2 Vote(s) - 3.5 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ
|
mercedes elbo
Contributor
Posts: 359
Joined: 05-08-2010
|
Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ
Σκέφτηκα να ιδρύσω αυτό το θέμα καθώς πολλές γραμμές κάνουν αρκετά νεκρά χιλιόμετρα καθημερινώς για να φτάσουν σε αφετηρίες-τέρματα.
Έτσι προτείνω τις εξής αλλαγές:
109 - Ελληνικό
406 - Ανθούσα
407 - Ανθούσα
550 - Ράλλη μόνο για τις βάρδιες από και προς Κηφισιά
732 - Ελληνικό μόνο για τις βάρδιες από και προς Βύρωνα
054 - Ελληνικό μόνο για τις βάρδιες από και προς Βύρωνα
Α8 - Βοτανικός μόνο για τις βάρδιες από και προς Πολυτεχνείο
447 - Ανθούσα
(This post was last modified: 18-01-2012, 01:26 AM by mercedes elbo.)
|
|
18-01-2012, 01:25 AM |
|
Citaro
Honorary member
Posts: 202
Joined: 13-11-2009
|
RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ
Ωραίο το θέμα που άνοιξες . Πρέπει όμως να επικαιροποιηθεί η κατάσταση με τα οχήματα που διαθέτει το κάθε Α/Σ (κάπου μέσα στο forum την έχουμε, θα ψάξω να τη βρώ αργότερα) και να δούμε για κάθε γραμμή που προτείνεις, αν βγαίνουν τα οχήματα.
Ειδικά με τις νταλίκες το θέμα είναι περίπλοκο, καθώς εδρεύουν μόνο σε δύο αμαξοστάσια. Και όσο λάθος είναι να βγαίνει το 550 μόνο από Ελληνικό και να κάνει ταξίδι ολόκληρο για να πάρει/σχολάσει από Κηφισία, άλλο τόσο λάθος είναι και το 608 (και το Γαλάτσι δεν είναι πολύ πιό κοντά).
Οι περισσότερες γραμμές με νταλίκες (πλήν Α2/3/4, Ε22, 237/154/171/Χ97) είναι μακριά από το Α/Σ Ελληνικού. Έλα όμως που η Ράλλη δεν έχει τέτοια δυναμικότητα να τις τροφοδοτήσει όλες...
Επίσης, το Ελληνικό έχει τεράστιο πρόβλημα με τα 12μετρα. Γι' αυτό και δόθηκαν τα Ιλίσια στην Ανθούσα, το 250 στο Βοτανικό, το 206 στο Μπραχάμι κλπ.
Γι' αυτό, για να δώσουμε πχ το 109 στο Ελληνικό, πρέπει να βρούμε μια γραμμή του Ελληνικού με 6 οχήματα 12μετρα να τη δώσουμε στο Μπραχάμι.
|
|
18-01-2012, 03:06 PM |
|
notis
Εγγεγραμμένος
Posts: 23
Joined: 12-01-2010
|
RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ
Το πιό κουφό, απο όλα είναι η γραμμή Α5, που έχει αφετηρία μπροστά
στην είσοδο ενος αμαξοστασίου ( Ανθούσα ), αλλά τα οχήματα βγαίνουν απο Αμαξοστάσιο
30 χλμ. μακριά ( Ελληνικό ).
Βέβαια η Ανθούσα διαθέτει οχήματα φυσικού αερίου, αλλά θα έπρεπε να προβλεφθεί μετεγκατάσταση κάποιων GN, ώστε να ξεκινούν απο εκεί τουλάχιστον 5 οχήματα.
(This post was last modified: 18-01-2012, 07:05 PM by notis.)
|
|
18-01-2012, 07:05 PM |
|
abc
Εγγεγραμμένος
Posts: 412
Joined: 13-10-2009
|
RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ
(18-01-2012, 07:05 PM)notis Wrote: Το πιό κουφό, απο όλα είναι η γραμμή Α5, που έχει αφετηρία μπροστά
στην είσοδο ενος αμαξοστασίου ( Ανθούσα ), αλλά τα οχήματα βγαίνουν απο Αμαξοστάσιο... Αυτό έχει να κάνει με το είδος των οχημάτων. Το από ποιό αμαξοστάσιο εξυπηρετείται μία γραμμή δεν εξαρτάται μόνο από την απόσταση, αλλά από το είδος και τον αριθμό των οχημάτων που απαιτούνται.
|
|
18-01-2012, 07:50 PM |
|
nikos1991
Εγγεγραμμένος
Posts: 195
Joined: 09-07-2011
|
RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ
(18-01-2012, 07:50 PM)abc Wrote: Αυτό έχει να κάνει με το είδος των οχημάτων. Το από ποιό αμαξοστάσιο εξυπηρετείται μία γραμμή δεν εξαρτάται μόνο από την απόσταση, αλλά από το είδος και τον αριθμό των οχημάτων που απαιτούνται.
