Thread Rating:
- 2 Vote(s) - 2.5 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
KEF_75
Εγγεγραμμένος
Posts: 18
Joined: 20-11-2014
|
RE: ΚΤΕΛ Κεφαλλονιάς
Λοιπόν, ρώτησα σε ένα Σουηδικό φόρουμ για παλαιά λεωφορεία και μου ανέφεραν τα εξής:
Είναι φτιαγμένο πάνω στο σασί του φορτηγού, τύπου L375. Αυτά κατασκευαζόταν μεταξύ 1954-62. Είχε μια πετρελαιομηχανή D47 με 95 ίππους.
Λεωφορείο τέτοιου τύπου δε χρησιμοποιήθηκε ποτέ στη Σκανδιναβία, τουλάχιστον όχι στη Σουηδία. Άρα, η υπερκατασκευή είναι φτιαγμένη στο εξωτερικό. Έφτιαχνε κανείς τέτοια εποχή λεωφορεία Volvo στην Ελλάδα;
|
|
22-11-2014, 01:28 PM |
|
KEF_75
Εγγεγραμμένος
Posts: 18
Joined: 20-11-2014
|
RE: ΚΤΕΛ Κεφαλλονιάς
Μια φωτογραφία του τελευταίου, όπως πιστεύω, O303 στο ΚΤΕΛ Κεφαλληνίας.
Τουλάχιστον, δεν έχω δει κανένα άλλο τελευταία στο νησί.
#37 Mercedes-Benz O303 (KEZ-3767)
(This post was last modified: 02-12-2014, 05:15 PM by KEF_75.)
|
|
29-11-2014, 05:07 PM |
|
KEF_75
Εγγεγραμμένος
Posts: 18
Joined: 20-11-2014
|
RE: ΚΤΕΛ Κεφαλλονιάς
Μερικές επιπλέον φωτογραφίες του ΚΤΕΛ Κεφαλληνίας.
Έχω μερικές απορίες και ελπίζω κάποιος από εσάς να μπορέσει να με βοηθήσει λίγο.
#20 Kässbohrer Setra S315HD (KEZ-2170)
Τα χρώματα είναι ασυνήθιστα για το Κεφαλλονίτικο ΚΤΕΛ. Γνωρίζει μήπως κανείς την προϊστορία του συγκεκριμένου λεωφορείου;
Αυτό το όμορφο λεωφορείο κυκλοφορεί εδώ και μερικές εβδομάδες στην Κεφαλλονιά:
#31 Mercedes-Benz O404 (ΕΥΑ-3090)
Όπως βλέπετε, έχει ασυνηθίστα χρώματα και ξένες, μη Κεφαλλονίτικες, πινακίδες. Και εδώ η ίδια ερώτηση, γνωρίζει κανείς κάτι για την προϊστορία του;
Και άλλο ένα λεωφορείο του ΚΤΕΛ Κεφαλληνίας, με ασυνήθιστο χρωματισμό:
#13 Kässbohrer Setra S315GT-HD (KEZ-4640)
Γνωρίζει κάποιος από πού μας ήρθε;
(This post was last modified: 02-12-2014, 05:12 PM by KEF_75.)
|
|
02-12-2014, 04:55 PM |
|
KEF_75
Εγγεγραμμένος
Posts: 18
Joined: 20-11-2014
|
RE: ΚΤΕΛ Κεφαλλονιάς
Παιδιά, έχω μια ερώτηση σχετικά με ένα Volvo Century που είδα στο νησί.
1) Όταν πάνω στο λεωφορείο αναφέρει "Volvo Irizar Saracakis", πού είναι κατασκευασμένο/συναρμολογημένο; Στην Ισπανία;
2) Το Century II βασίζεται στο Volvo B12; Ρωτώ, επειδή στη βικιπαίδεια αναφέρει το Β11 και Β13, αλλά πάνω στο λεωφορείο λέει Β12.
Σας ευχαριστώ πολύ!
|
|
03-12-2014, 11:46 AM |
|
Paul
Administrator
Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
|
RE: ΚΤΕΛ Κεφαλλονιάς
(02-12-2014, 04:55 PM)KEF_75 Wrote: Μερικές επιπλέον φωτογραφίες του ΚΤΕΛ Κεφαλληνίας.
