Forum
Τρόλεϊ: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων - Printable Version

+- Forum (https://mesametaforas.gr/forum)
+-- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41)
+--- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+---- Forum: Συγκοινωνιακός σχεδιασμός (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=235)
+---- Thread: Τρόλεϊ: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων (/showthread.php?tid=202)

Pages: 1 2


Τρόλεϊ: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων - abc - 22-04-2010

Στις 12 Απριλίου καταργήθηκε η "9". Ταυτόχρονα επεκτάθηκε η "2" μέχρι την Άνω Κυψέλη και πλέον έχει κοινή αφετηρία με την "4".


RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων - AlexNik - 23-04-2010

Ακριβως.

Τα δρομολογια της "9", οπως ειχαν ανακοινωσει, συγχωνευτηκαν με αυτα των γραμμων "2" και "4".

Τωρα, αν αυτο εγινε στην πραξη, δεν γνωριζω να απαντησω..


RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων - cmegas - 16-10-2010

Εγώ θέλω να παρατηρήσω και κάτι άλλο. Οι γραμμές 18 και 19 έχουν στο μεγαλύτερο μέρος τους κοινή διαδρομή, και 20λεπτη συχνότητα σε ώρες αιχμής. Είναι από τις πιο αραιές συχνότητες που έχω συναντήει σε τρόλε'ϊ. Για το λόγο αυτό έχω να προτείνω συγχώνευση των γραμμών αυτων στην 19 (διαδρομή από Κηφισίας-Σίδερα). Έτσι θα έχουμε μια αξιοπρεπή σύνδεση της Κηφισίας με το Χαλάνδρι αφ' ενός, ενώ αφ' ετέρου η γραμμή 10 αρκεί για την Εθν. Αντιστάσεως σε συνδυασμό με την Ε6 (που δεν προβλέπω να καταργείται στο άμεσο μέλλον) αρκούν .......


RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων - abc - 18-10-2010

(16-10-2010, 11:29 AM)sg3 Wrote: το δικτυο του ηλπαπ ειναι αλλο για την αθηνα και αλλο για τον πειραια!γιατι δεν δημιουργουν καποιες γραμμες ωστε να υπαρχει συνδεση δικτυου αθηνας/πειραια

Κάποτε η 16 συναντιόταν με την 21.


RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων - GeorgeK - 26-10-2010

Παρατηρώ τα τρόλει 7 & 8 και ακόμα και τις ώρες αιχμής κυκλοφορούν με το ζόρι μισογεμάτα. Για να μετακινηθεί κάποιος από τη Βασιλίσσης Σοφίας προς Πανεπιστημίου (ή αντίθετα από Ακαδημίας προς Βασιλίσσης Σοφίας) υπάρχει πληθώρα μέσων (και λεωφορεία, και τρόλει, και μετρό). Το ίδιο και από το τέρμα της Αλεξάνδρας και τον σταθμό του μετρό των Αμπελοκήπων. Η μόνη περιοχή που μοιάζει να εξυπηρετούν είναι ο άξονας της Αλεξάνδρας όπου πράγματι η συγκοινωνία με το κέντρο ίσως δεν είναι η ιδανική. Μιλάμε όμως ουσιαστικά για 6-7 στάσεις - που δεν δικαιολογούν 2 γραμμές τρόλλει. Μια εναλλακτική λύση θα ήταν ίσως η επέκταση των τρόλλει 18-19 μέχρι το κέντρο, αν και όταν ελευθερωθεί χώρος στο Πανεπιστήμιο για τέρμα. Τι γνώμη έχετε?


RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων - Citaro - 29-10-2010

(26-10-2010, 10:29 PM)GeorgeK Wrote: Παρατηρώ τα τρόλει 7 & 8 και ακόμα και τις ώρες αιχμής κυκλοφορούν με το ζόρι μισογεμάτα. Για να μετακινηθεί κάποιος από τη Βασιλίσσης Σοφίας προς Πανεπιστημίου (ή αντίθετα από Ακαδημίας προς Βασιλίσσης Σοφίας) υπάρχει πληθώρα μέσων (και λεωφορεία, και τρόλει, και μετρό). Το ίδιο και από το τέρμα της Αλεξάνδρας και τον σταθμό του μετρό των Αμπελοκήπων. Η μόνη περιοχή που μοιάζει να εξυπηρετούν είναι ο άξονας της Αλεξάνδρας όπου πράγματι η συγκοινωνία με το κέντρο ίσως δεν είναι η ιδανική. Μιλάμε όμως ουσιαστικά για 6-7 στάσεις - που δεν δικαιολογούν 2 γραμμές τρόλλει. Μια εναλλακτική λύση θα ήταν ίσως η επέκταση των τρόλλει 18-19 μέχρι το κέντρο, αν και όταν ελευθερωθεί χώρος στο Πανεπιστήμιο για τέρμα. Τι γνώμη έχετε?

Πολύ καλή ιδέα σου αυτή με το 18/19, αλλά που θα κάνουν τέρμα;;

Η λύση που είχα προτείνει για το - σωστό - θέμα που θίγεις ήταν η εξής:
Ενοποίηση της γραμμής 7/8, με ονομασία "7 ΠΛ. ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ - ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ - ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ" και με διαδρομή :
Τρίγωνο Αμπελοκήπων - Μεσογείων - Φειδιππίδου - Αλεξάνδρας - Πατησίων - Ακαδημίας - Ιπποκράτους - Πανεπιστημίου - Πατησίων - Αλεξάνδρας.
Θέλει μόνο κάποια μέτρα μπουγαδόσυρμα απ' το τρίγωνο διαγώνια μέχρι τη Μεσογείων.
Έτσι θα εξυπηρετείται η σύνδεση Αλεξάνδρας- Πεδίο Άρεως - Κάνιγγος, που θέλει ενίσχυση, και θα κοπεί το άχρηστο τμήμα της Βασ. Σοφίας.


RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων - abc - 31-10-2010

(29-10-2010, 07:56 PM)Citaro Wrote: Πολύ καλή ιδέα σου αυτή με το 18/19, αλλά που θα κάνουν τέρμα;;

Η λύση που είχα προτείνει για το - σωστό - θέμα που θίγεις ήταν η εξής:
Ενοποίηση της γραμμής 7/8, με ονομασία "7 ΠΛ. ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ - ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ - ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ" και με διαδρομή :
Τρίγωνο Αμπελοκήπων - Μεσογείων - Φειδιππίδου - Αλεξάνδρας - Πατησίων - Ακαδημίας - Ιπποκράτους - Πανεπιστημίου - Πατησίων - Αλεξάνδρας.
Θέλει μόνο κάποια μέτρα μπουγαδόσυρμα απ' το τρίγωνο διαγώνια μέχρι τη Μεσογείων.
Έτσι θα εξυπηρετείται η σύνδεση Αλεξάνδρας- Πεδίο Άρεως - Κάνιγγος, που θέλει ενίσχυση, και θα κοπεί το άχρηστο τμήμα της Βασ. Σοφίας.

Πού θα είναι η αφετηρία της γραμμής; Διότι από την σημερινή αφετηρία θα είναι δύσκολο να κόβει την Βασ. Σοφίας για να στρίψει Μεσογείων.


RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων - Citaro - 31-10-2010

(31-10-2010, 09:37 AM)abc Wrote: Πού θα είναι η αφετηρία της γραμμής; Διότι από την σημερινή αφετηρία θα είναι δύσκολο να κόβει την Βασ. Σοφίας για να στρίψει Μεσογείων.

Με μια ρύθμιση φαναριών δεν είναι ανέφικτο να περάσει το τρόλλευ απέναντι και να στρίψει. Σαφώς και δεν είναι η καλύτερη λύση η σημερινή αφετηρία του 7, αλλά είναι ο μόνος χωρος που κάνει για αφετηρία.


RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων - abc - 01-11-2010

(31-10-2010, 04:39 PM)Citaro Wrote: Με μια ρύθμιση φαναριών δεν είναι ανέφικτο να περάσει το τρόλλευ απέναντι και να στρίψει. Σαφώς και δεν είναι η καλύτερη λύση η σημερινή αφετηρία του 7, αλλά είναι ο μόνος χωρος που κάνει για αφετηρία.