Θα ήταν δύσκολο να εξυπηρετηθούν και οι GN από την Ανθούσα; Όπως γινόταν στην προ φυσικού αερίου εποχή με τις νταλίκες #700-#719.
Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί το 1ο 608 από Γαλάτσι είναι με GN κι όχι με σόμπα, αφού το Α/Σ της Ράλλη είναι πιο κοντά στο Γαλάτσι...
|
|
19-01-2012, 12:49 AM |
|
mercedes elbo
Contributor
Posts: 359
Joined: 05-08-2010
|
RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ
(18-01-2012, 03:06 PM)Citaro Wrote: Ωραίο το θέμα που άνοιξες . Πρέπει όμως να επικαιροποιηθεί η κατάσταση με τα οχήματα που διαθέτει το κάθε Α/Σ (κάπου μέσα στο forum την έχουμε, θα ψάξω να τη βρώ αργότερα) και να δούμε για κάθε γραμμή που προτείνεις, αν βγαίνουν τα οχήματα.
Ειδικά με τις νταλίκες το θέμα είναι περίπλοκο, καθώς εδρεύουν μόνο σε δύο αμαξοστάσια. Και όσο λάθος είναι να βγαίνει το 550 μόνο από Ελληνικό και να κάνει ταξίδι ολόκληρο για να πάρει/σχολάσει από Κηφισία, άλλο τόσο λάθος είναι και το 608 (και το Γαλάτσι δεν είναι πολύ πιό κοντά).
Οι περισσότερες γραμμές με νταλίκες (πλήν Α2/3/4, Ε22, 237/154/171/Χ97) είναι μακριά από το Α/Σ Ελληνικού. Έλα όμως που η Ράλλη δεν έχει τέτοια δυναμικότητα να τις τροφοδοτήσει όλες...
Επίσης, το Ελληνικό έχει τεράστιο πρόβλημα με τα 12μετρα. Γι' αυτό και δόθηκαν τα Ιλίσια στην Ανθούσα, το 250 στο Βοτανικό, το 206 στο Μπραχάμι κλπ.
Γι' αυτό, για να δώσουμε πχ το 109 στο Ελληνικό, πρέπει να βρούμε μια γραμμή του Ελληνικού με 6 οχήματα 12μετρα να τη δώσουμε στο Μπραχάμι.
Κάτσε πως έχει τεράστιο πρόβλημα με 12μετρα. Απ'όσο θυμάμαι το Ελληνικό έχει 113 Ν1 και 5 Ν2 δηλ. σύνολο 118 12μετρα. Αυτή τη στιγμή δρομολογεί: 141~9, 237~3, 235~5, Τοπικά Γλυφάδας~10, 210~4, 155~3, 216~3 (2 το απόγευμα), 201~3 (2 το απόγευμα), 203/204~8, 140~15.
Επίσης μπαίνουν αρκετά συχνά Ν1 στα Β2, Α3/Β3, Α4 και καποιες φορές το 237 παίρνει ακόμα και όλα τα οχήματά του με Ν1οπότε αντε ας πούμε ότι μπαίνουν περίπου άλλα 15. Σύνολο 78 δηλαδή κάθε μέρα κάθονται στο Α/Σ τουλάχιστον 40 οχήματα οπότε δεν βλέπω κανένα λόγο να βγαίνει το 109 από Μπραχάμι.
(19-01-2012, 12:49 AM)nikos1991 Wrote: Θα ήταν δύσκολο να εξυπηρετηθούν και οι GN από την Ανθούσα; Όπως γινόταν στην προ φυσικού αερίου εποχή με τις νταλίκες #700-#719.
Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί το 1ο 608 από Γαλάτσι είναι με GN κι όχι με σόμπα, αφού το Α/Σ της Ράλλη είναι πιο κοντά στο Γαλάτσι...