Έχω μερικές απορίες και ελπίζω κάποιος από εσάς να μπορέσει να με βοηθήσει λίγο.
#20 Kässbohrer Setra S315HD (KEZ-2170)
Τα χρώματα είναι ασυνήθιστα για το Κεφαλλονίτικο ΚΤΕΛ. Γνωρίζει μήπως κανείς την προϊστορία του συγκεκριμένου λεωφορείου;
Αυτό το όμορφο λεωφορείο κυκλοφορεί εδώ και μερικές εβδομάδες στην Κεφαλλονιά:
#31 Mercedes-Benz O404 (ΕΥΑ-3090)
Και άλλο ένα λεωφορείο του ΚΤΕΛ Κεφαλληνίας, με ασυνήθιστο χρωματισμό:
#13 Kässbohrer Setra S315GT-HD (KEZ-4640) Ωραίες οι φωτόγραφίες σου φίλε Kef_75
1) Για το 315 δεν γνωρίζω κάτι αλλά γενικά περι χρωματισμών ΚΤΕΛ ο κάθε ιδιοκτήτης επιλέγει το δικό του απλά κανονικά πρέπει να έχει πράσινους ή "κοκκαλί" μπεζ χρωματισμούς με χαρακτηριστικά χρώματα για να διαφέρει απο τα τουριστικά λ/φ. Βέβαια απο την στιγμή που το λεωφορείο περνά ΚΤΕΟ με τον χρωματισμό που έχει δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Άλλωστε πολλά ΚΤΕΛ (πχ. της Καρδίτσας) έχουν παράδοση στα λεωφορεία με τους πιο ακατάλληλους χρωματισμούς που τα περνάς για τουριστικά :p
2) Το #31 το θυμάμαι περίπου απο το 2011 στο ΚΤΕΛ. Έχει πινακίδες Λευκάδας και αν δεν κάνω λάθος πρέπει να είναι απο αυτά που αντικαταστάθηκαν το 2009
3) Tο συγκεκριμένο έχει χρωματισμό αθηναικού τουριστικού γραφείου. Κυκλοφορεί ένα Bova Magiq στα ίδια χρώματα αλλα αυτή την στιγμή μου διαφεύγει το όνομα του γραφείου.
(03-12-2014, 11:46 AM)KEF_75 Wrote: Παιδιά, έχω μια ερώτηση σχετικά με ένα Volvo Century που είδα στο νησί.
1) Όταν πάνω στο λεωφορείο αναφέρει "Volvo Irizar Saracakis", πού είναι κατασκευασμένο/συναρμολογημένο; Στην Ισπανία;
2) Το Century II βασίζεται στο Volvo B12; Ρωτώ, επειδή στη βικιπαίδεια αναφέρει το Β11 και Β13, αλλά πάνω στο λεωφορείο λέει Β12.
Σας ευχαριστώ πολύ!
1) Το Irizar δεν χτίζονται στην Ελλάδα αλλά εξ΄ ολοκλήρου στην Ισπανία. Αν γράφει Saracakis κάπου είναι ως συνεργείο μιας και είναι ο αντιπρόσωπος της Volvo στην χώρα.
2) Η Irizar ειναι αμαξοποία. Προσφέρει τα αμαξώματά της σε διάφορα σασσί (Volvo, Mercedes, Daf, Scania, Iveco). Στην περίπτωση που είναι της Volvo αυτό είναι το B12B για τα 12μετρα λεωφορεία της (δηλαδή και το Century II αλλά και το PB) στα πιο πολλά που κυκλοφορούν αλλά έχει χτίσει και αρκετά κομμάτια σε άλλα πλαίσια όπως το B7R.
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα
|
|
04-12-2014, 08:13 PM |
|
KEF_75
Εγγεγραμμένος
Posts: 18
Joined: 20-11-2014
|
RE: ΚΤΕΛ Κεφαλλονιάς
Ευχαριστώ πολύ Παύλο!
1α) Μάλιστα. Κρίμα βεβαίως, επειδή τουλάχιστον στην περίπτωση της Κεφαλλονιάς, θυμάμαι μικρός τα λεωφορεία όλα μα όλα με τον ίδιο ακριβώς χρωματισμό. Κατά τη γνώμη μου, φαινόταν πολύ πιο επαγγελματικά έτσι και συνάμα και εντυπωσιακά. Αλλά γούστα είναι αυτά ...