Δεδομένου ότι το σημείο της αφετηρίας βρίσκεται στην δεξιά λωρίδα του δρόμου και η Βασ. Σοφίας ξεκινά με 4 ή 5 λωρίδες το τρόλει θα πρέπει να διασχίσει την λεωφόρω σχεδόν κάθετα για να βρεθεί στο φανάρι. Τις πιο πολλές ώρες όμως υπάρχουν αυτοκίνητα που περιμένουν στο φανάρι (για να μην αναφερθώ στα αυτοκίνητα που περιμένουν για να πάνε ευθεία στην Βασ. Σοφίας).


RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων - 420 Peiraias - Agia Paraskevi - 01-11-2010

Συμφωνώ με την πρόταση του χρήστη GeorgeK για την προέκταση (και πύκνωση με τα εξοικονομηθέντα οχήματα από τις γραμμές 7 και 8) των γραμμών 18-19 ως το κέντρο και την κατάργηση των 7 και 8 αντίστοιχα. Αφετηρία θα μπορούσαν να κάνουν επί της Πανεπιστημίου, μπροστά στο Rex. Θα πρότεινα μάλιστα διάσπαση του κοινού κλάδου της Λεωφόρου Αλεξάνδρας, ώστε το 18 να κατεβαίνει από Αλεξάνδρας - Ιπποκράτους και το 19 από Πεδίο Άρεως, Κάνιγγος, Ακαδημίας, Ιπποκράτους και δεξιά στην Πανεπιστημίου.


RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων - panos81 - 27-12-2010

(01-11-2010, 02:45 PM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Wrote: Θα πρότεινα μάλιστα διάσπαση του κοινού κλάδου της Λεωφόρου Αλεξάνδρας, ώστε το 18 να κατεβαίνει από Αλεξάνδρας - Ιπποκράτους και το 19 από Πεδίο Άρεως, Κάνιγγος, Ακαδημίας, Ιπποκράτους και δεξιά στην Πανεπιστημίου.
Η Ιπποκράτους όμως δεν έχει ρευματοφόρα καλώδια, και το κόστος εγκατάστασής τους δεν είναι μικρό...

Πάντως η πρόταση για τα 18/19 είναι λογική.




RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων - argymeg - 05-02-2011

Χαίρετε!
Υπάρχει στην Αγίου Μελετίου, στο ύψος της 3ης Σεπτεμβρίου και σε σημείο με καλώδια τρόλει, ολοκαίνουρια στάση του ΗΛΠΑΠ με όνομα "3ης Σεπτεμβρίου"... Προβλέπεται κάτι; Huh


RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων - Paul - 05-02-2011

Πιθανόν στάση επιβίβασης για πολύ "ψαγμένους" (ή πολύ τυχερούς) που γνωρίζουν τις ώρες που ανεβαίνουν τρόλλευ από το αμαξοστάσιο στην Αττική...


RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων - abc - 07-04-2011

Το "κλάδεμα" του 14 στο Γηροκομείο από πότε ισχύει;


RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων - Giannis - 08-04-2011

Την ίδια απορία έχω κι εγώ. Η απόφαση στη Διαύγεια δεν αναφέρει ημερομηνία έναρξης του νέου 14. Γενικά στην Διαύγεια σε όσα pdf είδα δεν αναφέρεται η ημερομηνία εφαρμογής των αποφάσεων.

Σήμερα πάντως όσα τρόλλεϋ άνηκαν στο 14 είχαν την παλιά προμετωπίδα.


RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων - abc - 08-04-2011

(08-04-2011, 12:00 AM)Giannis Wrote: Την ίδια απορία έχω κι εγώ. Η απόφαση στη Διαύγεια δεν αναφέρει ημερομηνία έναρξης του νέου 14. Γενικά στην Διαύγεια σε όσα pdf είδα δεν αναφέρεται η ημερομηνία εφαρμογής των αποφάσεων.

Σήμερα πάντως όσα τρόλλεϋ άνηκαν στο 14 είχαν την παλιά προμετωπίδα.