Νομίζω ότι η Ανθούσα έχει πάρα πολλές γκαζιέρες 1ης παραλαβής και δεν έχει χώρο. Γενικά πάντως άμα είχε η Ανθούσα GN θα μπορούσε να 'χει τις βάρδιες της Ανθούσας του Α5, της Αγίας Παρασκευής των Β5 και 421 και της Κηφησιάς των Α7 και 550. Συνεπώς πρέπει να γίνει μια αναδιάταξη οχημάτων στα Α/Σ.
|
|
19-01-2012, 02:02 AM |
|
aliance
Οδηγός
Posts: 198
Joined: 14-10-2009
|
RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ
Από 1/4/2013 το 201 το αναλαμβάνει το Μπραχάμι.
|
|
28-03-2013, 12:27 PM |
|
ecoj
Εγγεγραμμένος
Posts: 187
Joined: 12-04-2013
|
RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ
Την τελευταία εβδομάδα λοιπόν το 250 πέρασε από το Ελληνικό στο Βοτανικό ενώ το 730 από το Βοτανικό στα Άνω Λιόσια.
|
|
08-06-2013, 10:10 PM |
|
nikos1991
Εγγεγραμμένος
Posts: 195
Joined: 09-07-2011
|
RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ
Θα μπορούσαν οι γραμμές που είναι δίπλα να Α/Σ να αναλάμβάνουν τις πρωϊνές διαδρομές προς κέντρο και έπειτα να παίρνουν τον τύπο οχήματος που του ταιριάζει και εξηγούμαι:
Θα μπορούσε το Α5 να κατεβαίνει με γκαζιέρες και να ξεκινάνε ολες οι GN από Ακαδημία. Οι γκαζιέρες μετά από 1 δρομολόγιο προς κέντρο θα μπαίνουν σε 220-221, 203 και όποια άλλη γραμμή κέντρου παίρνει γκαζιέρα Ανθούσας. Έτσι κερδίζουμε 15.4 νεκρά χιλιόμετρα που είναι το Ανθούσα - Ακαδημία για τη γκαζιέρα και 13,7 που είναι η διαφορά Α/Σ Ελληνικού - Ακαδημία από Α/Σ Ελληνικού - Ανθούσα.
Αντίστοιχα και για το Β12 που κάνει τέρμα μέσα στο Α/Σ Λιοσίων, θα μπορούσε να βγαίνει με Citelis, τα οποία θα μπαίνουν με τη σειρά τους στο Α13. Έτσι τα νεκρά km θα είναι η απόσταση Μάρνη - Ζήνωνος. Οπότε θα ξεκινάνε όλες οι σόμπες από Μάρνη.
|
|
09-06-2013, 02:56 AM |
|
nikos1991
Εγγεγραμμένος
Posts: 195
Joined: 09-07-2011
|
RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ
(18-10-2013, 01:37 AM)nikolas86 Wrote: Να ρωτήσω κάτι μιας και ολίγον άσχετος;
Το Β9 με Solaris από ποιο αμαξοστάσιο εξυπηρετείται;
Είδα 00.45 ένα Solaris με προμετωπίδα Β9 να κατεβαίνει τον Κηφισό στο ύψος του Αιγάλεω...
Πέτρου Ράλλη. Δεν υπάρχουν αλλού Solaris 18μετρα.
|
|
18-10-2013, 02:18 AM |
|
ecoj
Εγγεγραμμένος
Posts: 187
Joined: 12-04-2013
|
RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ
Μπορεί να ήταν εκτός υπηρεσίας και απλά να είχε αυτή τη προμετωπίδα. Συχνά βάζουν ότι να 'ναι στις προμετωπίδες όπως ένα άλλο 18μετρο Solaris πριν λίγες μέρες με προμετωπίδα 752.
(This post was last modified: 18-10-2013, 01:26 PM by ecoj.)
|
|
18-10-2013, 01:25 PM |
|
marios.ilioupoli
Εγγεγραμμένος
Posts: 216
Joined: 21-02-2012
|
RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ
(18-10-2013, 11:28 AM)nikolas86 Wrote: Το θέμα είναι ότι το είδα μετά την έξοδο της Π. Ράλλη..
Ακριβώς όπως το είπε ο ecoj. Δεν είναι λίγες οι φορές που κάποιοι οδηγοί επιλέγουν να βάλουν σε εκτός υπηρεσίας όχημα, αντί την προμετωπίδα "ΣΥΓΝΩΜΗ ΕΚΤΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ", κάποια άλλη.
|
|
18-10-2013, 03:55 PM |
|
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
|