2α) Άρα, εάν κατάλαβα καλά, αυτό ήταν το #31 του ΚΤΕΛ Λευκάδος έως το 2009 και από το 2011 ανήκει στο ΚΤΕΛ Κεφαλληνίας;
-> Δε θα έπρεπε εντός εύλογου χρονικού διαστήματος να του αλλάξουν πινακίδες;
-> Αυτό πώς και μένει στα άσπρα;
3α) Οπότε αγοράστηκε από εκεί πιθανώς.
=====================================================================
1β) Η Saracakis, δε φτιάχνει πια αμαξώματα;
2β) Ευχαριστώ!
=====================================================================
Και μερικές νέες ερωτήσεις. Ελπίζω να με συγχωρέσετε
4) Το ΚΕΒ-4180 τι ακριβώς ΜΑΝ είναι; Το αναφέρει στην πρώτη σελίδα του παρόν θέματος, ως ΜΑΝ 422. Μόνο που δε βρίσκω κάτι με αυτό το χαρακτηρισμό ...
5) Το Scania Hispano Divo, πάνω σε ποιο σασσί της Scania φτιάχνεται;
6) Η ίδια ερώτηση σχετικά με ένα ΜΑΝ Beulas Aura.
Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά!
(This post was last modified: 05-12-2014, 10:48 AM by KEF_75.)
|
|
04-12-2014, 10:42 PM |
|
KEF_75
Εγγεγραμμένος
Posts: 18
Joined: 20-11-2014
|
RE: ΚΤΕΛ Κεφαλλονιάς
Ανακάλυψα άλλο ένα λεωφορείο στην Κεφαλλονιά με Λευκαδίτικες πινακίδες.
Ένα Mercedes-Benz O404 με #5 και πινακίδες EYA-34?3.
Το #5 του ΚΤΕΛ Λευκάδας στη γκάλερυ, έχει τελείως διαφορετικές πινακίδες.
Μήπως μπορεί κάποιος να συμπληρώσει την πινακίδα;
(This post was last modified: 06-12-2014, 08:01 PM by KEF_75.)
|
|
06-12-2014, 07:58 PM |
|
Paul
Administrator
Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
|
RE: ΚΤΕΛ Κεφαλλονιάς
(04-12-2014, 10:42 PM)KEF_75 Wrote: Ευχαριστώ πολύ Παύλο!
1α) Μάλιστα. Κρίμα βεβαίως, επειδή τουλάχιστον στην περίπτωση της Κεφαλλονιάς, θυμάμαι μικρός τα λεωφορεία όλα μα όλα με τον ίδιο ακριβώς χρωματισμό. Κατά τη γνώμη μου, φαινόταν πολύ πιο επαγγελματικά έτσι και συνάμα και εντυπωσιακά. Αλλά γούστα είναι αυτά ...
2α) Άρα, εάν κατάλαβα καλά, αυτό ήταν το #31 του ΚΤΕΛ Λευκάδος έως το 2009 και από το 2011 ανήκει στο ΚΤΕΛ Κεφαλληνίας;
-> Δε θα έπρεπε εντός εύλογου χρονικού διαστήματος να του αλλάξουν πινακίδες;
-> Αυτό πώς και μένει στα άσπρα;
=====================================================================
1β) Η Saracakis, δε φτιάχνει πια αμαξώματα;
=====================================================================
Και μερικές νέες ερωτήσεις. Ελπίζω να με συγχωρέσετε
4) Το ΚΕΒ-4180 τι ακριβώς ΜΑΝ είναι; Το αναφέρει στην πρώτη σελίδα του παρόν θέματος, ως ΜΑΝ 422. Μόνο που δε βρίσκω κάτι με αυτό το χαρακτηρισμό ...
5) Το Scania Hispano Divo, πάνω σε ποιο σασσί της Scania φτιάχνεται;
6) Η ίδια ερώτηση σχετικά με ένα ΜΑΝ Beulas Aura.
Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά!
1α) Είναι στην διακριτική ευχαίρια του ΚΤΕΛ αν θέλει να επιβάλλει κοινό εταιρικό χρωματισμό (livery) με τροποποίηση του καταστατικού του.