Δεν βγαίνει η απόφαση την μία ημέρα και ισχύει την επόμενη. Συνήθως ισχύουν με τις βάρδιες του επόμενου μήνα, αλλά έχω δει και από τις 15.


RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων - ELBO O405GN - 09-04-2011

Τι το "πειράζουν το 14; Μια χαρά ήταν στο Ψυχικό. δεν καταλαβαίνω το λόγο της αλλαγής.


RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων - abc - 09-04-2011

Μείωση του κόστους;


RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων - Citaro - 11-04-2011

(09-04-2011, 11:55 PM)abc Wrote: Μείωση του κόστους;

Το business plan των ΗΛΠΑΠ (κάπου πρέπει να έχει αναρτηθεί μέσα στο φόρουμ) έκανε λόγο για την αλλαγή αυτή ΑΛΛΑ υπό την έννοια της "τράμπας" του 3 με το 14. Δηλ. θα κόβανε το 14 στο Γηροκομείο και θα έστελναν το 3 στο Ψυχικό, όπου και θα το έκαναν "συγκρότημα" με το 13, ώστε να έχει εναλλάξ αναχωρήσεις (όπως γίνεται με τα 2/4 και 18/19).

Με έκπληξη βλέπω τώρα να εφαρμόζουν τη ... μισή απόφαση και να αφήνουν το Ν. Ψυχικό με μια γραμμή ...

Γεγονός, βέβαια, είναι ότι από τον κόμβο του Ερυθρού Σταυρού μέχρι και το τέρμα του Ψυχικού οι επιβάτες ήταν σε ...μονοψήφιο αριθμό. Επίσης είναι γεγονός ότι η κίνηση από την πλ. Αγ. Σοφίας προς Αθήνα γίνεται καλύτερα μέσω Κατεχάκη (036, 140, 402) και έτσι το τρόλλευ έχει χάσει τον κύριο ρόλο του. Και πάλι όμως είναι σκόπιμο να ενωθούν τα 3-13 σε ενιαίο δρομολόγιο, καθώς έτσι όπως τα έχουν συνήθως πάνε καρότσα το ένα πίσω απ' τ' άλλο ...

Υπ' όψιν το λοιπό πλάνο του ΗΛΠΑΠ είναι στο μέλλον να γίνει κυκλικό το 11 (Ανω Πατήσια - Κέντρο), να κοπεί το 1 κάτω από Ομόνοια μέχρι Αττική, να πάει το 2 στην Ν. Ελβετία και να αναλάβει το 12 τον κλάδο της Καισαριανής.


RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων - abc - 11-04-2011

(11-04-2011, 04:23 PM)Citaro Wrote: Με έκπληξη βλέπω τώρα να εφαρμόζουν τη ... μισή απόφαση και να αφήνουν το Ν. Ψυχικό με μια γραμμή ...

Γεγονός, βέβαια, είναι ότι από τον κόμβο του Ερυθρού Σταυρού μέχρι και το τέρμα του Ψυχικού οι επιβάτες ήταν σε ...μονοψήφιο αριθμό. Επίσης είναι γεγονός ότι η κίνηση από την πλ. Αγ. Σοφίας προς Αθήνα γίνεται καλύτερα μέσω Κατεχάκη (036, 140, 402) και έτσι το τρόλλευ έχει χάσει τον κύριο ρόλο του. Και πάλι όμως είναι σκόπιμο να ενωθούν τα 3-13 σε ενιαίο δρομολόγιο, καθώς έτσι όπως τα έχουν συνήθως πάνε καρότσα το ένα πίσω απ' τ' άλλο ...

Πιστεύω ότι το τρόλεϊ έχασε τον ρόλο του στον Νέο Ψυχικό όταν πριν από χρόνια πεζοδρομήθηκε μερικώς η Πλατεία Αγίας Σοφίας. Από τότε κάνει ακριβώς μία στάση εντός των ορίων του πρώην Δήμου Νέου Ψυχικού (το τέρμα του 13 βρίσκεται στον Δήμο Αθηναίων) και μία του Ψυχικού.