[Γραμμές 2 και 3] Συρμοί 1ης παραλαβής - Printable Version +- Forum (https://mesametaforas.gr/forum) +-- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41) +--- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=13) +---- Forum: Μέσα σταθερής τροχιάς (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=15) +----- Forum: Αττικό Μετρό - Τροχαίο υλικό - Υποδομές (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=219) +----- Thread: [Γραμμές 2 και 3] Συρμοί 1ης παραλαβής (/showthread.php?tid=11067) |
[Γραμμές 2 και 3] Συρμοί 1ης παραλαβής - AlexNik - 16-11-2009 Τεχνικα Στοιχεια απο το Site της Αττικο Μετρο Πρώτη γενιά συρμών ΓΕΝIΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡIΕΣ Αριθμός Συρμώv 28 (Γραμμές 2 και 3) Σύvθεση Συρμoύ 6 Οχήματα Πόρτες αvά Όχημα 4 αvά πλευρά Χωρητικότητα Συρμoύ 224 Καθίσματα 806 όρθιoι (5 Επιβάτες / τ.μ.) 1030 Επιβάτες / Συρμό Διευκoλύvσεις Επιβατώv Aερισμός με Αέρα Βεβιασμέvης Κυκλoφoρίας Σύστημα Αυτόματωv Αvακoιvώσεωv Σταθμώv ΤΕΧΝIΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡIΣΤIΚΑ Διαμόρφωση Συρμoύ Δύo μovάδες τριώv (3) oχημάτωv συvδεδεμέvωv πλάτη με πλάτη Iθυvτήριo Όχημα - Κιvητήριo Όχημα - Κιvητήριo Όχημα. Μήκoς συρμoύ 106μ. Πλάτoς Οχήματoς 2800χιλ. Ύψoς Οχήματoς 3600χιλ. Εσωτερικό Ύψoς Ορoφής Οχήματoς 2180χιλ. Βάρoς Συρμoύ 178 τόvoι κεvός , 245 τόvoι με πλήρες φoρτίo Εύρoς Τρoχιάς 1435χιλ. Τάση Λειτoυργίας 750 VDC Κιvητήρες Έλξης 4 - 153kw DC Κινητήρες Έλξης αvά κιvητήριo όχημα Έλεγχoι Έλξης DC Chopper / Έλεγχoι μικρoεπεξεργαστώv Πέδηση Αvαγεvvητική - Δυvαμική / Πvευματική Πέδηση Μέση Επιτάχυvση 1.00μ. / δευτερόλεπτο2 Μέση Επιβράδυvση 1.08μ. / δευτ.2 (Υπό Καvovικές Συvθήκες), 1.20μ. / δευτ.2 (Σε Συvθήκες Έκτακτης Αvάγκης) Μέγιστη Ταχύτητα 80χλμ. / ώρα Κατασκευή Αμαξώματoς Αvoξείδωτoς Χάλυβας ΠΛΗΡΟΦΟΡIΕΣ ΕΠIΧΕIΡΗΜΑΤIΚΗΣ ΦΥΣΗΣ Αvάδoχoς Κoιvoπραξία ''ΟΛΥΜΠIΑΚΟ ΜΕΤΡΟ'' Κύριoι Πρoμηθευτές Τρoχαίoυ Υλικoύ SIEMENS ABB- DAIMLER-BENZ GEC / Alsthom Χώρες ή Περιoχές Κατασκευής Νυρεμβέργη, Γερμαvία - Λα Ρoσέλ, Γαλλία RE: [Γραμμές 2 και 3] Συρμοί 1ης παραλαβής - Nikolas A. - 24-06-2015 Χθες βράδυ. Γραμμή 2 από Αττική για Ακρόπολη. Χάνω συρμό 3ης γενιάς και στο καπάκι σε 1' μου έρχεται το γαλλάκι. Μπαίνω μέσα, βράζει λίγο αλλά οκ. Παρατηρώ μυρωδιά μαμάς. Σπάνιο. Πάω να κάτσω και βλέπω τα καθίσματα ολοκαίνουρια. Βελούδινο χοντρό ύφασμα (δε πάει για καλοκαίρι, καίγεται ο κ...ς σου αλλά πάλι οκ) και χωρίς τις σούστες να σου γαργαλάνε μέση και κάτω. Πάτωμα γκρι πεντακάθαρο χειρολαβές ολοκαίνουριες (καθαρές). Και το καλύτερο: ΚΥΛΗΣΗ. Δεν κουνούσε σαν συγκρουόμενο και πολύ πιο αθόρυβο. Άμα είχε κλιματισμό θα του έβαζα 9,5! Υ.Γ.: Συρμός 19Α21-19Β21-.... RE: [Γραμμές 2 και 3] Συρμοί 1ης παραλαβής - panos81 - 25-06-2015 "Mid-life refurbishment". Η έλλειψη κλιματισμού όμως είναι το κυριότερο πρόβλημά τους. Ακόμα και σε μια υπόγεια γραμμή χωρίς έκθεση στον ήλιο, αναπτύσσονται υψηλές θερμοκρασίες το καλοκαίρι. Ειδικά όταν το τρένο είναι "τίγκα", ο κλιματισμός είναι ουκ άνευ. Οπότε, αντί να σπαταλάνε λεφτά για ταπετσαρία στα καθίσματα ή σε πατώματα σε τρένα που ίσως να μην το χρειάζονται, ας κοιτάξουν να τους βάλουν κλιματισμό, όπως έγινε με αυτά της γραμμής 1. Αλλιώς το καλοκαίρι να κυκλοφορούν μόνο 2ης και 3ης παραλαβής. RE: [Γραμμές 2 και 3] Συρμοί 1ης παραλαβής - Nikolas A. - 25-06-2015 Στην εποχή που ζούμε μου έκανε εντύπωση μέχρι και το "mid-life refurbishment" να σου πω την αλήθεια. Πόσο μάλλον ο κλιματισμός! Μ' αυτά θα βράζουμε όλο το καλοκαίρι στη γραμμή 3 μιας και όλο αυτό το καιρό έχω παρατηρήσει ότι η γραμμή 2 έχει απόρροφήσει όλα τα 3ης καθώς και πολλά 2ας. |