2α) Κατα την μεταπώληση δεν υπάρχει καμία υποχρέωση αλλαγής πινακίδων όπως και με τα ΙΧ. Απλα αλλάζει ο ιδιοκτήτης ενω το λεωφορείο παραμένει ταξινομημένο ως Δ.Χ. αφού συνεχίζει σε ΚΤΕΛ. Συνήθως οι πιο πολλοί ιδιοκτήτες πάνε στην διεύθυνση συγκοινωνίων και πέρνουν τοπικές πινακίδες για πιο πρακτικούς λόγους η για να ταιρίαξουν τον αρ. παρμπρίζ με τον αρ. κυκλ. όπως σε πολλά ΚΤΕΛ αλλα δεν υπάρχει κάποια υποχρέωση. Για το χρώμα όπως είπα αν περνά ΚΤΕΟ κανονικά ειναι το τελευταίο που θα κοιτάξει κάποιος ειδικά τώρα που ένα βάψιμο είναι αρκετά μεγάλο έξοδο.
1β) Όχι η "Σαρακάκης" δεν φτιάχνει πλέον νέα αμαξώματα παρα μόνο ως επισκευές πελατών της και λειτουργεί ως αντιπρόσωπος την Volvo και συνεργείο.
4) Είναι MAN Lion's Star γνωστό και ως FRH 422 αλλά η επειδή το 422 αναφέρεται σε ιπποδύναμη και κάποια δεν φοράνε αυτό το μοτέρ αλλά το μεγαλύτερο με τα 460hp χρησιμοποιούμε το διακριτικό του μοντέλου ως αμάξωμα το οποίο είναι A03. Μπορείς να βρείς πιο αναλυτικά τον διαχωρισμό ακολουθώντας την κατηγορία των κατασκευαστών στη Gallery
5) Κατά κανόνα στα Κ480 και K124 πάλι ανάλογα την παραγγελία όπως τα πιο πολλά ισπανικά.
6) Γενικά στα 12μετρα λεωφορεία χρησιμοποιείται κάποιο σασσί MAN 18.xx0 HOCL (τύπος A51/R33). Όπου το xx0 πάει αναλόγως του κινητήρα. π.χ. στον συνηθισμένο των 440 ίππων το σασσί είναι το MAN 18.440 HOCL. Αντίστοιχα για τα τριαξονικά MAN Beulas έχεις το MAN 24.xx0 HOCLN (A54/R37)...
(06-12-2014, 07:58 PM)KEF_75 Wrote: Ανακάλυψα άλλο ένα λεωφορείο στην Κεφαλλονιά με Λευκαδίτικες πινακίδες. Ένα Mercedes-Benz O404 με #5 και πινακίδες EYA-34?3.
Το #5 του ΚΤΕΛ Λευκάδας στη γκάλερυ, έχει τελείως διαφορετικές πινακίδες.
Αυτο είναι λογικό φίλε μου. Και να έγινε οποιαδήποτε αλλαγή η πιθανότητα να πάει στο ίδιο νούμερο του στόλου που ήταν σε προηγούμενο ΚΤΕΛ είναι ελάχιστη.
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα
|
|
11-12-2014, 02:16 PM |
|
KEF_75
Εγγεγραμμένος
Posts: 18
Joined: 20-11-2014
|
RE: ΚΤΕΛ Κεφαλλονιάς
Σε ευχαριστώ πολύ! Κάτι αρχίζω και καταλαβαίνω σιγά σιγά
Ορίστε και άλλη μια βραδιάτικη.
#6 Mercedes-Benz O404 (ΚΕΒ-3150)
|
|
11-12-2014, 03:18 PM |
|
KEF_75
Εγγεγραμμένος
Posts: 18
Joined: 20-11-2014
|
RE: ΚΤΕΛ Κεφαλλονιάς
Δύο μικρές ερωτήσεις:
1) Πώς μπορώ να ανεβάσω εικόνες στα άλμπουμ των εκάστοτε ΚΤΕΛ;
2) Γνωρίζει κανείς το παρακάτω Ο303;
|
|
14-12-2014, 12:16 PM |
|
Nikolas A.
Super Moderator
Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
|
RE: ΚΤΕΛ Κεφαλλονιάς
Απάντηση για το πρώτο σκέλος:
(23-02-2012, 09:55 AM)AlexNik Wrote: Οι παρακάτω παράγραφοι περιγράφουν λεπτομερώς τους όρους λειτουργίας των Gallery της ιστοσελίδας.
1.1 Έπειτα από την εγγραφή τους στην ιστοσελίδα, οι χρήστες έχουν την δυνατότητα να οργανώσουν προσωπικά άλμπουμ στην ανοικτή (Open) φωτογραφική γκαλερί της ιστοσελίδας. Από εκεί, οι διαχειριστές αξιολογούν τις φωτογραφίες που έχουν ανέβει και ανάλογα αναβαθμίζουν τους χρήστες σε Premium Users - ομάδα στην οποία οι χρήστες μπορούν να ανεβάσουν στην κύρια gallery φωτογραφίες υπό το καθεστώς έγκρισης από τους διαχειριστές. Οι διαχειριστές έχουν την δυνατότητα να αναβαθμίσουν ή να υποβαθμίσουν τους χρήστες ανάλογα με την συνολική τους απόδοση στην gallery. Κριτήριο για να παραμείνει κανείς στις ομάδες που ανεβάζουν φωτογραφίες στην Gallery της ιστοσελίδας είναι, πέρα των παρακάτω, και η εναρμόνιση του χρήστη με τον τρόπο συμπλήρωσης των στοιχείων της φωτογραφίας σύμφωνα με τις υπάρχουσες φωτογραφίες της Gallery.
1.2 Οι φωτογραφίες των Premium Users, έπειτα από το ανέβασμα, τοποθετούνται σε μια ουρά, όπου μένουν εκεί μέχρι να αξιολογηθούν από τους διαχειριστές. Οι φωτογραφίες μπορεί να μείνουν στην ουρά επ 'αόριστον ή/και να διαγραφούν.
1.3 Τα κριτήρια προσθήκης των φωτογραφιών ορίζονται από τους διαχειριστές, μπορούν να αλλάξουν σύμφωνα με τις ανάγκες της ιστοσελίδας
...
Στο ποστ περιγράφεται και ποιες φωτογραφίες προτιμόνται ή όχι αλλά και διάφορα άλλα χρήσιμα στοιχεία για τους χρήστες.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.
Ουδέν κρυπτόν!
(This post was last modified: 25-12-2014, 01:36 PM by Nikolas A..)
|
|
25-12-2014, 01:35 PM |
|
KEF_75
Εγγεγραμμένος
Posts: 18
Joined: 20-11-2014
|
RE: ΚΤΕΛ Κεφαλλονιάς
To #18 του ΚΤΕΛ Κεφαλληνίας, καθοδόν για Φισκάρδο.
|
|
18-11-2015, 10:37 AM |
|
KEF_75
Εγγεγραμμένος
Posts: 18
Joined: 20-11-2014
|
RE: ΚΤΕΛ Κεφαλλονιάς
Ανανεωμένη λίστα με τις τελευταίες παρατηρήσεις (19.12.2017):
Υπεραστικά:
1 Mercedes-Benz Ο 580 Travego KEB-5320
2 Mercedes-Benz Tourismo KEZ-2565
3 Volvo Β12/Irizar Century II KEA-8626
4 Mercedes-Benz O 580 Travego KEZ-2584
5 Mercedes-Benz O 404 EYA-3473 -> Πρώην #13 Λευκάδα[/color]
6 Volvo Β12B/Irizar Century II AXX-3174 -> Πρώην #74 Αχαϊα
7 Mercedes-Benz O 404 KEB-3930
8 Volvo Β12B/Irizar Century II KEZ-2050
9 MAN ???/Beulas Aura KEB-4970
10 Volvo B12B/Irizar PB 12.37 ΚΕΖ-2210
11 Mercedes-Benz O 350 Tourismo Facelift KEB-4969
12 Volvo B9R/Irizar Century II KEZ-5980
13 Kässbohrer Setra S315GT-HD KEZ-4640
14 Mercedes-Benz Tourismo ΚΕΖ-2555
15 Mercedes-Benz O 350 Tourismo Facelift KEB-4990
16 Mercedes-Benz Tourismo II KEZ-2560
17 Mercedes-Benz O 404 KEB-6990
18 Mercedes-Benz O 303 KEA-6997
19 Volvo B12B/Irizar PB KEB-7220
20 Kässbohrer Setra S315HD KEZ-2170
21 Mercedes-Benz O 580 Travego KEZ-2190
22 Mercedes-Benz O 580 Travego ΚΕΒ-4805
23 Mercedes-Benz O 580 Travego ΚΕΒ-4070
24 Mercedes-Benz O 404 KEB-2900
25 Mercedes-Benz O 404 KEZ-2004
26 Volvo ???/Irizar PB 12.37 ΚΕΖ-2226
27 Scania ???/Hispano Divo I KEZ-5710
28 Mercedes-Benz O 404 KEB-4141
29 Mercedes-Benz Tourismo KEZ-2590
30 DAF/VDL Bova KAM-7280 -> Πρώην #35 Καρδίτσα
31 Mercedes-Benz O 404 EYA-3090 -> Πρώην #16 Λευκάδα
32 Mercedes-Benz Tourismo KEZ-2582
33 Volvo ???/Irizar Century II KEZ-1530
34 Mercedes-Benz O 404 KEB-2520
35 Mercedes-Benz O 350 Tourismo Facelift KEB-5055
36 Mercedes-Benz O 350 Tourismo Facelift KEB-8559
37 Mercedes-Benz O 303 KEZ-3767 -> Πρώην #2 Κεφαλλονιά
38 Mercedes-Benz O 404 ΚΕΒ-4000
39 Mercedes-Benz O 303 KEB-3550
40 Volvo B12B/Irizar PB 12.37 KEZ-2240
41 Mercedes-Benz O 350 Tourismo Facelift KEZ-1000
Τουριστικά
50 DAF/Jonckheere Deauville KEA-1180
51 Temsa Opalin KEZ-5556
53 Mercedes-Benz O 404 KEB-2950
55 Mercedes-Benz O 303 KEA-7400
56 Mercedes-Benz O 404 KEB-3461
57 Mercedes-Benz O 404 KEB-3460
?? DAF/Jonckheere Deauville KEA-1260
?? Mercedes-Benz O 303 KEA-6838
?? Mercedes-Benz ??? KEA-8655
Αστικά
- Mercedes-Benz O 530 Citaro KEZ-6430 -> Πρώην ???
- Mercedes-Benz Sprinter CDI IMN-1380
- Neoplan N4010 KEB-3629 -> Πρώην LI-XX-10
- Neoplan N4411 Centroliner KEZ-2596 -> Πρώην OF-LL-165
(This post was last modified: 19-12-2017, 01:52 PM by KEF_75.)
|
|
15-12-2015, 02:47 PM |
|
KEF_75
Εγγεγραμμένος
Posts: 18
Joined: 20-11-2014
|
RE: ΚΤΕΛ Κεφαλλονιάς
Αλλαγές στο ΚΤΕΛ Κεφαλληνίας:
Το #12 πρώην MAN FRH 422 KEB-4180 έγινε Volvo/Irizar Century KEZ-5980. Δε γνωρίζω εάν είναι πρώτης ή δεύτερης γενεάς.
Το #27 Scania/Hispano Divo I ΚΕΖ-3663 άλλαξε πινακίδες σε ΚΕΖ-5710. Άγνωστο γιατί ...
Και μια συμπληρωματική πληροφορία για τα αρχεία:
Το Neoplan ΚΕΒ-3629 είναι N4010NF πρώην Stadtbus Lindau LI-XX-10 με VIN: WAG240102RPN21759.
|
|
31-10-2016, 06:12 PM |
|
Tsolakoglou
Εγγεγραμμένος
Posts: 17
Joined: 30-09-2017
|
RE: ΚΤΕΛ Κεφαλλονιάς
Το #34 πωλείται από την Papadakis Bros. Γνωρίζει κάποιος με τι αντικαταστάθηκε;
|
|
21-11-2017, 12:28 AM |
|
KEF_75
Εγγεγραμμένος
Posts: 18
Joined: 20-11-2014
|
RE: ΚΤΕΛ Κεφαλλονιάς
Δυστυχώς όχι ...
Θα το ψάξω όμως!
Ανανεώθηκε και η λίστα στη δημοσίευση #33
|
|
19-12-2017, 01:32 PM |
|
KEF_75
Εγγεγραμμένος
Posts: 18
Joined: 20-11-2014
|
RE: ΚΤΕΛ Κεφαλλονιάς
Tourismo ή Tourismo Facelift;
(This post was last modified: 19-12-2017, 03:54 PM by KEF_75.)
|
|
19-12-2017, 03:49 PM |
|
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
|